Hoe kan dat nou als diegene geen fobo heeftquote:Op woensdag 10 september 2008 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
En dan check jij hun fotoboek en dan hun jouw fotoboek weer en dan blijf je in een vicieuze cirkel en hebben we straks 20 van zulke topics!
NICE!
Ik heb ook geen foto (van mezelf dan)quote:Op woensdag 10 september 2008 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik las mensen zonder foto die gluren in je FoBo
Daarom mijn verhaalquote:Op woensdag 10 september 2008 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb ook geen foto (van mezelf dan)
Verkapte "kijk mij eens het topic niet lezen" postquote:Op woensdag 10 september 2008 10:23 schreef Impala-neuker het volgende:
Verkapte loert-allen-in-mijn-FoBo-post
En nog posten ookquote:Op woensdag 10 september 2008 10:23 schreef Impala-neuker het volgende:
Verkapte loert-allen-in-mijn-FoBo-post
Ja, dat begrijp ik ook niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef swollywood het volgende:
En waarom een fotoboek hebben als je er zelf geen foto's in hebt staan?
Omdat ik kick op alle aandacht die ik krijg op internetquote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef swollywood het volgende:
Tja, met zo'n username vraag je er ook om. Ze willen gewoon kijken of je ook echt zo'n dikke kop hebt als je username doet vermoeden.
Om de heb natuurlijk. En omdat users met een fobo serieuzer worden genomen.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef swollywood het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen dan lelijke mensen kijken op internetquote:Op woensdag 10 september 2008 10:35 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je soms iemand voor lelijkerd uitgemaakt, zodat mensen even wilden controleren wat voor knappe jongen dat durft te zeggen van een ander? Want waarom zou iemand nou eigenlijk in jouw fotoboek willen kijken?
Ja, en ik denk dat dat ook voor andere mensen geldt, dus wat moeten ze dan in jouw fotoboek?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan lelijke mensen kijken op internet
Moet je hun vragen, ik ben geen helderziendequote:Op woensdag 10 september 2008 10:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat dat ook voor andere mensen geldt, dus wat moeten ze dan in jouw fotoboek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |