abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61517789
Was ik er vorig jaar al behoorlijk bekend om dat ik heel vaak afwezig was, nu ben ik een keer echt ziek en ben ik bang dat ze me niet geloven

Klacht : Echt ziek zijn.
pi_61517807
Mensen die met een snotneus al thuisblijven Je bent blijkbaar niet te ziek om te fokken dus kan je ook werken.
Luie hond.
pi_61517815
aanstelleritus
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_61517819
Dan moet je gewoon heel zielig zeggen dat je een echt serieuze ziekte hebt. En dan moeten ze je wel geloven want dan weten ze niet of het echt of nep is en als ze denken dat het nep is en je blijkt het echt te hebben zijn ze mooi de kanarie en dat willen ze natuurlijk niet omdat de instantie waar jij dan vaak afwezig bent een slechte naam krijgt en dan krijgen ze nog meer afwezigheid omdat mensen niet meer willen komen en dan zit uiteindelijk iedereen in de penarie en dan is iedereen de dupe van dat jij echt ziek bent en dat wil jij natuurlijk niet laten gebeuren.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_61517837
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:05 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Mensen die met een snotneus al thuisblijven Je bent blijkbaar niet te ziek om te fokken dus kan je ook werken.
Luie hond.
We hebben het over 1 lesje school
pi_61518020
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:05 schreef Kerol het volgende:
aanstelleritus
pi_61518072
Had je maar gezond moeten eten en op tijd naar bed moeten gaan, dan was je nooit ziek geworden, pik.
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_61518174
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:17 schreef Impala-neuker het volgende:
Had je maar gezond moeten eten en op tijd naar bed moeten gaan, dan was je nooit ziek geworden, pik.
Ik sliep gisteravond rond een uur of 10
  woensdag 10 september 2008 @ 10:32:47 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61518439
Anders kun je het altijd nog gooien op "ik zit de laatste tijd niet zo lekker in me vel, weet niet wat ik met mn leven aanmoet blablabla". 10 Minuten zo lullen en je hebt de rest van het jaar vrij wanneer je wil en alle begrip van de docenten als je weer eens te laat bent met inleveren van je spullen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61518470
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef fathank het volgende:
Anders kun je het altijd nog gooien op "ik zit de laatste tijd niet zo lekker in me vel, weet niet wat ik met mn leven aanmoet blablabla". 10 Minuten zo lullen en je hebt de rest van het jaar vrij wanneer je wil en alle begrip van de docenten als je weer eens te laat bent met inleveren van je spullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')