quote:Op woensdag 10 september 2008 11:04 schreef BobbyB het volgende:
oh, hij bestaat nog echt ook, die hyve
Ja inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2008 11:04 schreef BobbyB het volgende:
oh, hij bestaat nog echt ook, die hyve
Hahaha, dat verhaaltje over die steen is echt geen touw aan vast te knopenquote:Op woensdag 10 september 2008 11:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ben lid van ..
http://ben-jij-ook-anaal-vernederd-door-een-steen.hyves.nl/
http://dwmemkddgrh.hyves.nl/ (de wild masturberen en met koffie door de gang rennen hyve)
Vette shit ; (
Doei btquote:Op woensdag 10 september 2008 11:09 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar ik ga naar school! Tot vanmiddag misschien. Ciaooo
ow toch niet ... bah ik moet windows xp drivers vinden voor een laptop waar alleen maar windows vista op kan ... vet veel gezeik dus.quote:
Gelukkig doe ik het beide niet meer, dus dan zou het ooit nog wel eens iets kunnen worden met mn levenquote:
Zonder jou is er blijkbaar geen gespreksstofquote:Op woensdag 10 september 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
Nog steeds pagina 3! Ga je schamen SC'ers
Hier nog steeds pagina 1.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
Nog steeds pagina 3! Ga je schamen SC'ers
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Blargh.
Ik voel me een zombie vandaag.
Nog nooit zo beroerd geslapen geloof ik
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
Bleh, saai hier. Ik ga over een kwartiertje naar huis en dan kom ik de boel wel opvrolijken
Zo, dat is nog eens kutmuziekquote:
hee BKquote:Op woensdag 10 september 2008 15:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zo, dat is nog eens kutmuziek
Word het weer een fast-slow-chat met Behangplakker. Deze keer met BigKahunaquote:
Van alle lompe acties die ik gedaan heb, is dit er een van, die nog nooit is voorgekomenquote:
pantoffeldiertjequote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Maisnon het volgende:
Overigens wordt het ook weer tijd om beestennamen te noemen. Komt u maar op, willekeurige dieren gewenst!
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga gewoon een pantoffeldier maken met luipaardenprint
Oftewel een levende pooier pantoffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |