Flauw he, maar je weet nooit wie er mee leestquote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]jij maakt de sc nog saaier, voor zover dat uberhaupt al kon
Is het zwaar dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Flauw he, maar je weet nooit wie er mee leest
De Gestapo hebben ze nooit verteld dat de oorlog voorbij is
Hahaha, dat is waar dat is waarquote:Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De Gestapo hebben ze nooit verteld dat de oorlog voorbij is
Ik, jouw collega leest mee. Ga eens aan het werk?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt pauze?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik, jouw collega leest mee. Ga eens aan het werk?
Lijkt me wel heel grappig, als er in sc echt 2 collega's waren die het niet wisten van elkaarquote:Op woensdag 10 september 2008 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou wel echt grappig zijn ja, maar gelukkig komt hier niemand uit Ede.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel grappig, als er in sc echt 2 collega's waren die het niet wisten van elkaar
Nee inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2008 10:45 schreef remlof het volgende:
Zolang jullie er nog 2 à 3 topics per dag doorheen jagen zou ik niet willen spreken van een VSC
Wie zegt dat ik wel echt uit Ede kom?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou wel echt grappig zijn ja, maar gelukkig komt hier niemand uit Ede.
Voor deze SC gaat het traag.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:45 schreef remlof het volgende:
Zolang jullie er nog 2 à 3 topics per dag doorheen jagen zou ik niet willen spreken van een VSC
Ja inderdaad, maar jij beweerde dat we op vrijdag net bij 134 ofzo zouden zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor deze SC gaat het traag.Maar ja, komt ook omdat er een aantal gebanned zijn.
Ik ben dan ook geen helderziende.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar jij beweerde dat we op vrijdag net bij 134 ofzo zouden zijnnou niet dus.
Leuke naamquote:Op woensdag 10 september 2008 10:53 schreef Breathtaking het volgende:
Begin van mijn uiteenzetting:
Invloed van de media op geweld
Al jarenlang wordt er gediscussieerd over de invloed van de media op geweldsdelicten, terechte discussies, of gewoon een manier om de jeugd van tegenwoordig achter de computer vandaan te slepen?
Volgens veel psychologen genoeg reden tot onderzoek, bijvoorbeeld de choquerende moord op de peuter James Bulger in 1993, dit 2-jarige jongetje werd door 2 kinderen van 10 en 11 jaar oud ontvoerd, misbruikt, en vermoord. Er zijn namelijk bewijzen dat de ‘inspiratie’ voor deze gruweldaad de film 'Child’s Play' was, een film waarin een pop mensen vermoordt.
Goed?
Haha ja ik zag het nadat ik het gepost had, leek me niet zo slim te laten staanquote:Op woensdag 10 september 2008 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen helderziende.
[..]
Leuke naam![]()
Ook goed begin hoor!!
Oh je hebt je naam weggehaald.
Nee, dan komen er ineens hyves profielen voorbij en zoquote:Op woensdag 10 september 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het nadat ik het gepost had, leek me niet zo slim te laten staan!
Oh ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wel echt uit Ede kom?
Doe eens postenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dan komen er ineens hyves profielen voorbij en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |