Thats racist!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Woehoe dronken dames met verstand !
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RICKOKUN RULES THE HARDCORE SCENE
IN DE BAN VAN DE RICKOKUN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik voel een ban aankomen ricko!
Het is racistischquote:Op woensdag 10 september 2008 18:46 schreef superXmacho het volgende:
wacht ,,
Ben niet echt een natzi.
Alleen als ik dronken of goed chagie dan ben ik rasisties.
En ik ben volgends mij te enigste die dat hier echt durf toe tegeven dat ik dan rasisties ben.
IK BEN EGT ALTIJD RASISTIESG MAAR SOMS NIET HOOR!!!! ALS IK DRONKEN BEN NIET!!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:46 schreef superXmacho het volgende:
wacht ,,
Ben niet echt een natzi.
En ik ben volgends mij te enigste die dat hier echt durf toe tegeven dat ik dan rasisties ben.
Ben je nu al dronken ?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:46 schreef superXmacho het volgende:
wacht ,,
Ben niet echt een natzi.
Je bent een ontiegelijke tyfusmongool. Spring voor de trein voordat het te laat is!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:46 schreef superXmacho het volgende:
wacht ,,
Ben niet echt een natzi.
Ik ben niet racistisch omdat mijn matti's negerts zijn. Als je een pleurishekel had aan marokkanen kon ik je wel begrijpen, maar jouw 'rasisties'heid komt vooral van de inteelt van binnen je dorp. It's a shame.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:46 schreef superXmacho het volgende:
wacht ,,
Ben niet echt een natzi.
Echt domme kankerhoer tyft een eind op. Een heel eind zelfs, aub.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:46 schreef superXmacho het volgende:
wacht ,,
Ben niet echt een natzi.
Nee, post eens.quote:
Hou maar gewoon uitquote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hier wil ik mijn caps lock voor uit zetten
Nee ben nu nuchter.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ben je nu al dronken ?
Tsk doordeweeks nog wel ..
Geen school of werk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |