SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In appartement zaten ze ookIk heb 1 nacht een hele bus deo moeten gebruiken om 3 van die krengen over de kling te jagen. Ze gaan nogal moeilijk dood en ik heb geleerd dat je er niet op mag stampen
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n beest je mond in kruipt als je slaapt
![]()
Klacht: Kakkerlakken. Ik weet wel dat ze niks doen, maar ze zijn wel vies![]()
Oja het was op Tenerife. haha TS gaat naar TenerifeWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
Je lijkt wel een wijf manquote:Op woensdag 10 september 2008 09:19 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb 1 nacht een hele bus deo moeten gebruiken om 3 van die krengen over de kling te jagen.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n beest je mond in kruipt als je slaapt![]()
maar ze zijn vies!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf manJe bent zeker ook bang voor spinnen etc.
Of was je daar met je vriend op vakantie ? Dat zou meteen een hoop verklaren.
Angshaas dat je d'r bent.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf manJe bent zeker ook bang voor spinnen etc.
Omdat als je ze kapottrapt er eitjes uitkomen die onder je schoenzool blijven zitten.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom mag je er niet op stampen dan??
dan komen ze 2 keer zo hard terug ofzo.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom mag je er niet op stampen dan??
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:37 schreef Homdeck het volgende:
maar kijk dan hoe fucking groot deze beesten zijn. je kunt er bijna een zadel op zetten.
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dan komen ze 2 keer zo hard terug ofzo.
en nee ik ben niet bang voor spinnen, maar kijk dan hoe fucking groot deze beesten zijn. je kunt er bijna een zadel op zetten.
jij woont in amsterdam en ik woon in drenthe. denk dat ik dagelijks meer natuurschoon zie dan jijquote:
zoveel mooie vrouwen lopen er niet eens rond..quote:Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jij woont in amsterdam en ik woon in drenthe. denk dat ik dagelijks meer natuurschoon zie dan jij
dissssssssquote:Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jij woont in amsterdam en ik woon in drenthe. denk dat ik dagelijks meer natuurschoon zie dan jij
Ik woon nu in Amsterdam, ja. Ik zie niet in hoe dat in jouw voordeel werkt voor deze discussie, maar goed. Er waren dus kakkerlakken op Tenerife. Verrassend.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef Homdeck het volgende:
Laat maar eens zien dan dat het een fabel is. Onderbouwen dus.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:38 schreef jhead het volgende:
Je mag ze gewoon dood stampen hoor!
Door ze dood te slaan of te stampen krijg je er niet meer. Het is een fabel.
Het was een reactie op jouquote:Op woensdag 10 september 2008 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik woon nu in Amsterdam, ja. Ik zie niet in hoe dat in jouw voordeel werkt voor deze discussie, maar goed.
nee het is niet verassend nee. En toch klaag ik eroverquote:Er waren dus kakkerlakken op Tenerife. Verrassend. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |