SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In appartement zaten ze ookIk heb 1 nacht een hele bus deo moeten gebruiken om 3 van die krengen over de kling te jagen. Ze gaan nogal moeilijk dood en ik heb geleerd dat je er niet op mag stampen
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n beest je mond in kruipt als je slaapt
![]()
Klacht: Kakkerlakken. Ik weet wel dat ze niks doen, maar ze zijn wel vies![]()
Oja het was op Tenerife. haha TS gaat naar TenerifeWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
Je lijkt wel een wijf manquote:Op woensdag 10 september 2008 09:19 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb 1 nacht een hele bus deo moeten gebruiken om 3 van die krengen over de kling te jagen.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n beest je mond in kruipt als je slaapt![]()
maar ze zijn vies!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf manJe bent zeker ook bang voor spinnen etc.
Of was je daar met je vriend op vakantie ? Dat zou meteen een hoop verklaren.
Angshaas dat je d'r bent.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf manJe bent zeker ook bang voor spinnen etc.
Omdat als je ze kapottrapt er eitjes uitkomen die onder je schoenzool blijven zitten.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom mag je er niet op stampen dan??
dan komen ze 2 keer zo hard terug ofzo.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom mag je er niet op stampen dan??
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:37 schreef Homdeck het volgende:
maar kijk dan hoe fucking groot deze beesten zijn. je kunt er bijna een zadel op zetten.
[..]
dan komen ze 2 keer zo hard terug ofzo.
en nee ik ben niet bang voor spinnen, maar kijk dan hoe fucking groot deze beesten zijn. je kunt er bijna een zadel op zetten.
jij woont in amsterdam en ik woon in drenthe. denk dat ik dagelijks meer natuurschoon zie dan jijquote:
zoveel mooie vrouwen lopen er niet eens rond..quote:Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jij woont in amsterdam en ik woon in drenthe. denk dat ik dagelijks meer natuurschoon zie dan jij
dissssssssquote:Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jij woont in amsterdam en ik woon in drenthe. denk dat ik dagelijks meer natuurschoon zie dan jij
Ik woon nu in Amsterdam, ja. Ik zie niet in hoe dat in jouw voordeel werkt voor deze discussie, maar goed. Er waren dus kakkerlakken op Tenerife. Verrassend.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef Homdeck het volgende:
Laat maar eens zien dan dat het een fabel is. Onderbouwen dus.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:38 schreef jhead het volgende:
Je mag ze gewoon dood stampen hoor!
Door ze dood te slaan of te stampen krijg je er niet meer. Het is een fabel.
Het was een reactie op jouquote:Op woensdag 10 september 2008 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik woon nu in Amsterdam, ja. Ik zie niet in hoe dat in jouw voordeel werkt voor deze discussie, maar goed.
nee het is niet verassend nee. En toch klaag ik eroverquote:Er waren dus kakkerlakken op Tenerife. Verrassend. [ afbeelding ]
klopt niet, is veel meer. ik heb een keer op discovery channel gezien dat een een flinke bak vol is wat je aan insecten eet in je slaapquote:Op woensdag 10 september 2008 10:38 schreef Liquidootje het volgende:
Een mens eet ongeveer 3 spinnen in zijn slaap in zijn hele leven. Een TS eet ongeveer5 kakkerlakken per dag.
Jij haalt het feit dat ik in Amsterdam woon in vergelijking met jouw leefomgeving aan. Kennelijk wil je er iets mee zeggen in deze discussie. Geen idee wat. Je zou ook alleen kunnen zeggen dat je in Drenthe woont en dus met veel natuur te maken hebt.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:49 schreef Homdeck het volgende:
Het was een reactie op jouEn hoezo in mijn voordeel werken? Heb ik iets te bewijzen tegenover jou ofzo
![]()
Het is verrassend. Verder staat het je vrij om te klagen.quote:nee het is niet verassend nee. En toch klaag ik erover![]()
!!
je klaagt wel over je buurman maar 3 jaar gif inademen klinkt mij nu ook niet al te frisquote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef kyraaa het volgende:
De bijlmer zit anders vol met kakkerlakken.![]()
Gelukkig ons huisje niet meerNa 3 jaar intensief sprayen, een huis vol gif gestouwd, alle naden en kieren dichtgemaakt. Mn vieze buurman daarentegen, die heeft ze zelfs over zijn muur lopen
[..]
maar kijk dan hoe fucking groot deze beesten zijn. je kunt er bijna een zadel op zetten.
Dude, het verhaal van kakkerlakken overleven in een kernreactor is tot daar aan toe. Er zijn veel meer diertjes die er nog beter tegen kunnen dan kakkerlakken.. Fruit vliegjes of flower beetles kunnen er nog veel beter tegen bijv.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Kakkerlakken kunnen IN een kernreactor vrolijk verder leven en er zijn hier nog steeds mensen die denken dat het makkelijk is om kakkerlakken uit te roeien
Als je er 1 ziet, betekent dat er nog minstens 30 in de buurt zitten die je niet ziet
Ik heb de aflevering ook gezienquote:Op woensdag 10 september 2008 15:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dude, het verhaal van kakkerlakken overleven in een kernreactor is tot daar aan toe. Er zijn veel meer diertjes die er nog beter tegen kunnen dan kakkerlakken.. Fruit vliegjes of flower beetles kunnen er nog veel beter tegen bijv.
Ik vind fruitvliegjes eigenlijk nog veel irritanter, vooral die hele hordesquote:Op woensdag 10 september 2008 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering ook gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |