Doe niet zo streng in de vroege morgen manquote:Op woensdag 10 september 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
!!!! Ontopic plz. Offtopic zooi verwijderd
Dat snap ik dus ook niet he.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:01 schreef 1DIOOT het volgende:
ik snap niet dat mensen echt wakker kunnen leggen van een paar eurotjes meer of minder in hun tank..
"arrrrrrrghhh benzine prijs is 2 cent omhoog! HALVE TANK DAN MAAR!!!!"
stelletje tripdodo's!
Wanneer jij en die andere idioot nou eens ff goed de OP lezen.....quote:Op woensdag 10 september 2008 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet he.
OK. Ik maak me druk dat sinds ik in 2002 mijn rijbewijs haalde de prijs 30 eurocent omhoog is gegaan. In zijn totaal dan. Dat zijn 12 euro per tank.
Maar van die zeikerds die dan inderdaad de tank maar half vullen omdat de benzineprijs met centen aan het schommelen is t.o.v. vorige week..... die moeten ze echt neerrijden.
Wat moet ik nu zeggen:quote:Op woensdag 10 september 2008 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer jij en die andere idioot nou eens ff goed de OP lezen.....
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat moet ik nu zeggen:
Shell![]()
![]()
Ben je dan tevreden ?
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Wat maakt mij die prijs nou uit? Ik tank altijd voor 25 euro
duhquote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja en je zal er net zo ver meekomen en je zal ws. net zo vaak tanken als eerst he
Weet ik veel, ik heb een tankpas die ook V-Power betaald.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja en je zal er net zo ver meekomen en je zal ws. net zo vaak tanken als eerst he
Limburgquote:Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig zijn wij Limburgers reservemoffen. We kunnen nog tanken voor 1.41 in Duitsland en nog goedkoper in Belgie
Wij schijnen ook al halve Duitsers te zijn, blijft er weinig Nederland over.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
LimburgAfsteken en wegduwen
![]()
Of was dat nou met een ander provincie?
Wie is wij? Spreek je altijd over jezelf in meervoud?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wij schijnen ook al halve Duitsers te zijn, blijft er weinig Nederland over.
Dat zei ik 20 reply's geleden alquote:Op woensdag 10 september 2008 09:51 schreef Chinless het volgende:
Ze mogen van mij de benzine prijs zo duur maken als ze zelf willen. Ik gooi er toch altijd maar voor 45 euro in.
die grap hebben we nog nooit gehoordquote:Op woensdag 10 september 2008 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom wil je overal kunnen koken?
Een echte man heeft een auto die rijdt op benzine
Ja, als het gas teveel van je mannelijkheid heeft aangetast en je dat even wil compenserenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:09 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
die grap hebben we nog nooit gehoord
maar af en toe rijd ik wel is op benzine hoor
Joh, die producentien en onze overheid weten wel dat we toch wel rijden, meeste verkeer is gewoon werkverkeer, dus dat die liters verkopen ze toch wel. Zolang ze de prijs maar geleidelijk verhogen krijg je toch geen massale volksopstand ofzoquote:Op woensdag 10 september 2008 09:16 schreef Noway666 het volgende:
De prijs stijgingen worden direct doorgevoerd bij de pomp maar de dalingen niet en daar zou wat aangedaan moeten worden!!
1980 belde, hij wil z'n grap terug.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:51 schreef Chinless het volgende:
Ze mogen van mij de benzine prijs zo duur maken als ze zelf willen. Ik gooi er toch altijd maar voor 45 euro in.
in 1980 waren er nog geen euro'squote:Op woensdag 10 september 2008 10:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
1980 belde, hij wil z'n grap terug.
Hu hu huquote:
"Me and my invisible dog"quote:Op woensdag 10 september 2008 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is wij? Spreek je altijd over jezelf in meervoud?
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:25 schreef retuow82 het volgende:
Lang leve de leasewagen! Tanken, krabbel zetten op de bon en doorrijden met die bak!
Ik betaal alles met de creditcard van mijn werk, dan wil het tankstation een handtekening op hun bon....quote:Op woensdag 10 september 2008 11:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Waarom moet jij een krabbel zetten eigenlijk? Hoef'k nooit.
Achso, heb gewoon zo'n tankpinkaart. Wel irritant dat je iedere keer je km stand in moet vullen. Doe er meestal een gooi naar, staat nu zo'n 11k op, komt ook niet op de km.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:30 schreef retuow82 het volgende:
Ik betaal alles met de creditcard van mijn werk, dan wil het tankstation een handtekening op hun bon....
Gewoon 0 invullen, je houdt toch de kmstand bij?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Achso, heb gewoon zo'n tankpinkaart. Wel irritant dat je iedere keer je km stand in moet vullen. Doe er meestal een gooi naar, staat nu zo'n 11k op, komt ook niet op de km.
Alleen als je beperkt privé mag rijden (van je baas op de belastingdienst). De lease bedrijven gebruiken de ingevoerde kilometers om te kijken of de auto aan vervanging en onderhoud toe is. En om t verbruik in de gaten te houden.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:57 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Gewoon 0 invullen, je houdt toch de kmstand bij?
Nope, mag gewoon prive km rijden, maar daar heb je ook de bijtelling voor. De leasemaatschappij wil het weten omdat ik een contract tot 30k km per jaar heb.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:57 schreef KhaZ het volgende:
Gewoon 0 invullen, je houdt toch de kmstand bij?
Ja, want op en neer fietsen van Utrecht naar Amsterdam is ook echt een optiequote:
Lekkere route, ik doe het wel eens, paar weken geleden nog gedaan. Afhankelijk van waar in Amsterdam je moet zijn 2 tot 3 uur fietsen.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want op en neer fietsen van Utrecht naar Amsterdam is ook echt een optie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |