Doe niet zo streng in de vroege morgen manquote:Op woensdag 10 september 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
!!!! Ontopic plz. Offtopic zooi verwijderd
Dat snap ik dus ook niet he.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:01 schreef 1DIOOT het volgende:
ik snap niet dat mensen echt wakker kunnen leggen van een paar eurotjes meer of minder in hun tank..
"arrrrrrrghhh benzine prijs is 2 cent omhoog! HALVE TANK DAN MAAR!!!!"
stelletje tripdodo's!
Wanneer jij en die andere idioot nou eens ff goed de OP lezen.....quote:Op woensdag 10 september 2008 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet he.
OK. Ik maak me druk dat sinds ik in 2002 mijn rijbewijs haalde de prijs 30 eurocent omhoog is gegaan. In zijn totaal dan. Dat zijn 12 euro per tank.
Maar van die zeikerds die dan inderdaad de tank maar half vullen omdat de benzineprijs met centen aan het schommelen is t.o.v. vorige week..... die moeten ze echt neerrijden.
Wat moet ik nu zeggen:quote:Op woensdag 10 september 2008 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer jij en die andere idioot nou eens ff goed de OP lezen.....
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat moet ik nu zeggen:
Shell![]()
![]()
Ben je dan tevreden ?
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Wat maakt mij die prijs nou uit? Ik tank altijd voor 25 euro
duhquote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja en je zal er net zo ver meekomen en je zal ws. net zo vaak tanken als eerst he
Weet ik veel, ik heb een tankpas die ook V-Power betaald.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja en je zal er net zo ver meekomen en je zal ws. net zo vaak tanken als eerst he
Limburgquote:Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig zijn wij Limburgers reservemoffen. We kunnen nog tanken voor 1.41 in Duitsland en nog goedkoper in Belgie
Wij schijnen ook al halve Duitsers te zijn, blijft er weinig Nederland over.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
LimburgAfsteken en wegduwen
![]()
Of was dat nou met een ander provincie?
Wie is wij? Spreek je altijd over jezelf in meervoud?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wij schijnen ook al halve Duitsers te zijn, blijft er weinig Nederland over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |