Zijn ook mijn favo's omdat ik als 12 jarige een shirtje van ze droeg.quote:
Niet doen in de buurt van Yankee Stadium, en andersom trouwens ook niet. Voor je het weet heb je een batterij tegen je knar.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn ook mijn favo's omdat ik als 12 jarige een shirtje van ze droeg.
Ik heb vliegangstquote:Op woensdag 10 september 2008 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet doen in de buurt van Yankee Stadium, en andersom trouwens ook niet. Voor je het weet heb je een batterij tegen je knar.
Oude stadions blijven het mooist.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:00 schreef fanneke het volgende:
Ben er één keer geweest. Kutclub met een kutpubliek.
Wel een mooi oud stadion met een geweldige traditie.
Maar het is duidelijk niet meer van deze tijd als je het vergelijkt met andere MLB stadions.
Ik hoop voor macondo dat ie nog aan kaartjes kan komen voor een wedstrijd tijdens de laatste dagen van Yankee Stadium.
Het nieuwe Yankee stadion staat naast het huidige.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oude stadions blijven het mooist.
New Wembley. Wie verzint zo iets ?
Ik denk dat het Yankee stadium wereldwijd nog bekender is dan het Wembley of Maracanaquote:Op donderdag 11 september 2008 01:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het nieuwe Yankee stadion staat naast het huidige.
Eigenlijk zouden ze het oude moeten laten staan en er een groot museum van maken. Want het is een stadion met een geweldige historie (heb er in mijn vakantie nog een prachtig boek over gekocht).
Maar ja, de grond is duur hè, in New York City.
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:00 schreef fanneke het volgende:
Ben er één keer geweest. Kutclub met een kutpubliek.
Inderdaad, ook midden in de wedstrijd tegen de Royals even een minuutje stilte voor de troepen in het buitenland, die vechten voor onze vrijheid. Nou had ik zoiets wel in de USA moeten verwachten natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 06:34 schreef Bilibala het volgende:
Ik ben afgelopen juni ook naar een wedstrijd van de Yankees (tegen de Bluejays) geweest. Vond het wel leuk om een keer meegemaakt te hebben, de sfeer, 'God bless America' tijdens the seventh inning stretch
Voor tickets kan je ook Craigslist proberen: http://newyork.craigslist.org/tix/
Weinig of geen respect voor de tegenstander (Texas Rangers is mijn geval). Was in de andere stadions die ik heb bezocht wel anders.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Is men er agressief? Is de sfeer er ook zo anders dan elders in de MLB?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |