Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Hehhee kleine mensen en grote mensen. Ik had laatst een probleem. Ik was hospiteren je weet in die stad met studenten. En ik moest laast flesje sterk meenemen. Ik kwam aan en ik zag 30 man op ze minst,. Ik had die feeling dat t beetje nep was. Snap je? puur voor die drank.
Ik spaug kk hard, maarre zijn er mensen met diezelfde ervaringen? of wat
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was. - Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt! - Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
dat vond 'ie te erg stinken, toch? Of ging dat niet over z'n vriendin?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was. - Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt! - Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.