En jij kunt de nieuwe PI niet gebruiken?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:40 schreef wyccie het volgende:
Gewoon FokSilver.
Je bent net een wijf, tong. A zeggen en B doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:
Die van mij was bijna gelukt :
Raad je plaatje # 753 tegen wil en dank
Nee, dat vind ik wel jammer. Ook dequote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
En jij kunt de nieuwe PI niet gebruiken?
Ben ik eens een keer aardig door een nieuwe te openen in plaats van je de huid vol te schelden maak je er zelf al eentje.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:
Die van mij was bijna gelukt :
Raad je plaatje # 753 tegen wil en dank
Whateverquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik maakte de laatste post. Dacht eerst de één na laatste.
Bij de laatste heb je je eer hoog te houden.
Dat is zeker jammer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat vind ik wel jammer. Ook deis niet als PI te gebruiken.
Die komt niet meer. Zegt hij.quote:Wil je even de link van dit topic in jouw laatste post van het vorige topic plaatsen zodat Scrut de weg hier naartoe weet te vinden?
Als hij net zoals Tong doet is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Die komt niet meer. Zegt hij.
Precies. Doe maar een hint, hij komt me krankzinnig bekend voor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:54 schreef tong80 het volgende:
En hoe moeten jullie het dan weten zonder hint ?
En een toverstaf?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Staat hij hier dan zo onherkenbaar op de foto, Tong? Heeft hij normaal altijd een bril op, een lange baard, een hoed?
Volgens mij welquote:
Nee, ik ben gelukkig niet zo gauw jaloers of afgunstig. En bekend worden is wel het laatste wat ik wil.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
't Is 'r toch niet, volgens mij.
Ben je jaloers, Wa?
Sommige mensen zijn gewoon zo. Ik moet er ook niet aan denken, hoor. Ik zou best wel willen acteren, maar het feit dat je dan gelijk in allerlei bladen komt te staan weerhoudt me ervan.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben gelukkig niet zo gauw jaloers of afgunstig. En bekend worden is wel het laatste wat ik wil.
Ik snap die mensen ook niet die op tv meedoen aan zo'n talentenjacht waarmee je wordt doodgegooid: "Ik wil beroemd worden." Ja eh, hallo! Is dat een doel op zich? Heb je misschien ook een of ander talent dat zo'n wens rechtvaardigt?!![]()
Beperkt oeuvre wordt dat danquote:
Je hebt toch geen leven meer. Die hele 'sterrencultuur' kan ik vrijwel niet serieus meer nemen. Al helemaal niet in Nederland. Het is steeds hetzelfde kringetje dat je op tv en in de bladen ziet.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon zo. Ik moet er ook niet aan denken, hoor. Ik zou best wel willen acteren, maar het feit dat je dan gelijk in allerlei bladen komt te staan weerhoudt me ervan.
Succesquote:
Nee, je moet ook op tv te zien zijn of in de bladen staan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben ik een BNer als 200000 Fokkers me kennen ?
Vergis je je niet een nulletje? Of zijn er echt 200.000 FOK!kers?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben ik een BNer als 200000 Fokkers me kennen ?
Wacht, ik ga eens even grasduinen in dat topic dat ik gisteren voorbij zag flitsen. Momentje. Of is dat valsspelen?quote:
Ik ken nu haar naam, maar ik heb nog steeds geen idee wie zij isquote:
Nog meer dacht ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vergis je je niet een nulletje? Of zijn er echt 200.000 FOK!kers?![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wacht, ik ga eens even grasduinen in dat topic dat ik gisteren voorbij zag flitsen. Momentje. Of is dat valsspelen?
Echt?quote:
Jawel, dat kun je wel. Een nieuw e-mailadres aanmaken (geen hotmail, geloof ik) en je registreren, klaar is Kees. Maar is het zo'n gedoe. En flauwquote:De helft is een kloon.
Dat kan ik dan weer niet
Ik zal het even samenvatten. Er staat nog een plaatje open. Ik weet wie het is omdat ik heb valsgespeeld en kan haar naam dus niet posten. Impasse.quote:
Heb jij je handjes wel gewassen???quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet wie het is omdat ik heb valsgespeeld en kan haar naam dus niet posten.
Dat zeg je iedere dagquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:48 schreef tong80 het volgende:
Dan zeg ik nog drie dagen goeiemorgen.
Dat ik ging slapen....en je dan alsnog antwoord.quote:
Ik geloof niet dat ik het helemaal snap, maar welterustenquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:09 schreef tong80 het volgende:
Dat ik ging slapen....en je dan alsnog antwoord.
Serie van de VARA, Absoluut geen kutprogramma.....quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog zo'n kutprogramma waar ik nooit naar kijk
quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik ging slapen....en je dan alsnog antwoord.
quote:Op maandag 15 september 2008 19:31 schreef brother52 het volgende:
Hij is volgens mij de oprichter van het grootste meubelconcern ter wereld wat van oorsprong uit zweden komt maar tegenwoordig gevestigd is in Nederland. Hij behoort volgens mij ook bij de top 5 van rijkste mensen ter wereld.
Welk plaatje had ik moeten posten dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Je bent vergeten het plaatje te posten.
Een plaatje om te raden? Zie TTquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef brother52 het volgende:
Welk plaatje had ik moeten posten dan?
Dat hier plaatjes gepost worden is toch een mythe?quote:
Ja word net wakker.quote:
Namens Peaceman: dat is goedquote:Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef brother52 het volgende:
Amerikaanse wielrenner dus.
Floyd Landis?
Je kunt hier van de vloer eten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:25 schreef Gellius het volgende:
Maken jullie geen rommel hier? Ik bedoel: ik kan niet elke dag komen kijken hier.
Ik zeg niet dat het lekker is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:38 schreef Gellius het volgende:
Zò braaf hoeft nu ook niet weer.
De naam van deze meneer doet Frans aan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:28 schreef wyccie het volgende:
Misschien Eric von Lustbader? Maar dat klinkt wel erg Duits.
Ons eigen modje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:25 schreef Gellius het volgende:
Maken jullie geen rommel hier? Ik bedoel: ik kan niet elke dag komen kijken hier.
Heb je misschien een titel?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
De naam van deze meneer doet Frans aan.
Een aantal van zijn boeken zijn verfilmd. Laatst heb ik zitten kijken naar The Constant Gardner, maar ik raad 'm niet aan.quote:
Ik heb hier daarstraks een ijsje laten vallen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
Misschien is hij de vloer nog aan het aflikken, de smulpaap.
JE LAAT GEWOON GEEN PESTINA IJSJE VALLENquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb hier daarstraks een ijsje laten vallen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:16 schreef qonmann het volgende:
Ga ik voor de man die de vorige wijsheid in de openbaarheid bracht..Brederode ?
't is wel voor dummies hier !quote:
Yep, voorspelde ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:21 schreef peaceman het volgende:
Peter T.
Vroegah werd dat wel gemeld....quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werk zo nu en dan.
Dat moet 'm zijn: The Invisible Manquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat moet 'm zijn: The Invisible Man
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie heeft mij trouwens die kogelbrief gestuurd?
Hmm ...ja ik ben wel behendig in spijkerschrift, maar jouw brief was niet in spijkerschrift.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was anders wel een behoorlijk onleesbaar handschrift.
Aha, hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:09 schreef wyccie het volgende:
maar jouw brief was niet in spijkerschrift.
Moet iemand zijn die je adres heeft achterhaald en wellicht je echte naam..quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie heeft mij trouwens die kogelbrief gestuurd?
Big wyccie is watching you.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, hoe weet jij dat?
Dat is natuurlijk een eitje, ik woon in de Ruyschstraat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Moet iemand zijn die je adres heeft achterhaald en wellicht je echte naam..
Nee, maar dat schijnt bij kogelbrieven eerder regel dan uitzondering te zijn.quote:Stond er geen afzender of een naam op ?
Dut zequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ga een dutje doen.
Goh, wat een verrassing.
Neen, maar wel een gestudeerd iemandquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:55 schreef wyccie het volgende:
Dokter?
Neen, Engelsman,quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:09 schreef wyccie het volgende:
Amerikaan?
Niet een ontdekkingsreizigerquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:30 schreef sooty het volgende:
"Dr. Livingstone, I presume ?", Henry Stanley.
Ik herkende 'm van de klassefoto van pyl.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik zie het nu wel aan de ogen. Erg knap.
Die heeft hij mij nou nooit laten zien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik herkende 'm van de klassefoto van pyl.
Niet? Hij heeft er heel veel want hij heeft zeker een paar honderd jaar op school gezeten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heeft hij mij nou nooit laten zien.
Trustenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen, of iets wat daarvoor door moet gaan.
Wie ben jij dan? Nieuw op fok?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ik ben er weer.
Niet dat het wat uitmaakt verder.
Zo'n AVRO- of TROS-presentatrice? Kom niet op haar naam.quote:
Zie je niksquote:Op zondag 21 september 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een zwart plaatje niks te onderscheiden
Spannend.quote:Op zondag 21 september 2008 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je niks
(ik lijk wel een medium)
je moet een nieuwe monitor kopen of deze beter afstellen.quote:
Ach ja, dat is waarschijnlijkerquote:Op zondag 21 september 2008 00:38 schreef qonmann het volgende:
je moet een nieuwe monitor kopen of deze beter afstellen.
Omroepsterquote:Op zondag 21 september 2008 00:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Omroepster lijkt me ook,. maar heb er evenmin een naam bij
Ik bedoelde ook omroepster. Waarom schreef ik nou presentatrice?quote:Op zondag 21 september 2008 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Zo'n AVRO- of TROS-presentatrice? Kom niet op haar naam.
quote:Op zondag 21 september 2008 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens is ze ook presentatrice.
Inderdaad niet Hordijk. Ze werkte ook voor Veronica.quote:Op zondag 21 september 2008 01:37 schreef qonmann het volgende:
van de ikon ..met wilde ganzen, maar ken de naam niet, roept altijd onopvallend op om te storten
Toch niet Hordijk oid ?
!quote:Op zondag 21 september 2008 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn plaatje was trouwens John Le Carré. Vreemd dat niemand hem herkende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |