En jij kunt de nieuwe PI niet gebruiken?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:40 schreef wyccie het volgende:
Gewoon FokSilver.
Je bent net een wijf, tong. A zeggen en B doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:
Die van mij was bijna gelukt :
Raad je plaatje # 753 tegen wil en dank
Nee, dat vind ik wel jammer. Ook dequote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
En jij kunt de nieuwe PI niet gebruiken?
Ben ik eens een keer aardig door een nieuwe te openen in plaats van je de huid vol te schelden maak je er zelf al eentje.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:
Die van mij was bijna gelukt :
Raad je plaatje # 753 tegen wil en dank
Whateverquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik maakte de laatste post. Dacht eerst de één na laatste.
Bij de laatste heb je je eer hoog te houden.
Dat is zeker jammer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat vind ik wel jammer. Ook deis niet als PI te gebruiken.
Die komt niet meer. Zegt hij.quote:Wil je even de link van dit topic in jouw laatste post van het vorige topic plaatsen zodat Scrut de weg hier naartoe weet te vinden?
Als hij net zoals Tong doet is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Die komt niet meer. Zegt hij.
Precies. Doe maar een hint, hij komt me krankzinnig bekend voor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:54 schreef tong80 het volgende:
En hoe moeten jullie het dan weten zonder hint ?
En een toverstaf?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Staat hij hier dan zo onherkenbaar op de foto, Tong? Heeft hij normaal altijd een bril op, een lange baard, een hoed?
Volgens mij welquote:
Nee, ik ben gelukkig niet zo gauw jaloers of afgunstig. En bekend worden is wel het laatste wat ik wil.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
't Is 'r toch niet, volgens mij.
Ben je jaloers, Wa?
Sommige mensen zijn gewoon zo. Ik moet er ook niet aan denken, hoor. Ik zou best wel willen acteren, maar het feit dat je dan gelijk in allerlei bladen komt te staan weerhoudt me ervan.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben gelukkig niet zo gauw jaloers of afgunstig. En bekend worden is wel het laatste wat ik wil.
Ik snap die mensen ook niet die op tv meedoen aan zo'n talentenjacht waarmee je wordt doodgegooid: "Ik wil beroemd worden." Ja eh, hallo! Is dat een doel op zich? Heb je misschien ook een of ander talent dat zo'n wens rechtvaardigt?!![]()
Beperkt oeuvre wordt dat danquote:
Je hebt toch geen leven meer. Die hele 'sterrencultuur' kan ik vrijwel niet serieus meer nemen. Al helemaal niet in Nederland. Het is steeds hetzelfde kringetje dat je op tv en in de bladen ziet.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon zo. Ik moet er ook niet aan denken, hoor. Ik zou best wel willen acteren, maar het feit dat je dan gelijk in allerlei bladen komt te staan weerhoudt me ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |