quote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was dat deze? http://www.imdb.com/title/tt0312318/
Echt waar? Ik ben het hele onderwerp echt beuquote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als 9-11 freak heb ik die uiteraard al lang gezienhet is eerder moeilijk om iets te vinden dat ik nog niet gezien heb
vandaar ook dat ik dit echt moet kijken
Je bent wel 'gefreakt' over een hoop dingen.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als 9-11 freak heb ik die uiteraard al lang gezienhet is eerder moeilijk om iets te vinden dat ik nog niet gezien heb
vandaar ook dat ik dit echt moet kijken
Prachtige soundtrack ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe ik heb mijn vader stil gekregen met de film. Hij kijkt zelfs de aftiteling, dat doet 'ie nooit
Ja ik geloof dat 'ie daar nog even naar zat te luisterenquote:
quote:Mussolini's body
On April 29, 1945, the bodies of Mussolini and his mistress were taken to the Piazzale Loreto (in Milan) and hung upside down on meathooks from the roof of a gas station, then stoned by civilians from below. This was done both to discourage any fascists from continuing the fight and as an act of revenge for the hanging of many partisans in the same place by Axis authorities. The corpse of the deposed leader became subject to ridicule and abuse.
Ik weet de context eromheen niet maar waarschijnlijk bedoelt ze dan toch gewoon dat ze het onderwerp (de aanslagen) te zwaar vindt? Ookal gaat de docu daar niet heel direct over maar dat zal ze wel niet weten dan.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat 'ie daar nog even naar zat te luisteren
Gadver, net een item op TV, staat er zo'n typisch Amerikaans vrouwtje te verklaren: "I'm a Republican but I'm an openminded Republican". Op de vraag of ze "Fahrenheit 9/11" heeft gezien geeft ze als antwoord(op zo'n jankerige Amerikaanse nasale toon): "No, I'm a very sensitive person, I cry when I watch Saving Private Ryan".![]()
![]()
Dat is toch geen excuus?
Die complottheorieën dig ik juistquote:Op donderdag 11 september 2008 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben het hele onderwerp echt beu![]()
Het was echt interessant hoor maar teveel complottheorien en uitmelkerij de laatste jaren.
Ja maar het gaat me er meer om hoe ze het zegt. Ik hoor gewoon dat het een typische aansteller is.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik weet de context eromheen niet maar waarschijnlijk bedoelt ze dan toch gewoon dat ze het onderwerp (de aanslagen) te zwaar vindt? Ookal gaat de docu daar niet heel direct over maar dat zal ze wel niet weten dan.
Iedere gek z'n gebrek hèquote:Op donderdag 11 september 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die complottheorieën dig ik juistIk heb er diverse boeken over en talloze docu's over gezien
ik denk dat het mijn journalistieke hart is, ik móet er gewoon het fijne van weten. Al kom je dat hierbij nooit helemaal te weten.
ik ga nu echt tukken, wekker gaat over 6 uur en ben gewoon duizelig van de moeheid
Zoals wat dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent wel 'gefreakt' over een hoop dingen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
Voor het slapen gaan nog wat te lachen:
[ afbeelding ]
Goed voor jequote:
Amerikanen zijn per definitie aanstellers...quote:Op donderdag 11 september 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar het gaat me er meer om hoe ze het zegt. Ik hoor gewoon dat het een typische aansteller is.
Goed voor jou, niet goed voor mij.quote:
dat klinkt bijna teleurgesteldquote:Op donderdag 11 september 2008 08:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gehuil klonk zo dichtbij dat ik serieus uit mn raam heb gekeken of het geen te vondeling gelegd kind was ofzomaar nee....
Ja 2 maanden geleden stond dat ding nog op 1.60quote:Op donderdag 11 september 2008 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor jou, niet goed voor mij.
Heb nog geen $$ ingeslagen voor onze trip naar de USA binnenkort, maar ga dat nu binnenkort maar wel even doen.
Het waardeloze is ook dat ik wel al van alles geboekt heb in de USA, maar dat ik pas ter plekke moet betalen tegen de dan geldende koers. De vakantie wordt dus waarschijnlijk iets duurder dan gepland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |