Die studentenbox had ik vorig jaar aangevraagd (op de dag zelf, hihi) en er zaten wel dingen in waar ik blij mee wasquote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Die box ken ik welallemaal spullen die nieuw zijn of niet aanslaan
In die serie heb je ook de samenwoonboxleuk om aan nieuwe stellen cadeau te doen
ik zie nijmegen niet staan?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef Etcetera het volgende:
http://www.studentenbox.nl/
voor de studenten onder onshet is nogal reclamezooi die er in zit, maar op zich wel geinig
ik ook nietquote:
Behalve afsluiten en niet saven als ik gepakt wordt nietquote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Etcetera het volgende:
da's minder
ik heb het nog nooit tot Razor gehaaldmaar ik ben nu op ongeveer 52% van het spel, ik ga het nu afmaken ook
heb je ook cheats gebruikt? ik 1: oneindig veel geld
welke 3,75quote:Op woensdag 10 september 2008 23:04 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik wil die box wel, maar ik weet niet of het die 3,75 wel waard is.
Ah, jij hebt nog steeds een rekening met dollars er opquote:
Dat doe ik niet vaak, al heb ik wel de Corvette gekocht. Paste leuk bij de Carrera GT, de Viper en de McLarenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:00 schreef Etcetera het volgende:
en als ik de Pink slip niet win, dan koop ik die auto gewoon
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
welke 3,75
ohw als je 'm laat opsturen zeker?
ik wil gewoon elke auto hebben die er isquote:Op woensdag 10 september 2008 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat doe ik niet vaak, al heb ik wel de Corvette gekocht. Paste leuk bij de Carrera GT, de Viper en de McLaren. Een Murcielago heb ik dit keer niet
Als 9-11 freak heb ik die uiteraard al lang gezienquote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Je had die docu die gisteren of eergisteren moeten zien. Die was pas goed. Een filmploeg was een docu aan het maken over de brandweerlieden en die zijn dus meegelopen toen alles gebeurde.
Was dat deze? http://www.imdb.com/title/tt0312318/quote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Je had die docu die gisteren of eergisteren moeten zien. Die was pas goed. Een filmploeg was een docu aan het maken over de brandweerlieden en die zijn dus meegelopen toen alles gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |