Eeeh...daar heeft ze Sven dan toch voor?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Op dat soort momenten is het jammer dat je al bezet bent; anders kon een leuke vrijgezel daar zich nog aandienen om haar van alle slagroom af te helpen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
$8000 als een euro 1.60 dollar waard is = 8000/1.60 = 5000 euro
$8000 als een euro 1.40 dollar waard is = 8000/1.40 = 5714.28 euro
Wat je vakantie dus 700 euro duurder maakt.
Wie maakt nou de rekenfout.. je brent mij ook aan het twijfelen namelijk
1x leek me genoeg, maar nu nog 1x om het na te rekenen:quote:Op donderdag 11 september 2008 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zitten jullie nou alledrie verwoed met rekenmachientjes dit op te lossen?
Dit kun je denk ik beter met procenten uitrekenen dan met absolute verschillen, en ik had 1 euro = 1 dollar 60 als uitgangspunt genomen:quote:Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verschil tussen $1.60 en $1.40 is $0.20
Maar MM maakt daar opeens ¤0.20 van. Maar ¤0.20 is $0.27
Dus als je $8000 x ¤0.20 doet moet je EIGENLIJK $8000x$0.27 doen.
Maar dat moet niet. Foute aannames e.d.
Ja ok, maar die had ze al... dus is die val in de taart nergens goed voorquote:Op donderdag 11 september 2008 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh...daar heeft ze Sven dan toch voor?
Daarom is het toch ook een Soempie-actie?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ok, maar die had ze al... dus is die val in de taart nergens goed voor
OK...quote:Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verschil tussen $1.60 en $1.40 is $0.20
Maar MM maakt daar opeens ¤0.20 van. Maar ¤0.20 is $0.27
Dus als je $8000 x ¤0.20 doet moet je EIGENLIJK $8000x$0.27 doen.
Maar dat moet niet. Foute aannames e.d.
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef Etcetera het volgende:
wiskundedoe niet zo moeilijjk
Dollar is goedkoop, da's kut voor MM en goed voor Nem. Klaaaaar
Alsjeblieft...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee naar Grease in de bioscoop?
"elluk..."quote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Tussen kut en goed kan dus een behoorlijk bedragje liggen...
het is juist precies andersomquote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef Etcetera het volgende:
wiskundedoe niet zo moeilijjk
Dollar is goedkoop, da's kut voor MM en goed voor Nem. Klaaaaar
net les marketing gehad, kan op zich wel interessant zijn denk ik, maar ben bang dat het een haatvak gaat worden. moet een artikel gaan schrijven over de De Rol van Marketing in de Gaming Industrie
Jij zou sowieso niet komen want het is in ROTTERDAMquote:
waarom draait dat in hemelsnaamquote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee naar Grease in de bioscoop?
jaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Tussen kut en goed kan dus een behoorlijk bedragje liggen...
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
Enne, wiskunde ftw!
ik vind mijn redenatie veel makkelijkerquote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
het is juist precies andersomde dollar wordt weer meer waard wat positief is voor nem aangezien hij betaald wordt in dollars, en negatief voor mad omdat daardoor zijn vakantie duurder uitvalt dan gedacht.
Enne, wiskunde ftw!
Pathe draait sowieso retrofilms. Zo kon je bijvoorbeeld The Godfather of Close encounter of the 3rd kind bekeken. Gewoon omdat het leuk is en omdat het in een bioscoop beter kijkt dan op een TV, daar waren de films immers voor gemaaktquote:
Ik lees dit en denk: wat moet daar staan? Typefout? Ik ken niemand in ER met die naam (jeweets, ziekenhuisserie)quote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Etcetera het volgende:
hoe doet hiukwan het eigenlijk in ERzit z er nog in of is ze al naar huis
Ze zit er nog in tot grote ergernis van iedereenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind mijn redenatie veel makkelijker
hoe doet hiukwan het eigenlijk in ERzit z er nog in of is ze al naar huis
Nee, dan haak ik inderdaad af...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zou sowieso niet komen want het is in ROTTERDAM
Whahaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan haak ik inderdaad af...
Heb vandeweek nog een mooi verhaal gehoord over de vete tussen Amsterdam en Rotterdam:
Havenclub bestaat 100 jaar en fans brengen daarvoor een boek uit met expositie.
Amsterdamse vriend wil met andere vriend dat boek (uit nieuwsgierigheid) toch wel hebben en besluit de expositie (waar het boek te koop is) te bezoeken, maar voelt zich absoluut niet op z'n gemak daar. Ze verwachten fanatieke fans van de havenclub daar, dus men zou niet praten, het boek kopen en weer vertrekken.
Bij aankomst blijkt het allemaal wel mee te vallen en ze bekijken de foto's aan de wand.
Wordt hij ineens keihard van achteren in z'n nek gegrepen, iemand zegt met barse stem 'Joden, hè???' en hij schijt 7 kleuren stront.
Hij draait zich om en kijkt in de ogen van een mede-Ajacied die dezelfde plannen had en dus ook naar de havenstad was afgereisd voor het boek...
![]()
Het mooiste was dat het boek een paar dagen in Amsterdam verkrijgbaar was bij Scheltema...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |