abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61594098
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef daniman het volgende:
op de rontgenfoto was een blaas-steen te zien en die moet operatief verwijderd gaan worden. Dat is nu dus iig duidelijk. Heb ook nog pijnstillers en antibiotica meegekregen, maar die laatste moet dan via een doseringsspuit in de mond en dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Hoe doe je iets achter in een kattenbek als die kat niet wilt?
Hier gaf jij het zelf aan
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2008 @ 01:53:28 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_61594108
Onze DA biedt het zelfs aan, maar die is sowieso niet zo moeilijk. Ik kwam laatst met een dood en doodzieke hond aanrennen in de mini ruimte in een ander dorpje waar die dan ook spreekuur houdt. Hij had er geen pin, niets. Ik kreeg de rekening 3 weken later thuis gestuurd ipv dat ik bijv later snel even kwam pinnen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2008 @ 01:55:24 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_61594132
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ja maar een Dirk willen we allemaal
Dirk heeft allemaal half broertjes en zusjes gekregen, ik ga niet kijken!! denk ik.... zo 1 Dirkje is genoeg... vooral als ik de verhalen hoor van mijn moeder over zijn zusjes
  zaterdag 13 september 2008 @ 01:58:07 #204
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61594168
lol kittens zijn ook zooooo aandoenlijk

post maar veel foto's in de komende tijd van dirkje

ik zal dat van dat betalen dinsdag es vragen bij de DA

Een keer raden wie er nu bij mij op schoot ligt terwijl ik hier met jullie zit.
patat ftw :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 02:02:05 #205
163650 Greys
pi_61594225
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:58 schreef daniman het volgende:
Een keer raden wie er nu bij mij op schoot ligt terwijl ik hier met jullie zit.
Je vriendin?

Sorry, flauw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 02:02:51 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61594236
Ik pis in mn broek
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2008 @ 02:03:24 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_61594242
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 02:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Je vriendin?

Sorry, flauw
de huislama van de bovenburen natuurlijk!
pi_61594255
Cagney
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 02:07:25 #209
163650 Greys
pi_61594295
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 02:04 schreef vronie het volgende:
Cagney
Oh wacht, die zou het ook kunnen zijn ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 02:08:49 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61594305
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 02:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe niet zo gek man
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61594328
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 02:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Jullie zijn wel erg melig he
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:54:29 #212
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61598234
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:19 schreef daniman het volgende:

[..]

Ik hoop het ook maar verwacht het bijna niet. Vandaag zei ze nog dat het van haar niet zo hoefde die katten en toen ik daar fel op reageerde was het huilen. Nou had ik haar wel gekwetst daarmee en daar had ik ook spijt van, maar gunst katten zijn mijn lievelingsdieren sinds ik uit het ei kroop, en ik hecht me gewoon aan huisdieren. Maar ik wil haar gewoon ook niet kwijt omdat ze verder gewoon alles is waar ik naar op zoek was in een vriendin.
Niet om je aan te vallen hoor, maar ik had dr snel mn huis uitgetrapt. Dat had mijn vent over mn hond moeten zeggen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_61599009
Ze is wél eerlijk
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:24:28 #214
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61599829
tja maar zo ben ik dan ook weer niet qwea... dat is het. Ik ben vredelievend en misschien soms TE vredelievend.
patat ftw :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 17:46:42 #215
163650 Greys
pi_61603812
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef daniman het volgende:
tja maar zo ben ik dan ook weer niet qwea... dat is het. Ik ben vredelievend en misschien soms TE vredelievend.
Voor je katten is het iets minder vredelievend
Maar praat er nou nog maar eens goed over met je vriendin (wanneer zie je haar weer?) om te vragen wat het probleem nou nog is als het plassen is opgelost
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:47:29 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61603829
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef daniman het volgende:
Ik ook, maar als mijn vriend dat zou zeggen, had ik zn tas voor hem ingepakt hoor
pi_61603903
Je mag d'r best wat tegengas geven hoor. Voor je het weet word jij aan de kant gezet omdat je te lief bent
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 17:57:40 #218
163650 Greys
pi_61604042
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Je mag d'r best wat tegengas geven hoor. Voor je het weet word jij aan de kant gezet omdat je te lief bent
Nou, daar zeg je ook nog wat
En dan ben je niet alleen je meisje, maar ook je poezels kwijt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 september 2008 @ 18:00:25 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61604098
Ik zou toch wel duidelijk maken dat je katten ook heel belangrijk voor je zijn. En die waren er nu eenmaal eerder dan je vriendin. De katten horen bij jou, dat zal ze moeten accepteren. Volgens mij heb je je door dit topic inmiddels gerealiseerd hoe dierbaar ze je zijn

Je zou, zoals iemand al aangaf, met haar af kunnen spreken dat er geen andere katten komen als deze er niet meer zijn (en dan bedoel ik door ouderdom ). Wie weet ervaart ze in de tussentijd hoe leuk en lief katten zijn en wil ZIJ straks weer nieuwe

Wat de rekening betreft kun je inderdaad vragen of je in delen mag betalen. Zelden een DA meegemaakt die dat niet goed vond hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:38:50 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61604947
Mijn DA vindt in delen betalen ook prima. Gelukkig nog nooit in delen te hoeven betalen
pi_61610985
Niet om hier nou een R&P topic van te maken. Maar soms mag je best wel es wat tegengas geven in een relatie hoor, zij mag best wat respect (leren) tonen naar jou toe, en accepteren dat JIJ nou eenmaal van katten houdt. Van een keertje nee zeggen gaat je relatie niet naar de knoppen.
(:
  zondag 14 september 2008 @ 00:26:15 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61612890
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:03 schreef nein het volgende:
Van een keertje nee zeggen gaat je relatie niet naar de knoppen.
als dat zo zou zijn had ik geen relatie meer
pi_61619817
Blij om te horen dat de echte oorzaak achterhaald is. Ik hoop dat de operatie goed gaat en poes weer helemaal beter wordt.

Over je vriendin: besef je wel dat als je de katten weg doet je dit nu doet vanwege haar onwetendheid / onwennigheid en niet vanwege dat zij echt last heeft van jouw dieren (zo was het toen je dit topic opende).

Dat je vriendin nu niet ineens fan is van de poezen is logisch. Maar zij hoeft niet alles geweldig te vinden wat jij doet. Het gaat er om, heeft zij er echt werkelijk last van? Ik sta ook niet te juichen van enthousiasme bij alle hobbies van mijn vriend en alle zooi die daarom in huis komt en ik heb er ook wel eens een beetje last van (troep in huis, herrie, kan niet zomaar in het weekend wat leuks doen met hem). Maar ja, ieder mens heeft recht op zijn eigen dingen. Dit zijn zijn dingen en ik hou van hem dus ik neem dat er gewoon bij.

Ik vind dat je niet dieren weg moet doen omdat zij er 'niet mee heeft'. Zij hoeft toch ook niets met die dieren? Tis toch niet alsof zij de kattenbakken schoon moet maken of de dierenarts moet betalen? Zolang de dieren voor haar geen echt groot probleem opleveren (als ze haar steeds onder zouden zeiken zou ik haar standpunt namelijk best begrijpen) vind ik dat ze ze jou moet gunnen. Omdat jij er zo veel warmte en plezier van hebt, en ze jou dat gunt, ook al vind ze er zelf niets aan.

Als ik mn schoonmoeder niet mag ga ik immers ook niet zeggen 'ik vind het daar niet zo gezellig, laten we voortaan ergens anders koffie gaan drinken'. Mijn vriend houdt van haar. Al zou ze een draak zijn en op mn schoot plassen, we gaan er heen, klaar.

Jij houdt van je katten en hen niet meer hebben zou jou heel veel pijn doen, dat merken we toch echt aan hoe je post. Als je vriendin echt van je houdt (zoals jij blijkbaar van haar houdt, dat je het in overweging neemt) dan zet ze zich er overheen en laat ze jou lekker je katten houden. Dat vind ik echt, als ze wil dat jij zoveel verdriet hebt omdat zij ergens 'niks mee heeft' dan denk ik niet dat zij het soort vrouw is waar je dit voor over moet hebben. Zat ze nou juist te janken omdat ze het zo vreselijk vind voor je maar ze echt gek wordt van de jeuk over dr hele lijf, dan zou ik dit echt niet zo schrijven.
  zondag 14 september 2008 @ 14:55:12 #224
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61620624
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:19 schreef Dipkip het volgende:
Blij om te horen dat de echte oorzaak achterhaald is. Ik hoop dat de operatie goed gaat en poes weer helemaal beter wordt.

Over je vriendin: besef je wel dat als je de katten weg doet je dit nu doet vanwege haar onwetendheid / onwennigheid en niet vanwege dat zij echt last heeft van jouw dieren (zo was het toen je dit topic opende).

Dat je vriendin nu niet ineens fan is van de poezen is logisch. Maar zij hoeft niet alles geweldig te vinden wat jij doet. Het gaat er om, heeft zij er echt werkelijk last van? Ik sta ook niet te juichen van enthousiasme bij alle hobbies van mijn vriend en alle zooi die daarom in huis komt en ik heb er ook wel eens een beetje last van (troep in huis, herrie, kan niet zomaar in het weekend wat leuks doen met hem). Maar ja, ieder mens heeft recht op zijn eigen dingen. Dit zijn zijn dingen en ik hou van hem dus ik neem dat er gewoon bij.

Ik vind dat je niet dieren weg moet doen omdat zij er 'niet mee heeft'. Zij hoeft toch ook niets met die dieren? Tis toch niet alsof zij de kattenbakken schoon moet maken of de dierenarts moet betalen? Zolang de dieren voor haar geen echt groot probleem opleveren (als ze haar steeds onder zouden zeiken zou ik haar standpunt namelijk best begrijpen) vind ik dat ze ze jou moet gunnen. Omdat jij er zo veel warmte en plezier van hebt, en ze jou dat gunt, ook al vind ze er zelf niets aan.

Als ik mn schoonmoeder niet mag ga ik immers ook niet zeggen 'ik vind het daar niet zo gezellig, laten we voortaan ergens anders koffie gaan drinken'. Mijn vriend houdt van haar. Al zou ze een draak zijn en op mn schoot plassen, we gaan er heen, klaar.

Jij houdt van je katten en hen niet meer hebben zou jou heel veel pijn doen, dat merken we toch echt aan hoe je post. Als je vriendin echt van je houdt (zoals jij blijkbaar van haar houdt, dat je het in overweging neemt) dan zet ze zich er overheen en laat ze jou lekker je katten houden. Dat vind ik echt, als ze wil dat jij zoveel verdriet hebt omdat zij ergens 'niks mee heeft' dan denk ik niet dat zij het soort vrouw is waar je dit voor over moet hebben. Zat ze nou juist te janken omdat ze het zo vreselijk vind voor je maar ze echt gek wordt van de jeuk over dr hele lijf, dan zou ik dit echt niet zo schrijven.
Ik kan eerlijk gezegd niet anders zeggen dan dat ik het hier mee eens ben. En jullie hebben PAS 5 maanden wat. NIet AL 5 maanden, maar PAS.

Ja, ik heb in vorige relaties ook wel eens gedacht dat ik nog lang bij die persoon zou zijn... maar dat was dus mooi niet zo. Ik zou er dan ook niet van opkijken, als je er over een half jaar achter komt dat de relatie toch niet werkt (of zij komt daaracher, kan ook) en dat het beter is als jullie uit elkaar gaan. Dan is het weg vriendin, maar boven alles weg poesjes.

Mijn vriend is gek van produceren, daar heb ik ook last van. Zelfs nu. Zn herrie die door het huis heen gaat... maar toch ontneem ik hem dat niet. In een relatie is het niet alleen geven, maar ook nemen. Ik zou het serieus een stomme zet van je vinden, als je je poesjes voor haar weg zou doen.

Maar goed, wie ben ik
  † In Memoriam † zondag 14 september 2008 @ 19:11:27 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61626562
ik zou het niet eens in overweging nemen om mijn kat uit huis te plaatsen. voor niemand.
vreemd dat ze daar dan pas na maanden mee komt.
en mocht je ze voor haar toch wegdoen, ben je dan niet bang dat het tussen jullie in komt te staan?
en wat als ze volgende keer wil dat je inrichting van je flat verandert\?
of dat ze toch liever per maserati vervoerd wordt?
misschien kan je voorstellen dat ze voortaan maar niet meer bij jou in huis komt, maar jij alleen naar haar?
hoeft zij die katten niet meer te zien en kan jij je poezels gewoon houden.

maar nog even wat anders. heb jij toevallig ook laten kijken hoe het met de nierfunctie is gesteld?
ik wil je niet bang maken, maar het zou ook te maken kunnen hebben met een beginnend nierfalen.
dat is als het nog niet zo heel erg is, redelijk goed met medicijnen in de hand te houden.
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')