Zijn we eindelijk weer ontopic...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:14 schreef yvonne het volgende:
Ik ben door dit topic weer helemaal op de hoogte van alle FOK! in and outs
Ik heb dat geloof ik eens gehoord van Lady-wrb waar ik zo heeel soms nog eens mee spreek op MSN van Jessie. Maar nee, Jessie is dus geen optie.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:08 schreef moussy het volgende:
Oh ja, ze was toen idd zo aan het rommelen. Ik vroeg het omdat de gezinssamenstelling inmiddels bij jessie ook verandert is, dat als het aan de man lag of zo, want die is ingeruild![]()
Probeer het nog even na te vragen over het hurken voor je naar de DA gaat, het is nml best wel een belangrijk iets. Ik heb nog niet zo gek lang een plasser in moeten laten slapen, hij liet het gewoon lopen en dat is natuurlijk foute boel. Kat met blaasgruisgeschiedenis, waarbij het gruis nooit zichtbaar is geweest dmv een simpel stikje door de urine te halen, zo verstopt zat hij al. Dat is trouwens allemaal goedgekomen hoor, alleen had hij nu tumoren.
Wat voor voer geef je, gezien de hele blaasontsteking geschiedenis? Speciaal voer of 'normaal' voer?
-edit- hoe vaak is zo nu en dan anderhalve dag alleen thuis?
okee, alleen die oppas had ik dus niet. Mijn broers/schoonzussen en ouders willen dat in ieder geval niet en vrienden wonen allemaal te ver weg. En de buurman zie ik nooit. Tis dus wel zoeken wie dat dan wel zou kunnen doen, als dat helpt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Dipkip het volgende:
Persoonlijk zou ik bijvoorbeeld twee of drie keer per maand anderhalve dag alleen laten met een oppas die tussendoor een keertje komt voeren en ze even knuffelt geen probleem vinden. In ieder geval niet zo'n groot probleem dat ik de katten weg zou doen. Er is toch vast wel iemand in je omgeving die die twee moppies af en toe even eten en een aai over de bol wil geven? En als je ze verder als je er bent veel aandacht geeft is dat echt niet zielig.
dan neem ik aan dat je in beide woningen voer/water bakjes, kattenbak e..d heb staan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:33 schreef Hekates het volgende:
Mijn kat blijft af en toe trouwens 2 dagen alleen. Soms komt het gewoon zo uit. Dan komt er 1 keer iemand langs om hem te voeren en een beetje te knuffelen.
Meestal neem ik mijn kat lekker mee als ik naar mijn vriend toe ga. Hij moet dan samen met mij ongeveer 2 en een half uur onderweg zijn. Daarvan kan hij 2 uur in de trein lekker uit zijn mandje. Dan zit hij aan een tuigje. Hij kijkt dat uit het raam meestal. En soms komt hij op schoot zitten. De rest van het weekend krijgt hij dan volop aandacht van mij en mijn vriend. (Mijn vriend begint meestal al met het aaien van Fred terwijl hij mij nog niet eens geknuffeld heeft) Fred lijkt het allemaal prima te vinden, die ligt lekker rustig van de aandacht te genieten in de trein, behalve de tijd dat hij in de bus en auto in een afgesloten mandje zit, dan is het leven erg MAAUUUUWWW MMRAAAUUUW!!!
Dat zou kunnen maar dan moet je eigenlijk eerst uitsluiten dat er een medische oorzaak is. Is die er niet, dan kan het een gedragsprobleem zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef daniman het volgende:
is dat op schoot plassen dan echt geen gedrags iets?
daar hou ik idd rekening mee. Ik ga dan ook niet alleen, zodat als het iets ernstigs is, er iig iemand is die er voor me kan zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:46 schreef Rewimo het volgende:
Dat ze een foto willen maken duidt er in elk geval op dat er mogelijk een lichamelijke oorzaak is. Ben benieuwd!
Hou je er wel rekening mee dat het eventueel ook vervelend nieuws zou kunnen opleveren?
Als je dat wilt kan ik de TT aanpassen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:31 schreef daniman het volgende:
De groepspraktijk dierenartsen van mijn woonplaats heeft gebeld. Ze zeiden dat ze de historie van dierenartsbezoekjes van cagney nog eens hebben bekeken en nu willen een röntgenfoto maken van cagney maken. Ik heb teruggebeld (ze hadden miijn voicemail ingesproken) en kan er 16.45 uur terecht. Ik ben heel benieuwd wat daar uitkomt. Sorry voor mijn reacties aan het begin van het topic. Misschien kan het topic beter omgebouwd gaan worden tot een "kat plast op de bank topic".
Ik bedoelde qua vriendin en zo. En nadat daar tips voor gegeven werden was het nog steeds "Ik probeer het wel máár ze gaan de deur uit"quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:14 schreef daniman het volgende:
[..]
wat heb ik niet geprobeerd?
Als ik die katten echt harteloos had willen dumpen, dan had ik ook wel:
- ze een spuitje kunnen laten geven (maar dat is hen hun leven ontnemen wat totaal niet kan, ik zou dat alleen doen als ze een ziekte zouden krijgen waar ze de rest van hun leven (zwaar) onder zouden moeten lijden)
- ze meenemen naar het bos en daar dumpen, zodat ze voer worden voor de roofvogels. Nee dank je, dat verdient geen enkel dier en mijn katten dus ook niet.
Al wat ik vraag is een nieuw onderkomen voor mijn dieren. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de dierenarts om cagney nog eens te laten nakijken. Ik kan morgenochtend een of twee teiltjes erbij kopen en daar grit in doen om te kijken of dat nog iets uitmaakt. Ik wil echt wel alles proberen.
Maar waarom wordt ik zo aangevallen over het feit dat ik de katten een nieuw baasje wil geven? OK, in den beginne hadden de katten nergens last van. Ik begin me gewoon schuldig te voelen dat ik vraag of iemand mijn katten wil hebben![]()
En Stali, zo praat je niet over mijn vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |