Goede beslissing! Langer wachten is niet fijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:57 schreef daniman het volgende:
hm ik was te laat vond ik om nog na het lezen van alles de afspraak te annuleren van vanochtend en ergens anders heen te gaan. Toen waren ze gisteravond al dicht. Daarbij zou cagney dan waarschijnlijk alleen maar langer moeten wachten omdat je dan wel heel veel geluk moet hebben dat cagney vandaag nog terecht had gekunnen.
Dat zijn ook goede berichten. Zal duimen dat het wat meevalt voor je en fijn dat het in delen mag.quote:Ik heb haar vanochtend naar de dierenarts gebracht waar ik vrijdag ook was. Ik heb gevraagd of ik in delen kon betalen en dat is geen probleem.
Overigens was die 200 tot 300 euro voor een middelgrote hond met hetzelfde probleem. Kan dus goed zijn dat ik wat goedkoper uit ben.
Hou ons op de hoogtequote:Cagney was er zoals altijd rustig onder. Ze moet waarschijnlijk wel speciaal voer maar dat hoor ik dan nog. Lacey gaat hier gewoon lekker dr eigen gang.
Ik werk thuis vandaag en kan haar vanmiddag weer ophalen.
Nou, ik had van die sjonnies aan de foon in den helder ;quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:27 schreef Hekates het volgende:
Met het risico de draad weer offtopic te trekken...
Hoe kan je eigenlijk een dierenarts beoordelen? Toen ik mijn kat kreeg heb ik gewoon in de telefoongids de dichstbijzijnde praktijk opgezocht. Ze lijken netjes, schoon en ze zijn aardig. Geen idee of ze duur zijn of goedkoop eigenlijk. Ben pas achteraf tot de ontdekking gekomen dat je bij dierenartsen van te voren naar de prijs kan informeren en kan vergelijken enzo...
Maar hoe kan je op kwaliteit beoordelen als leek?
En verder OT: Hoe is het nu met je beide poezedames?
ben ik idd van plan. Chloor voor de kattenbak en de banken en gangetje tussen woonkamer, slaapkamer en badkamer ook maar goed doen, want volgens mij heeft ze het daar ook wel eens gedaan. Peper op de bank hielp iig niet, ze pieste daar gewoon overheen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef Hekates het volgende:
Wat Greys zegt! Goed voor Cagney, ik duim mee en we willen natuurlijk ook horen hoe het afloopt.
Probeer trouwens (als je daar tijd voor hebt) voordat je Cagney weer ophaalt nog een keer alle plekken van ongelukjes goed schoon te maken. Ik geloof dat een sopje met Biotex werd aangeraden. Dit om te voorkomen dat ze terug valt in het verkeerde gedrag van buiten de bak plassen. Als ze niet kan ruiken dat ze foutjes gemaakt heeft, heb je daar minder kans op.
Verder zou ik ook aan de dierenarts vragen of je Cagney thuis nog speciaal moet/mag behandelen. Ik zou me bijvoorbeeld kunnen voorstellen dat je haar als ze thuis komt, net als een kitten, eerst op de bak zet, voordat je haar weer gewoon laat rondlopen. Even weer helemaal terug naar 0 en zeker weten dat ze de bak dus weer terug vind.
Dan zou ik haar zeker niet dwingenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:15 schreef daniman het volgende:
punt met cagney is dat ze heel eigenwijs is. Als ik dr op de bak zet dan krijg ik haar er niet zomaar in en dan moet ik echt de uitgang blokkeren. Dan wordt ze wrs boos en wil ze alleen maar weg. Dus daar ben ik een beetje huiverig voor want ze moet dan ook weer niet een aversie tegen die bak krijgen.
Ik houd jullie op de hoogte!
waar moet ik dan precies aan denken? Dat ze cagney een haal geeft?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Denk er ook aan dat Lacey weleens geïrriteerd kan reageren omdat Cagney naar dierenarts ruikt
Ik weet niet hoe fel ze isquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:26 schreef daniman het volgende:
waar moet ik dan precies aan denken? Dat ze cagney een haal geeft?
Lacey is meestal de onderdanige en Cagney de baas in huis. Ben dus benieuwd hoe dat hier dan zal gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe fel ze isMaar hier wordt er door de andere twee nog weleens geblazen als er eentje terugkomt van de DA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |