Zelfs zo'n kleine op niet gelezen ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Een emo topic.Vlug even een tvp plaatsen om straks de snijmes plaatjes en eventuele paints te bekijken.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:53 schreef Rhythm het volgende:
Mensen die niet weten hoe ze een chain moeten voortzetten.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:13 schreef Qwea het volgende:
n00b vraagje ; ik zie hem niet hoor?
Laat mijn foksilver met rust jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo'n aftandse skin gebruiken.
Ik heb serieus het gevoel dat het met de nieuwe lay-out veel trager laadt enzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat, alleen voor die nieuwelayout?
Fuck die blije kutshitquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb serieus het gevoel dat het met de nieuwe lay-out veel trager laadt enzoFOK! is zowieso traag de laatste tijd, maar dat terzijde
gekquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:20 schreef Fha het volgende:
Boh.
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:18 schreef Qwea het volgende:
Aah, ik zit nu in die nieuwe (bagger!!!) layout. Ik zie opeens 3 nieuwe PI's
nou ja, dan maar niet. foksilver ftw
Ik ga NU even het bosch in om een hulpeloos babykonijntje de schedel in te slaan en rauw op te vreten!quote:
Naja, je mist ook niet veel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:18 schreef Qwea het volgende:
Aah, ik zit nu in die nieuwe (bagger!!!) layout. Ik zie opeens 3 nieuwe PI's
nou ja, dan maar niet. foksilver ftw
Gooi voor mij een stukje in de frituur en gooi het op een bord met Remia mayonaisequote:Op dinsdag 9 september 2008 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga NU even het bosch in om een hulpeloos babykonijntje de schedel in te slaan en rauw op te vreten!
Niks d'r van! Slacht je eigen vreten, voor Satan!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gooi voor mij een stukje in de frituur en gooi het op een bord met Remia mayonaiseSATAN!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom heeft die jongen haar voor zijn ogen?
Niet elke emo snijd in zichzelf hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Een emo topic.Vlug even een tvp plaatsen om straks de snijmes plaatjes en eventuele paints te bekijken.
Ditquote:Op woensdag 10 september 2008 07:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben d'r voor de baggerlayout te boycotten, kutlayout dat het is
Dan worden de topics veel te kort en reacties ook.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom iser trouwens niet in een PI vorm?
Hier nergens last van. Misschien moet je eens vanachter je 486 vandaan komenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb serieus het gevoel dat het met de nieuwe lay-out veel trager laadt enzoFOK! is zowieso traag de laatste tijd, maar dat terzijde
Ik hoop niemand wantquote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef Beelzebufo het volgende:
Over de emo-smiley gesproken: wie kan er een emo-yes.gif maken? Dusmaar dan
??
Die word eigenlijk al teveel gebruikt ja.quote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop niemand wantwordt in 88% van de gevallen al teveel gebruikt.
Echt hequote:Op maandag 15 september 2008 20:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die word eigenlijk al teveel gebruikt ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |