quote:Goed om te weten
IKEA gebruikt geen dons en veren van levende dieren.
Slaapt dat nou lekker?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:54 schreef Oksel het volgende:
Dus er zit een dode gans in mijn kussen!
Ikea an-sich...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:54 schreef Oksel het volgende:
En terugbrengen; heb geen auto, en zowel; het is een half uur rijden.
Waar denk je anders dat ze dat dons vandaan halen?quote:
Retoriek druipt er af...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar denk je anders dat ze dat dons vandaan halen?
Iemand moet die malse kipfilets in de AH doosjes stoppenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:57 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zou niet weten hoe een kippenslachterij ruikt, heb je er ooit gewerkt? Dierenbeul!
Wat is nou een half uur rijden? Kippeneindjequote:Op dinsdag 9 september 2008 20:54 schreef Oksel het volgende:
En terugbrengen; heb geen auto, en zowel; het is een half uur rijden.
Uiteraardquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iemand moet die malse kipfilets in de AH doosjes stoppen
Dat is een ruim uurtje fietsen, dan waait dat kussen ook ff door.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is nou een half uur rijden? Kippeneindje
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:47 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Sympathiek van ze dat ze die diertjes eerst doodmaken
Te makkelijk!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:58 schreef TheSorrow het volgende:
Misschien zitten er zelfs roestige schroefjes in je kussen, aangezien ze er bij de kasten nooit bij zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, ooit wel eens LANGS een kippenslachterij gefietst... Daarna weet je namelijk ook hoe zoiets ruiktquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:57 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zou niet weten hoe een kippenslachterij ruikt, heb je er ooit gewerkt? Dierenbeul!
mijn kussen ruikt naar kutjesquote:Op woensdag 10 september 2008 10:56 schreef Oksel het volgende:
Er zit niets hards in. Tenminste, tot vanochtend.. [ afbeelding ]
Failquote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 21:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iemand moet die malse kipfilets in de AH doosjes stoppen
hiervoor tvp.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:50 schreef Oksel het volgende:
Nog een keer gewassen, is alleen maar ranziger geworden. Volgens mijn moeder zit er niets raars in, ik geloof het niet. Ik ga hem open snijden. De stank is serieus niet meer te harden, hij kan niet eens in de schuur liggen, dus hij ligt onder de carport..
Ik ga een filmpje ervan maken als ik het doe (zal na het weekend worden), als er dan wat in zit..
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:47 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Sympathiek van ze dat ze die diertjes eerst doodmaken
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:58 schreef TheSorrow het volgende:
Misschien zitten er zelfs roestige schroefjes in je kussen, aangezien ze er bij de kasten nooit bij zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |