quote:
Heb je nou al een leuke column geschreven? Zoiets flans je in twinitg minuutjes makkelijk in elkaar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:23 schreef Ani_Banani het volgende:
[..]
je hebt het er maar moeilijk mee
ik heb geen zin. en ik ben heel slecht in stukjes schrijvenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je nou al een leuke column geschreven? Zoiets flans je in twinitg minuutjes makkelijk in elkaar.
ja.. jij komt er wel..quote:
Heb je mijn voorzetje niet gezien? Gewoon wat erop los lullen in die trant, verzin er nog wat associatief bij, en hup: je hebt een acceptabel stukje.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:31 schreef Ani_Banani het volgende:
[..]
ik heb geen zin. en ik ben heel slecht in stukjes schrijven
Daar zullen bedrijven later blij van worden, dat je voor een bedrijf dat wat minder uitbetaald enzo, slechts 90% doet je best doet, en voor een andere 100%. Omdat je bij diegene die minder betaalt er minder zin in had.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:33 schreef Ani_Banani het volgende:
[..]
pfft! zo'n belangrijke opdracht is het nou ook weer niet hoor.
Wat een totaal onzinnige vergelijkingquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Daar zullen bedrijven later blij van worden, dat je voor een bedrijf dat wat minder uitbetaald enzo, slechts 90% doet je best doet, en voor een andere 100%. Omdat je bij diegene die minder betaalt er minder zin in had.
maak(te?) jij dan altijd ál je huiswerk met 100% inzet?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Daar zullen bedrijven later blij van worden, dat je voor een bedrijf dat wat minder uitbetaald enzo, slechts 90% doet je best doet, en voor een andere 100%. Omdat je bij diegene die minder betaalt er minder zin in had.
Ja daarom is hij nu teamleider bij de plantsoendienst.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef Ani_Banani het volgende:
[..]
maak(te?) jij dan altijd ál je huiswerk met 100% inzet?
Eigenlijk deed ik nooit wat op de middelbare tot één dag voor de toets(en)quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef Ani_Banani het volgende:
[..]
En jij met -20% inzet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef Ani_Banani het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon belerend overkomenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat een totaal onzinnige vergelijking. Jij geeft altijd 100%, ook voor dat onnozele sinterklaasgedichtje waar je helemaal geen zin in had? Dáár zal je werkgever blij mee zijn, dat je zo lekker prioriteiten kan stellen
zie je welquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Eigenlijk deed ik nooit wat op de middelbare tot één dag voor de toets(en).
En ja die opdrachten deed ik altijd wel maar meestal met dezelfde (non)-interesse.
VMBO'erquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Eigenlijk deed ik nooit wat op de middelbare tot één dag voor de toets(en).
En ja die opdrachten deed ik altijd wel maar meestal met dezelfde (non)-interesse.
quote:
yay! iemand vind m grappig!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:47 schreef msnk het volgende:
Vond 'm wel grappig
Goed dat je niet vergeten bent erbij te melden dat de bal rond is!
Nou, dat lukte dus vrij aardig, want ik ging er serieus op in.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon belerend overkomen.
Epic fail voor mij.
Ik had 't over jouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |