Ik moet dus akkoord gaan met het feit dat ik meedoe met een aktie die al een jaar is afgelopen????quote:Werking van de Actie
5. De Actie begint op 11/08/2007 en eindigt op 31/10/2007.
Een drukfout op internet? De houdbaarheidsdatum op het lege pak was februari 2009 en voor de 2 volle pakken maart 2009quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou het misschien een drukfout zijn? Wat was eigenlijk de houdbaarheidsdatum?
Je hebt dus ook nog niet eens een eerlijke kans op die prijs want die advocaat zal de precieze tijdstippen wel aan zijn familie hebben verteld.quote:Toekenning prijzen
9. Een deelnemer wint, doordat hij als eerste zijn actiecode invult op de Website na een vooraf vastgesteld tijdstip. Deze tijdstippen zijn voorafgaand aan de Actie op 14 juli 2008 aangewezen door Dhr. mr. J.W. Vernhout, advocaat bij Van Till Advocaten, De Lairessestraat 131-135, 1075 HJ Amsterdam.
Je geeft in ieder geval toestemming dat je gegevens niet gebruikt worden voor promotionele activiteiten dus dat scheelt dan weerquote:14. De winnaar geeft de Organisator toestemming om zijn/haar naam, de inzendingen, alsmede mogelijke foto's van de prijsuitreiking om niet te gebruiken bij promotionele activiteiten ten behoeve van de Organisator.
kutapenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:58 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
en dan lees je verder in de algemene voorwaarden
[..]
Je hebt dus ook nog niet eens een eerlijke kans op die prijs want die advocaat zal de precieze tijdstippen wel aan zijn familie hebben verteld.
quote:28. Douwe Egberts en Senseo zijn geregistreerde en gedeponeerde merknamen. Alle auteursrechten op de inhoud van deze site, waaronder alle teksten (met uitzondering van deze algemene voorwaarden), afbeeldingen, lay-out, software of overige, komen toe aan de Organisator.
Ik ben wel benieuwd hoe ze die hoofdprijs van 5000 euro uitkeren als prijzen niet in contanten worden uitgekeerdquote:13. Prijzen kunnen uitsluitend worden toegekend aan de winnaars en zullen (voor zover mogelijk) gedurende de actieperiode worden uitgereikt aan de winnaars. Prijzen zijn niet-overdraagbaar en worden niet in contanten uitgekeerd of omgeruild.
Sorry dacht dat het op de verpakking zat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:54 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Een drukfout op internet? De houdbaarheidsdatum op het lege pak was februari 2009 en voor de 2 volle pakken maart 2009
Een advocaat is ook vreemd, volgens mij hoort zoiets door een notaris te gebeuren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:58 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
en dan lees je verder in de algemene voorwaarden
[..]
Je hebt dus ook nog niet eens een eerlijke kans op die prijs want die advocaat zal de precieze tijdstippen wel aan zijn familie hebben verteld.
Uitkeren in pakken koffie lijkt me voor de hand liggen. Maarja, waar laat een normaal mens zo'n 1000 pakken koffie. (Geen idee eignelijk wat een pak koffie kost.)quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze die hoofdprijs van 5000 euro uitkeren als prijzen niet in contanten worden uitgekeerd
Ik zeg je die hele burendag van DE is een grote zwendelquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Een advocaat is ook vreemd, volgens mij hoort zoiets door een notaris te gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |