quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:04 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, herinner je je die pm van gisteren nog?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ach gut. Het is een lemming. Zeg TS volgens mij had je daar een ban voor gekregen niet ? Kappen dus.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:32 schreef Dagonet het volgende:
Oh ja, deze kutuser had een ban.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:30 schreef TheYoung1 het volgende:
Drink eens een appelsapje waar je in stikt..... Maak er wel een filmpje van.. En laat je het niemand zien..
quote:Op maandag 8 september 2008 19:32 schreef ondeugend het volgende:
Fijn als slechte films een goed eind hebben.
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 19:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Meer van jou met je achterlijke aandachtshoerig gedoe. Flikker op met je kut topics achterlijk rot ellement.
geenstijl schrijf je trouwens aanelkaar.quote:Op maandag 8 september 2008 19:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee liever niet. Spaar je 20 cent en gaat op geen stijl kutten. Lijkt me meer jouw niveau
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:59 schreef nietzman het volgende:
Lemmingfail. Humorfail. Levensfail. Ga een schot in je nek vangen.
Dit is alleen van gisterquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:00 schreef The_Terminator het volgende:
Opdonderen met je kuttopics.
het is al te laatquote:
maar dan slaat ie me, weet ik gewoon zekerquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:42 schreef G_M het volgende:
fok is nou volgens mij niet echt de beste plek om medeleven te krijgen
@ je oude topic: Zeg wat je vind tegen je vader
ik kan niet eens goed painten zoals jij, ben gewoon een prutserquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:42 schreef beverton het volgende:
ik vind/vond je anders best een goede user. Kwaliteit zou herkend moeten worden, maar meestal laten mensen het links liggen. misschien dat jou tijd er nog aan komt
ik snap het eerste plaatje alleen niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kom op, doe eens iets unieks zoals alleen maar topics openen of theepotten ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik kan niet eens goed painten zoals jij, ben gewoon een prutser
je ben een zeikerd?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik snap het eerste plaatje alleen niet.
goeiequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:59 schreef zovty het volgende:
Ach, in tegenstelling tot in de echte mensen wereld, hebben mensen op Fok nog gevoelens voor je. Haatgevoelens weliswaar, maar evengoed gevoelens.
euh bek houden over beverton jah!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:00 schreef Het_hupt het volgende:
Kuttopique, weer die kutpaints![]()
Baggerton was hier weer?
Dat is toch juist een compliment?quote:Op maandag 8 september 2008 19:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee liever niet. Spaar je 20 cent en gaat op geen stijl kutten. Lijkt me meer jouw niveau
Hoe heb jij het gore lef, hem gewoon op reis te sturen met Oad reizen! Dat wens ik mijn ergste vijand nog niet aan! Pure doodsbedreiging!quote:
kop houwe baggertonquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
euh bek houden over beverton jah!
Ik laat je stikkuh in appelsap JA!
asap pleasequote:
ik denk dat mensen jaloers zijn op mijn stoere leven op fok!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:06 schreef zovty het volgende:
Hey maar appelsjap, heb je zelf een idee hoe het zou kunnen komen? Dit is de eerste keer dat ik je naam tegenkom (je bent vast een stoere omnipresente baggeraar, maar ik heb ook een leven.) en tot nu toe lijk je me wel leuk.
Je kan ook niet eens fatsoenlijk een signature maken, el-retardoquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik denk dat mensen jaloers zijn op mijn stoere leven op fok!
verder krijg ik voor elke bagger topic dat ik nu open een week ban
mijn leven is voorbij op fok!
Ze zijn ook zo streng hier.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik denk dat mensen jaloers zijn op mijn stoere leven op fok!
verder krijg ik voor elke bagger topic dat ik nu open een week ban
mijn leven is voorbij op fok!
Daarmee kan hij wel snel van Amsterdam naar Brusselquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die gaat te langzaam.
Ik raad TS deze aan:
[ afbeelding ]
probeer een reeks topics over theepotten te openen, succes gegarandeerd!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef appelsjap het volgende:
Jongens, ik hoef geen treinen/bussen/autos
ik wil stikken in appelsap JA!
heb alleen een klein pakje, zo'n mini ding. vertel me hoe te stikke want t lukt niet
Slik het pakje in. Niet open maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef appelsjap het volgende:
Jongens, ik hoef geen treinen/bussen/autos
ik wil stikken in appelsap JA!
heb alleen een klein pakje, zo'n mini ding. vertel me hoe te stikke want t lukt niet
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:35 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
geenstijl schrijf je trouwens aanelkaar.
[..]
[..]
Dit is alleen van gister
Ik overweeg trouwens om te stikken in appelsap, alleen lukt het me niet zo goewd
HEEEEEEEELP ME!
Wauw. 5 hele personenquote:Iedereen haat mij @ fok
al geprobeerd, dan doe ik kokhalzenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Slik het pakje in. Niet open maken natuurlijk.
bedankt voor het quoten we waren het al vergetenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Wauw. 5 hele personenOhnee 6, ik tel ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |