Lieverdquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:03 schreef Samzz het volgende:
Primeraaaaa *zingt*
Hahahaha, ik moet zo lachen!
ik zal proberen geen benen te brekenquote:
Doe dat. En als je benen wilt breken, breek die van Skippy maarquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zal proberen geen benen te breken
Huppel er zo heenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe laat kan je in Enschede zijn?
Breek die van pisvee maarquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe dat. En als je benen wilt breken, breek die van Skippy maar
Is goed achter het stationquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Is goed achter het station
Jij gaat er echt zo aan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ga je met me mee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:10 schreef Samzz het volgende:
Gaan jullie mij dan van tevoren even bellen of zo, dan kan ik alvast de ambulance bellen.
Een echte man noemt Samzz geen snol.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Een echte tukker is voor fc twente
Dat is gewoon zoquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is dat voor waardeloos verweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |