hoiquote:
en met een spamhoer als jou wordt het ook vast geen kuttopicquote:Op donderdag 11 september 2008 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kuttopic wordt het, met al die emoticons.
Kan je maken met Publisherquote:Op donderdag 11 september 2008 10:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wakker
En nu moet ik een kaartje maken... maar hoe...
Ik wou dat ik dat eens konquote:Op donderdag 11 september 2008 11:00 schreef Blawh het volgende:
Goede morgen.
Ik ga maar eens de buitenlucht opzoeken.![]()
Neu, Paint voldoet echt superquote:Op donderdag 11 september 2008 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan je maken met Publisher
Goedemorgen trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ja, ik ben daar goed inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar goed inOkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |