Bij wie?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Er wordt mij de 7897 + 7896 + 7895 als set aangeboden voor 70 euro nieuw in doos.
Deze dus: http://www.thystoys.nl/product_info.php?products_id=1226
Zou dat zuivere koffie zijn?
Ik had een 'gezocht' advertentie op marktplaats gezetquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef schtuif het volgende:
[..]
Bij wie?
-ik zou het doen trouwens, als je die trein wilt hebben-
Mooie deal.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hey BYM, hoe is het afgelopen met die trapauto?
Was ie al te ver heen of kon er nog iets van gemaakt worden?
Ehm, hoe open je die bestanden dan? '.nzb'?quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:43 schreef BYM het volgende:
Zijn er nog mensen die een LEGO tekening zoeken?
Dan staan hier alle tekeningen die je zoekt
Niet al te lang wachten want ik weet niet wat de retentie tijd is.
Zou je een vraagprijs willen noemen? Dit is V&A, ondanks het off topic karakter van dit topic. Heb wel interesse.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:48 schreef engessa het volgende:
Ik heb voor de liefhebber de volgende set plus nog een paar extra Lego Technic onderdelen te koop:
[ afbeelding ]
Kan eventueel verzonden worden een originele grote Lego emmerPm of mail maar als je belangstelling hebt, de prijs komt wel goed.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ehm, hoe open je die bestanden dan? '.nzb'?
Jep, de 8843 Pneumatische vorheftruck, die heb ikquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:16 schreef div-er het volgende:
[..]
Zou je een vraagprijs willen noemen? Dit is V&A, ondanks het off topic karakter van dit topic. Heb wel interesse.
Heeft iemand trouwens de heftruck van Technic Lego?
Maar als je er een dvd-image van kan vinden is dat misschien ook niet gek.quote:Op zondag 23 november 2008 13:54 schreef schtuif het volgende:
Voor bouwtekeningen ga je natuurlijk naar:
http://www.hccamsterdam.nl/brickfactory/index.htm
of
http://www.peeron.com/scans/
quote:Op zondag 23 november 2008 13:54 schreef schtuif het volgende:
Voor bouwtekeningen ga je natuurlijk naar:
http://www.hccamsterdam.nl/brickfactory/index.htm
of
http://www.peeron.com/scans/
quote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar als je er een dvd-image van kan vinden is dat misschien ook niet gek.
7,50?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:16 schreef div-er het volgende:
[..]
Zou je een vraagprijs willen noemen? Dit is V&A, ondanks het off topic karakter van dit topic. Heb wel interesse.
En toch niet veel reactiequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:09 schreef schtuif het volgende:
Nou ja, onderste uit de kan....
Het is een nette prijs hoor.
div-er rijdt nu vrolijk door de woonkamer met zijn strandbuggy (of hoe noem je dit ding).quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:16 schreef div-er het volgende:
[..]
Boeie.. ik kom daar nooit!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vraag me af hoe lang men mij nog tolereert op Lowlug. Krijg al negatieve reacties; mensen denken dat ik een handelaartje ben en slechts uit commerciële overwegingen daar actief ben. Iemand heeft al aan aangeven zich aan mij te irriteren![]()
Ik wel. Leuk om kennis, ervaringen en ideeen met anderen te delen.quote:
Waarom stuur je de admin niet even een pb'tje daarover? Ik vind het maar raar als users jou gaan pm'en dat ze zich irriteren aan je eigenlijk...quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vraag me af hoe lang men mij nog tolereert op Lowlug. Krijg al negatieve reacties; mensen denken dat ik een handelaartje ben en slechts uit commerciële overwegingen daar actief ben. Iemand heeft al aan aangeven zich aan mij te irriteren![]()
Ik heb betreffende user mijn drijfveren uitgelegd en hem gezegd dat als hij zich aan mij stoort, de admin maar om een ban vraagt ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:36 schreef schtuif het volgende:
[..]
Waarom stuur je de admin niet even een pb'tje daarover? Ik vind het maar raar als users jou gaan pm'en dat ze zich irriteren aan je eigenlijk...
En ik dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef Plux het volgende:
Heb een complete doos. Niet alle stukken nageteld. Met motor, transformator, en al. Even gezocht op Marktplaats.nl, hij ziet exact zo uit:
[ afbeelding ]
En nog 2 dozen met extra rails, allemaal 9V. Waar woon je Herr Flick? Dan krijg je 'm..
In Z-O brabantquote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef Plux het volgende:
Heb een complete doos. Niet alle stukken nageteld. Met motor, transformator, en al. Even gezocht op Marktplaats.nl, hij ziet exact zo uit:
[ afbeelding ]
En nog 2 dozen met extra rails, allemaal 9V. Waar woon je Herr Flick? Dan krijg je 'm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |