Dat ik hier godverdomme een server heb draaien met een UPS die het een half uur volhoudt en er dan ook mee uitscheit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:08 schreef Biogarde het volgende:
Vloog er kort daarvoor een helikopter over?
3 uur man, waar hebben we het nou over..
en toch kunnen posten hierquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:07 schreef dennus2008 het volgende:
Godverdomme al bijna 3 uur geen stroom:S wat is dat voor gekut
kanker bedrijf !
In vlaardingen btw, 3131 postcode![]()
Ja, je eigen server. Da's toch niet het eind van de wereld?quote:
Jawel, veel klagende mensjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, je eigen server. Da's toch niet het eind van de wereld?
Ja eneco moet altijd mij hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:12 schreef Dikke-Doei het volgende:
whahaha hier in vld west lekker wel stroom
welke straat zit je? vlakbij jan de rooijstraat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:13 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Ja eneco moet altijd mij hebben
Bij de stadquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:14 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
welke straat zit je? vlakbij jan de rooijstraat?
Dat bagdad hier een pleuris eind weg is, en het hier niet hoortquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:14 schreef titanio het volgende:
In Bagdad duurt de stroomuitval soms wel langer dan 3 uur. wat klaag je nu man?
winzo heeft dus ook geen stroom?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:14 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Bij de stad
Vlakbij winzo
Zit nu tegenover VFC
vast niet nee, hoop dat die een nood-iets hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:18 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
winzo heeft dus ook geen stroom?
Mensen die zeikenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die 'me server' en 'me opa en oma zeggen'.
Nee joh, dan moet ik via VPN vanuit huis daarheen files gaan kopierenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Storingen gebeuren. Anders moet je je server bij Redbus cohosten, in een rack naast FOK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |