hihi dank!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer voor Draakje
Je wil een nieuwe?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
.........en bedankt voor de koffie droxzzzzzz
Ja hoor, het is hier lekker weer... nu al.. 25 graden in de voortent.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dank!
en vermaak je je nog een beetje
ik ga ondertussen wel even op huis aan!
OMGquote:
Was een reactie op:quote:
Ik dacht dat je met je koffie was gaan gooien ofzo, dus ik vroeg of je een nieuwe wilde hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
.........en bedankt voor de koffie droxzzzzzz
Ja nou ja zeg natuurlijk niet. Zo dohquote:Op woensdag 10 september 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was een reactie op:
[..]
Ik dacht dat je met je koffie was gaan gooien ofzo, dus ik vroeg of je een nieuwe wilde hebben
Ja,.... ik snap er echt geen moer meer van eigenlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 12:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja nou ja zeg natuurlijk niet. Zo doh
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 september 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja,.... ik snap er echt geen moer meer van eigenlijk
Dus dan toch maar een bakje koffie?quote:
Jaquote:Op woensdag 10 september 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus dan toch maar een bakje koffie?
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
wat een drukte hier hee
Goedemiddag allemaal
Heeej skelequote:Op woensdag 10 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
wat een drukte hier hee
Goedemiddag allemaal
in oisterwijk?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga vanmiddag je werkplek ff zoeken hoor.... als je een lange droogkloot op een te kleine fiets ziet schreeuwen, ben ik het!![]()
Nope, daar werkt hij nietquote:Op woensdag 10 september 2008 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in oisterwijk?
dacht dat hij in breda werkte
en wat is jouw doen ?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, daar werkt hij niet
Hij werkt voor mijn doen (met fietsen) redelijk dichtbij.....
Alles binnen 30 km kan ik makkelijk fietsen... iets verder ook, hangt een beetje van het weer afquote:
DRROOOXXZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga vanmiddag je werkplek ff zoeken hoor.... als je een lange droogkloot op een te kleine fiets ziet schreeuwen, ben ik het!![]()
Ik werk in Boxtel, woon in Bredaquote:Op woensdag 10 september 2008 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in oisterwijk?
dacht dat hij in breda werkte
klopt jahquote:Op woensdag 10 september 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
DRROOOXXZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!We hebben geluiddichte ramen, dus je zult hard moeten schreeuwen
[..]
Ik werk in Boxtel, woon in Breda
Ik pleur de fiets van mijn pa wel ff door het raam, dat moet wel opvallen toch?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
DRROOOXXZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!We hebben geluiddichte ramen, dus je zult hard moeten schreeuwen
[..]
Ik werk in Boxtel, woon in Breda
Jij ook hequote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef debbie_19 het volgende:
Goed kinderen mammie is ff wegben er straks weer...gedraag je!!!
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik pleur de fiets van mijn pa wel ff door het raam, dat moet wel opvallen toch?
Zo, heb weer genoeg achter die laptop gehangen... zo maar weer even wat doen.
quote:
Ik word ook altijd verkeerd begrepen hoor, zo serieus was ik namelijk nietquote:Op woensdag 10 september 2008 12:01 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie_19 wordt altijd verkeerd begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |