nee toch ? alleen kleine testen , voor de show begint toch ?quote:
owww we kunnen toch nog dood gaan!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee toch ? alleen kleine testen , voor de show begint toch ?
uuuuhm? volgens mij was het al begonnen hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owww we kunnen toch nog dood gaan!!!
ok.... dus het kan nog gebeuren ?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee toch ? alleen kleine testen , voor de show begint toch ?
nee vanmiddag doen ze alleen 1 test, met 1 loop.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owww we kunnen toch nog dood gaan!!!
dus we kunnen nog????quote:Op woensdag 10 september 2008 10:23 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuuhm? volgens mij was het al begonnen hoor
ik heb em ook gezien.. draait erg veel om die joker vind je ook niet?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gister trouwens de nieuwe batman film gezien... was best een toppertje
goedemorgenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb em ook gezien.. draait erg veel om die joker vind je ook niet?
allemaal gaa nwe 1 keertje dood, dus geef nog een feesie al sta je rood.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:28 schreef renedis het volgende:
[..]
je moet gewoon zo denken: dood ga je toch!
vond ik eerlijk gezegd een beetje herkauwde film... net als Saw..quote:Op woensdag 10 september 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goedemorgen
tja. vind hem ook niet zo hoor ....
geef mij maar the mummy 3
nu we het over films hebben, gister aeon flux gekeken. daar gingen ze wel dood maar werden gelijk gekloond!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
allemaal gaa nwe 1 keertje dood, dus geef nog een feesie al sta je rood.
Ga op vakantie stel nog een daad. Want voor je het weet:
IS HET TE LAAT.
Of:
OVer 100 jaar zijn jullie allemaal dood, over 100 jaar zijn jullie aalmeaal dood.
en wij ook,, en wij ook
zit je nu al aan de drank ofwat ?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
allemaal gaa nwe 1 keertje dood, dus geef nog een feesie al sta je rood.
Ga op vakantie stel nog een daad. Want voor je het weet:
IS HET TE LAAT.
Of:
OVer 100 jaar zijn jullie allemaal dood, over 100 jaar zijn jullie aalmeaal dood.
en wij ook,, en wij ook
is dat niet die MTV film, met die 2 chicks, met superkrachten ?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef renedis het volgende:
[..]
nu we het over films hebben, gister aeon flux gekeken. daar gingen ze wel dood maar werden gelijk gekloond!
zo kan het ook natuurlijk
wie??? ik ????quote:Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit je nu al aan de drank ofwat ?
nee juist niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef renedis het volgende:
[..]
vond ik eerlijk gezegd een beetje herkauwde film... net als Saw..
Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:23 schreef renedis het volgende:
[..]
blij dat ik dat heb gehad zeg![]()
maar goedemorgen!
succesquote:Op woensdag 10 september 2008 10:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen
Zo en nu als een gek naar school fietsen wil ik nog op tijd komen
deze was in china. ik vond deel 1 goed, deel 2 superkut , en 3 weer goedquote:Op woensdag 10 september 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee juist niet.
Want mummy 1 + 2 was in egypte. Dit speelde totaa lergens anders af enzo
vond hem echt super
ja die jaquote:Op woensdag 10 september 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat niet die MTV film, met die 2 chicks, met superkrachten ?
die vond ik vetnet een computerspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |