quote:Op woensdag 10 september 2008 07:06 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
hah metallica keihard aan op dit uur pwnz![]()
khoop niet voor je dat je in de auto zit, met de ramen dicht, anders pwn je jezelfquote:Op woensdag 10 september 2008 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik liet een kai harde scheet, dat pwnz ook![]()
neeeee, dat nietquote:Op woensdag 10 september 2008 07:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
khoop niet voor je dat je in de auto zit, met de ramen dicht, anders pwn je jezelf
sorry,quote:
Tja we hebben het niet allemaal zo slecht als jij hequote:Op woensdag 10 september 2008 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry,
uitverkocht, ik heb alleen nog maar matige morgens, slechte morgens, ramp smorgens ......
yep! , ik kan ze niet goedkoper vinden dan hier >> http://www.nierle1.com/nl(...)Layer_100_Stuks.htmlquote:Op woensdag 10 september 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
En WL uiteraard ook goeiemorgenHier al gekeken?
Mja dan zullen ze er waarschijnlijk niet goedkoper zijn hequote:Op woensdag 10 september 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep! , ik kan ze niet goedkoper vinden dan hier >> http://www.nierle1.com/nl(...)Layer_100_Stuks.html
Dan ist goed hequote:Op woensdag 10 september 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb een schitternede morgen sgel e
ik was er nog optijd bij
ja zo snel geef ik natuurlijk niet op hé !quote:Op woensdag 10 september 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja dan zullen ze er waarschijnlijk niet goedkoper zijn he
That's the spiritquote:Op woensdag 10 september 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zo snel geef ik natuurlijk niet op hé !
quote:Op woensdag 10 september 2008 08:39 schreef renedis het volgende:
morge!
meestal nog wel op de beurs enzquote:Op woensdag 10 september 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zo snel geef ik natuurlijk niet op hé !
ja die is toch in okt/nov of zo ?quote:Op woensdag 10 september 2008 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
meestal nog wel op de beurs enz
ligt eraan welke je bedoeltquote:Op woensdag 10 september 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die is toch in okt/nov of zo ?
Ja tegelijk met de Gameplayquote:Op woensdag 10 september 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
DIERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHH
Goeiemerge !!!!!!!!!!!!!!!!
ehm wl, die is op 28,29 en 30 november
ok als jij dat wiltquote:Op woensdag 10 september 2008 09:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja tegelijk met de Gameplay![]()
goedemorgen..
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen prinsesjes van me!
Ik dus welquote:Op woensdag 10 september 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok als jij dat wilt
dat weet ik dan weer niet
ok, waar is de gameplay danquote:Op woensdag 10 september 2008 09:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik dus welIs ieder jaar namelijk zo, dat het tegelijk met hcc is
![]()
en de werled vergaat vandaagquote:Op woensdag 10 september 2008 09:20 schreef Cloudsurfer het volgende:
Ik heb geen reet te doen op het werk. Alle sims zijn in gebruik en de keuken stinkt naar verrot voedsel (ontbijten is dus out of the question).
Leuke laatste dag van je leven
quote:
jaarbeurs utrecht, net als de hccquote:Op woensdag 10 september 2008 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, waar is de gameplay dan![]()
(jaja, ik ook een tong)
morge baraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
o jah is die aparte hal hequote:Op woensdag 10 september 2008 09:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jaarbeurs utrecht, net als de hcc
Alleen is gameplay niet meerquote:
succes!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
En ja hoor.... vergadering
Mensen tot laters!
kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 09:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Alleen is gameplay niet meer![]()
http://www.xgn.nl/alg/nieuws/8903/gameplay-2009-is-afgelast/
ik was dus niet helemaal meer up to date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |