abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2008 @ 15:22:15 #51
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61551984
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Dan heb je 'm gratis verstuurd, want als de ontvanger de strafport niet betaalt gaat de brief weer terug naar de afzender. En in dit geval doe je alsof de afzender de ontvanger is en v.v.

Maar of het echt zo werkt weet ik niet, waarschijnlijk moet dan de afzender alsnog betalen. Er is immers wel werk verricht om die brief naar de geadresseerde te krijgen en hem weer te retourneren. Daar willen ze vast geld voor zien.
Duh
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_61761577
Ik kom net ook bij het postkantoor vandaan en hier precies hetzelfde. Ik zeg tegen die vrouw achter de balie: ik wil deze brief graag laten frankeren.

Ze weegt de brief en zegt: er moeten twee postzegels op.
Ik zeg: ok, doet u dat dan maar.
Zij: Ja, maar ik verkoop ze alleen per 10 stuks.
Ik: Eh, maar ik heb er maar twee nodig. Kunt u de brief niet frankeren met de machine?
Zij: Nee, dat kan alleen vanaf 1,12 euro.
Ik (rustig): Dit is toch een Postkantoor? Daar kun je toch post naartoe brengen?
Zij: Ik kan u niet helpen meneer. Tot ziens.

Mensen, dit land gaat echt naar de kloten! Thuisgekomen meteen gebeld met het Postkantoor hoofdkantoor. Ik zeg tegen de telefoniste dat ik een klacht in wil dienen over het Postkantoor. Zij verbindt mij door met de klantenservice. Maar wat hoor ik: "De klantenservice is op dit moment niet bereikbaar. U kunt een brief sturen naar ....bla bla bla"

En toen dacht ik dus: LAAT MAAR!! Wat een gezeik! En zo kan TNT dus mooi zeggen: "Klachten? Nee, die krijgen we zelden." Ja, vind je het gek? Op deze manier maak je iedereen murw...

Zucht zucht zucht.... Was er maar een concurrent met postkantoren.
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:39:08 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61761622
TS stuurt nooit post omdat hij toch nooit van z'n donkere WoW-kamertje af komt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:39:58 #54
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61761648
zorg dat je meer vrienden krijgt.. dan hoef je niet alleen je moeder een kaartje te sturen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61761751
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef BassV het volgende:
Ik kom net ook bij het postkantoor vandaan en hier precies hetzelfde. Ik zeg tegen die vrouw achter de balie: ik wil deze brief graag laten frankeren.

Ze weegt de brief en zegt: er moeten twee postzegels op.
Ik zeg: ok, doet u dat dan maar.
Zij: Ja, maar ik verkoop ze alleen per 10 stuks.
Ik: Eh, maar ik heb er maar twee nodig. Kunt u de brief niet frankeren met de machine?
Zij: Nee, dat kan alleen vanaf 1,12 euro.
Ik (rustig): Dit is toch een Postkantoor? Daar kun je toch post naartoe brengen?
Zij: Ik kan u niet helpen meneer. Tot ziens.

Mensen, dit land gaat echt naar de kloten! Thuisgekomen meteen gebeld met het Postkantoor hoofdkantoor. Ik zeg tegen de telefoniste dat ik een klacht in wil dienen over het Postkantoor. Zij verbindt mij door met de klantenservice. Maar wat hoor ik: "De klantenservice is op dit moment niet bereikbaar. U kunt een brief sturen naar ....bla bla bla"

En toen dacht ik dus: LAAT MAAR!! Wat een gezeik! En zo kan TNT dus mooi zeggen: "Klachten? Nee, die krijgen we zelden." Ja, vind je het gek? Op deze manier maak je iedereen murw...

Zucht zucht zucht.... Was er maar een concurrent met postkantoren.
Zeg in het vervolg gewoon dat je wel bij de Bruna twee postzegels haalt, en dat de medewerkster daar er tenminste wel schappelijk uitziet.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_61774216
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef BassV het volgende:
"De klantenservice is op dit moment niet bereikbaar. U kunt een brief sturen naar ....bla bla bla"

Ik wilde al het inkoppertje gaan posten dat je je klacht misschien eens schriftelijk moest proberen in te dienen, maar dat wordt dus nog serieus gezegd als je de klantenservice belt ook?

Edit: Hoewel, misschien kun je gebruik maken van een antwoordnummer, dan hoef je in elk geval geen postzegel te kopen voor je klacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')