Ik kom net ook bij het postkantoor vandaan en hier precies hetzelfde. Ik zeg tegen die vrouw achter de balie: ik wil deze brief graag laten frankeren.
Ze weegt de brief en zegt: er moeten twee postzegels op.
Ik zeg: ok, doet u dat dan maar.
Zij: Ja, maar ik verkoop ze alleen per 10 stuks.
Ik: Eh, maar ik heb er maar twee nodig. Kunt u de brief niet frankeren met de machine?
Zij: Nee, dat kan alleen vanaf 1,12 euro.
Ik (rustig): Dit is toch een Postkantoor? Daar kun je toch post naartoe brengen?
Zij: Ik kan u niet helpen meneer. Tot ziens.
Mensen, dit land gaat echt naar de kloten! Thuisgekomen meteen gebeld met het Postkantoor hoofdkantoor. Ik zeg tegen de telefoniste dat ik een klacht in wil dienen over het Postkantoor. Zij verbindt mij door met de klantenservice. Maar wat hoor ik: "De klantenservice is op dit moment niet bereikbaar. U kunt een brief sturen naar ....bla bla bla"
En toen dacht ik dus: LAAT MAAR!! Wat een gezeik! En zo kan TNT dus mooi zeggen: "Klachten? Nee, die krijgen we zelden." Ja, vind je het gek? Op deze manier maak je iedereen murw...
Zucht zucht zucht.... Was er maar een concurrent met postkantoren.