Ik vind ten eerste dat dat niet mijn taak is, ze zien me al aankomen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef Rnej het volgende:
die vader de waarheid vertellen...
Duh. Neuken natuurlijk. Ze is nu lekker kwetsbaar.quote:
.. dus post ik het maar op Fok!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik mag het ook tegen niemand vertellen
Dat kan idd ook, een vriend van me is van vmbo naar havo naar vwo gegaan, informatiekunde op het WO gedaan, toen gesolliciteerd naar een HBO baan die hij nu nog heeft.quote:
Dat weet ik nog niet zo zeker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duh. Neuken natuurlijk. Ze is nu lekker kwetsbaar.
On-topic: als ze echt een goed technisch vak leert (wel mannenwereld) kan ze als VMBO-er meer verdienen dan menig hoog opgeleide.
Juist, ik ken er ook ééntje. En dat duurt dan wel verrekte lang maar je doet het ook ergens voor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat kan idd ook, een vriend van me is van vmbo naar havo naar vwo gegaan, informatiekunde op het WO gedaan, toen gesolliciteerd naar een HBO baan die hij nu nog heeft.
Dat komt omdat 'ie over de rug van illegale Bulgaren verdient.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:32 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker.
Maar ik ken een schoonmaker (zonder diploma!) die met z'n eigen bedrijf (dat dan weer wel) een enorme bungalow en een dikke mercedes bijelkaar heeft verdient. Dat doen veel hoger opgeleiden hem niet na...
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niemand die haar kent komt hier toch? Wat is dan het probleem?
It was a jokequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niemand die haar kent komt hier toch? Wat is dan het probleem?
Dat hoeft niet waar te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:34 schreef Liquidootje het volgende:
Tja wat de vader zegt is grotendeels waar, maar zo doe je toch niet tegen je eigen dochter. Plus ze is nog jong, dus er kan nog van alles komen. Verder ach als ze maar gelukkig is.
Vrouwen die de goedkeuring van papa moeten hebben, moeten dat ook gewoon afleveren. Papa's zijn gewoon koppige wezens ansich.
Dat is inderdaad ook een goed idee, haar moeder is een heel lief mens en ik ga het voorstellen aan haar als ik haar weer spreekquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:30 schreef Moozzie het volgende:
OT:
Ik vind dat het niet jouw pakkie aan is om het tegens paps te zeggen. De kans dat het slecht uitpakt is veul groter. Wat misschien een beter idee is; is dat jullie tweeen (jij als steun voor dat meisje) te gaan hinten bij moeders of echt met haar gaan praten. Ik denk dat paps het niet slecht bedoelt maar haar meer probeert te pushen alleen doet hij dat dus op de verkeerde manier.
Oke, nog snel ff eentje danquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef Leandra het volgende:
Als die vader wil dat het kind zo gedemotiveerd raakt dat ze helemaal niets meer doet, en dus eindigt met alleen een VMBO-diploma moet hij lekker zo doorgaan.
Wat een enorme sukkel![]()
Misschien kun je haar motiveren haar vaders ongelijk te bewijzen door te zorgen dat ze er toch komt.
Zeker als haar vader haar nu zo dwars zit, zou dat misschien wel de manier zijn om haar wel te motiveren.
Er zijn mogelijkheden zat na het VMBO, en wat maakt het uit wat ze straks voor werk doet, als ze er gelukkig mee is en ervan kan leven dan is het toch goed?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |