* Stiekem een feestje thuis gegeven terwijl je ouders op vakantie waren? * Stiekem tattoo/piercing laten zetten? * Tegen je ouders verteld dat je 5x zoveel studiepunten hebt, dan daadwerkelijk behaald? * Iemand anders de schuld gegeven van de krassen en deuken in je vaders auto?
Wil je vertellen dat je....
* Bent vreemdgegaan * Uit de kast wil komen * Abortus hebt gepleegd * Stiekem hebt gerookt
Mijn Geheim..
Heb jij een geheim of ooit iets gedaan wat je niet langer wilt verzwijgen? Wij bieden jou nu de kans om dit eindelijk bespreekbaar te maken en/of met anderen te delen op de manier zoals jij het wilt. Iedereen heeft wel een geheim en jij vast ook.
Raap dus al je moed bij elkaar, dit is het moment om schoon schip te maken!
De geheimen kunnen uiteenlopen van grote gebeurtenissen tot kleine, leuke geheimen of misschien wil iemand wel alleen op een leuke manier zijn/haar excuses aanbieden!
Heb jij iets op je kerfstok, maar weet je niet hoe je het moet aanpakken? Dit is je kans om eindelijk te delen waar je al tijden mee rondloopt!
Geïnteresseerd?
Stuur vandaag nog een mail met je gegevens (Naam,E-mail,Leeftijd,Tel.nr) naar: mijngeheim@parklanetv.com
[ Bericht 1% gewijzigd door senesta op 10-09-2008 09:03:26 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
* Stiekem een feestje thuis gegeven terwijl je ouders op vakantie waren? * Stiekem tattoo/piercing laten zetten? * Tegen je ouders verteld dat je 5x zoveel studiepunten hebt, dan daadwerkelijk behaald? * Iemand anders de schuld gegeven van de krassen en deuken in je vaders auto?
Wil je vertellen dat je....
* Bent vreemdgegaan * Uit de kast wil komen * Abortus hebt gepleegd * Stiekem hebt gerookt
Wauw dat klinkt echt enig! Ik kan niet wachten tot het op tv verschijnt!
Op dinsdag 16 september 2008 19:59 schreef Wouser het volgende: Hoe heet het nummer dat op de achtergrond draait? Best beroemd maar weet niet meer
Porcelain van Moby
En mijn geheimen neem ik mee m'n graf in
The difference between the three Abrahamic religions: - Christianity mumbling to the ceiling, - Judaism mumbling to the wall, - Islam mumbling to the floor.
Kansloos, die commercial draait al maanden. Naast dat het ongetwijfeld erg lastig is om er mensen voor te vinden is het nog eens een kutidee voor een kutprogramma ook.
Sowieso, ik verbaas me over de kwaliteit van 101 tv. Of er zitten van die vage clips tussendoor van Rob die Elvis nadoet, of er zitten ineens kanker rapmuziek fragmenten tussen van niet a, niet b, maar ongeveer z-artiesten.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
Ach ja, wat verwacht je ook van een "omroep" als BNN.
In het rijtje van "de grote donorhoax" en "benadeel je medepassagiers door aan de noodrem te trekken en er zelf als een laffe zak vandoor te rennen" is dit wel een goede opvolger.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Waarschijnlijk niet, omdat het gros van de TV concepten niet eens de initiatiefase haalt. En om dat soort idiote programma's te bedenken worden mensen ook nog eens vet betaald. Alsof iemand op die achterlijke flutideeën van die hippe TV-makertjes zit te wachten. We hebben zeker nog niet genoeg pulp op TV.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Als je het op tv uitzend, of hier rond roept... Wat voor nut heeft het woord : ''geheim''. Dan nog?! Voor mensen die me niet kennen ben ik een raadsel. Voor degene die me goed kent ben ik een open boek. En dat wil ik graag zo houden ... :-P