Inderdaad,die prutser hoort niet in oranje!quote:
Hij doet nooit anders!quote:
Johnny 4 centraalquote:Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom staat Sjonnie nou nog steeds rechtsback?
Bert
Met name Heitinga en vd Vaart.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat speelt heel Nederland kut
Nee, van Bayern.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, daarom is ie ook aanvoerder van een Europese topclub.
Ik dacht meer aan Huntelaar.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Met name Heitinga en vd Vaart.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, daarom is ie ook aanvoerder van een Europese topclub.
quote:
Dat is wel het toppunt van achter je club staanquote:Op woensdag 10 september 2008 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
METEEN JUICHEN ALS EEN SPELER VAN HUN DE BAL AANRAAKT
Triest publiek
op welke actie(s) baseer je dat? Het Nederlandse spel komt niet zo ver dat Huntelaar zich überhaupt kan laten zien.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Huntelaar.
Sukkeltje.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:06 schreef Barca het volgende:
Yesssss!! Wat!?! Afgekeurd? K - U - T!
waarom denken mensen bij het Nl elftal altijd het aan de trainer ligt? Zo langzaam mag je wel eens gaan twijfelen aan het team zelf.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van Marwijk, wat doe je met Oranje?
Tot 2 keer toe een zeer onnodige aanvals(lees: duwfout) fout gemaakt, stom balverlies na eindelijk een goede aanval, ik vind hem niet overtuigen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
op welke actie(s) baseer je dat? Het Nederlandse spel komt niet zo ver dat Huntelaar zich überhaupt kan laten zien.
op de radio zeggen ze wel buitenspelquote:Op woensdag 10 september 2008 21:08 schreef Palmboom313 het volgende:
Was geen buitenspel wat een geluk ook weer
Van der vaart eruit persie op plek van van der vaart en kuyt op de plek van van persiequote:Op woensdag 10 september 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
Kuijt erin gooien, Huntelaar eruit halen en V Persie centraal in de spits gooien
Idiootquote:Op woensdag 10 september 2008 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot 2 keer toe een zeer onnodige aanvals(lees: duwfout) fout gemaakt, stom balverlies na eindelijk een goede aanval, ik vind hem niet overtuigen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
Kuijt erin gooien, Huntelaar eruit halen en V Persie centraal in de spits gooien
Was op 1 lijn ongeveerquote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
op de radio zeggen ze wel buitenspel
Haal dan iemand uit de aanval eruit, V Persie..quote:
Hanteer je ook de regels wat betreft doods verwensingenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met dat irritante gezeur naar elkaar toe. Dank u.
Las een verhaal in World Soccer over het Nederlandse voetbal.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
waarom denken mensen bij het Nl elftal altijd het aan de trainer ligt? Zo langzaam mag je wel eens gaan twijfelen aan het team zelf.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Zij zijn met zijn tweeën, ik ben maar alleen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat doet die tuinkabouter van der Vaart er nog in.
Kan hij geen pamperlijn gaan ontwerpen met de hoer van Madrid?
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat is hij ook, maar Ruud is er niet. En Huntelaar speelt niet goed (hoe kan dat ook als hij geen bal krijgtquote:Op woensdag 10 september 2008 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat, ik meen het echt. Ik vind Van Nistelrooij nog altijd veel beter.
dat mag, maar om dat nu op basis van deze wedstrijd te concluderen is wat vergezocht na 1,5 aanval van oranje. v Nistelrooy speelde vaak ook dramatisch en onzichtbaar, zo lang ze de ballen er in schieten doen ze hun werk. En scoren doet Huntelaar wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat, ik meen het echt. Ik vind Van Nistelrooij nog altijd veel beter.
Gelukkig hebben we wat aan Heitinga...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe eens niet zo simpel joh.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet ik het uittekenen of zo? Kappen nu en ga ontopic posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |