Nou dat dus i.i.g. niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zie jou wel op een harley crossen
Zeg doe eesn wat assertiever hier, niet telkens om toestemming vragenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh mag ik, mag ik? aaah toe...![]()
ik gok achter de -o-
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg doe eesn wat assertiever hier, niet telkens om toestemming vragen
Da's in Den Haag toch? Dat is gewoon het Haagse accent.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:46 schreef hierissieweer het volgende:
Ik kijk net hart van tokkie-tv-land-nieuws. Ging een onderdeel over een neergestoken vwo student. Valt mij op dat al die vwo'ers met een hete aardappel in de mond spreken. Nu is het mijn ervaring dat veel vwo`ers dat doen, maar is dat meer mijn eigen ervaring of hebben meer mensen deze ervaring?
Mij lijkt een kreidler of een zundapp wel leuk.quote:
miauwquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja. Het is ang3l niet, dus mag het toch toch? [/sarcasm]
dat zou natuurlijk ook kunnen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's in Den Haag toch? Dat is gewoon het Haagse accent.
[narcisme]Vinden dat ik God in het topic ben is geen kritiek hebben op mij, maar op anderenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja. Het is ang3l niet, dus mag het toch toch? [/sarcasm]
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu vlug die tong weer terugstoppen voordat ik hem ga afknippen
Oeeeeh he brought me champagne and glassesquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Aww, Miguell komt zo ff langs
Voordat ie weer naar Portugal vertrekt.
Lekkerquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeeeeh he brought me champagne and glasses
het was heerlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er nog wat over is moet je het zeggen hoor, ik ben heel goed in het opmaken van de restjes
portugese and straightquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:00 schreef Cairon het volgende:
which reminds me, I have to call my own portugesian tomorrow... he is after all a scientist... and he's cute as a button... and straight as hell.
Jeetje... inderdaad...quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:09 schreef MisterO het volgende:
Newsflash: PJO en samjustme wonen nu samen
ja die hebben er ook meer recht op, want die hebben natuurlijk jullie jammerklachten over koken al heel de week moeten aanhorenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was heerlijken helaas gaan de restjes naar de dames van het secretariaat voor lunch morgen, dat had ik beloofd
Vind ik ook, maar hee, het is hun beslissing. Blijkbaar hebben zij daar wel behoefte aan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat niet een beetje erg snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |