Bijvoorbeeld het advies niets met jou te beginnenquote:
Instant gratification, instant happiness, de MSG stijgt binnenkort naar je hoofd en geeft je bonkende koppijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het advies niets met jou te beginnenJe vraagt er zelf om hoor
*mompelt iets met olie en vuur*quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef octopussy het volgende:
Isabeau, volgens mij vond JIJ vooral dat je huidige vlam eigenlijk je type niet is
E621?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Instant gratification, instant happiness, de MSG stijgt binnenkort naar je hoofd en geeft je bonkende koppijn.![]()
Maar dat is hij toch ook niet! * Isabeau werpt handen wanhopig in de luchtquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef octopussy het volgende:
Isabeau, volgens mij vond JIJ vooral dat je huidige vlam eigenlijk je type niet is
Moblo, je snapt het wééér niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Linda heeft ook gezegd dat D_H niet haar type is?
ik snap 't wél, maar vond 't wel een leuke 'misunderstanding'quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moblo, je snapt het wééér niet.
Mutsiequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snap 't wél, maar vond 't wel een leuke 'misunderstanding'
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet mist vanalles!
Hebben we het nou echt over een relatie, of over iets wat door beide partijen als scharrel wordt gezien?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Linda heeft ook gezegd dat D_H niet haar type is?
Vrouwen op een motor zijn stoerquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
en jij wilde morgen nog gezellig langskomen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrouwen op een motor zijn stoer
(god, hoe red ik me hier nou weer uit)
bepaalde mannen ook hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
foto's zagen er overigens uit alsof jullie puur genoten hebbenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is hij toch ook niet! * Isabeau werpt handen wanhopig in de lucht
Het is géén nerd.
Stiekem vind je het heel leukquote:Hij houdt van snelle dingen zoals auto'sen motoren
(okay, stiekem best leuk)
Hogere hakken?quote:Ik krijg een stijve nek van hem.
quote:Het is een yup!! Ieeeeeeeuw!!
Ik bedoel, wat past er nou bij mij
Isa doet niet aan scharrels.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet mist vanalles!
Hebben we het nou echt over een relatie, of over iets wat door beide partijen als scharrel wordt gezien?
He bah, wat moet je er meequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is hij toch ook niet! * Isabeau werpt handen wanhopig in de lucht
Het is géén nerd.
Altijd handig. Dan kan hij heel snel bij je zijnquote:Hij houdt van snelle dingen zoals auto'sen motoren
(okay, stiekem best leuk)
Vragen of hij meer buktquote:Ik krijg een stijve nek van hem.
Nu zie ik een Patrick Bateman voor mij, maar dan zonder bijlquote:Het is een yup!! Ieeeeeeeuw!!
quote:Ik bedoel, wat past er nou bij mij
ik mag bruidsmeisje zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, haske leuk!
Als jullie gaan trouwen, weet ik al wel een geschikte cateraar
quote:
kom je wel op de bruiloft?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, haske leuk!
Als jullie gaan trouwen, weet ik al wel een geschikte cateraar
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen als de ambtenaar van de burgelijke stand me even speciaal noemt
Uiteraard! Omdat je zo graag in het middelpunt van de belangstelling staatquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel verlegenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uiteraard! Omdat je zo graag in het middelpunt van de belangstelling staat
zeg wees eens een manquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zou je willen dat het een aanzoek is?
Nee joh. We doen het als 'stukje' op de grote dag. Met Anthraxx in de rol van DH en Lein in de rol van Isa. En ik speel jouquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
zeg wees eens een man![]()
dit topic wordt overigens dan wel uitgeprint en gebonden voor de grote dag he
Je kan niet eerst voor 100% proberen te achterhalen of ze ja gaat zeggen voor je een aanzoek gaat doen hoor. Soms moet je al je onzekerheid laten varen en gewoon springen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
zou je willen dat het een aanzoek is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan niet eerst voor 100% proberen te achterhalen of ze ja gaat zeggen voor je een aanzoek gaat doen hoor. Soms moet je al je onzekerheid laten varen en gewoon springen.
Mannen!Het moest toch een roze pony zijn volgens mijn bronnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan niet eerst voor 100% proberen te achterhalen of ze ja gaat zeggen voor je een aanzoek gaat doen hoor. Soms moet je al je onzekerheid laten varen en gewoon springen.
Mannen!dus straks staat DH bij Isabeau aan de deur op zijn witte paard met een ring in zijn hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heb je echt alles meegemaakt
Veeg me opquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef octopussy het volgende:
dus straks staat DH bij Isabeau aan de deur op zijn witte paard met een ring in zijn hand.
quote:
Een vriend van mij heeft dus echt paardrijlessen genomen, een paard gehuurd en is het bos ingereden op dat beest, terwijl een vriendin van zijn vriendin haar mee uit wandelen nam in hetzefde gebied. Hoe schattig was datquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef octopussy het volgende:
[..]
dus straks staat DH bij Isabeau aan de deur op zijn witte paard met een ring in zijn hand.
Dan kan je toch niet anders dan ja zeggenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
Een vriend van mij heeft dus echt paardrijlessen genomen, een paard gehuurd en is het bos ingereden op dat beest, terwijl een vriendin van zijn vriendin haar mee uit wandelen nam in hetzefde gebied. Hoe schattig was dat
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dus echt paardrijlessen genomen, een paard gehuurd en is het bos ingereden op dat beest, terwijl een vriendin van zijn vriendin haar mee uit wandelen nam in hetzefde gebied. Hoe schattig was dat
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:nemen ze geen irischeques aan bij de Bart Smit
Dankjequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
da's een goeie, die hebben we hier allebei!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Heeft de freerecordshop geen mariokart, Moblo?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Van Leest in Dukenburg hadtem
net gehaald
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef motorbloempje het volgende:soulmate
nou ja, zit nu thuis op de flaptop, maar mobiel fokken tijdens saaie colleges rocks
Ja schat. Ik heb m'n eerste dipje even flink te pakken. kan wel janken de hele dag. combinatie oma, schouder, kutweer, moe etc. WEl een gezellige dag gehad vandaag, en voor vanaovnd heb ik zes man uitgenodigd, zodat ik niet alleen hoef te eten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, kom op! Je doet een toffe studie, anders zou de kroonprinses geen colleges volgen! Je ontmoet leuke mensen! Volgens mij vindt iedereen je hier stoer dat je naar Uppsala bent verhuisdDie schouder(s) komt wel weer goed, hopenlijk is het spierpijn of een spier verrekt
de kou is kut, maar dan verbrand je meer energie
(ok, het is gewoon kut) en en...volgen mij zijn er maar weinig studenten die altijd alles hebben gelezen wat ze moesten lezen voor een college. Veel plezier vandaag!
Ik was zaterdag jarigquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hee. Ik ben even weggeweest, hoor
Vanochtend even wat dingetjes regelen, vanmiddag een lange middag meten
charmantquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
heb schoenen gekocht
enspaanse sloffen
want het wordt immers weer herfst!
ik ga wss dansen met mijn *dinges*quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
ik wil scheiden![]()
die van mij wilde niet eens danslessen nemen
hongerquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:02 schreef Vork het volgende:
Pft, m'n kuiten staan echt op springen nu. Ik loop ook als een oud mannetje. Iemand nog een handige tip?
Eerst maar eens naar de supermarkt strompelen, want ik heb honger.
Doorbijtenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:02 schreef Vork het volgende:
Pft, m'n kuiten staan echt op springen nu. Ik loop ook als een oud mannetje. Iemand nog een handige tip?
Een zere mond, zere kuiten, wat doet die jongen met z'n leven?quote:
Respectquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen ging echt heel kut
kon niet 'even zomaar' 50 minuten lopen
ben na 20 afgehaakt.
Warm, keelpijn, niet genoeg gedronken en gewoon kutben even gedesillusioneerd
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen bier drinken, laat dat duidelijk zijn
In mijn dorp zag ik ze ook hangen. IMaar ik loop niet hard dus ik heb ze laten hangen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, de AH hier op 't dorp heeft hardloopjassen in de aanbiedingen, 15 euro slechts. Ik heb er gelijk een gekocht, misschien zijn er meer AH's die ze hebben? Ze voelen ideaal
Kusjekrioelquote:
Was je erop ingegaan als z'n bed droog was?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. Ik ben aangerand op mn werk vandaag. Door een 80-jarige demente man zonder gebitHij greep me bij mn tieten en zei dat ik bij m in zijn (volgepieste) bed moest komen liggen. Hoera, ik lig nog goed in de markt
Jammer dat hij niet echt jouw doelgroep isquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Kusjekrioel
Oh. Ik ben aangerand op mn werk vandaag. Door een 80-jarige demente man zonder gebitHij greep me bij mn tieten en zei dat ik bij m in zijn (volgepieste) bed moest komen liggen. Hoera, ik lig nog goed in de markt
Van mn levensdagen nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:01 schreef MuadDib het volgende:
Was je erop ingegaan als z'n bed droog was?
Neuh, hij is een ietsje te oud. Zeg een jaar of 45 ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:01 schreef Vork het volgende:
Jammer dat hij niet echt jouw doelgroep is.
He bummer Leinquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van mn levensdagen niet
[..]
Neuh, hij is een ietsje te oud. Zeg een jaar of 45 ofzo
quote:
Een roze met paarse my little pony eenhoorn, babequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
Het moest toch een roze pony zijn volgens mijn bronnen.
u scares mequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ja, eigenlijk jammer dat ie impotent is, had wel zin in een beurt
gatverredamme, het idee, bah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kusjekrioel
Een uitdaging... het is helemaal niet verplicht, maar ik wil al sinds de start van m'n studie iets in het buitenland doen. 4/5 maanden weg zijn van thuis enquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
Dat klinkt voor mij heel moeilijk. Is het een uitdaging of noodzakelijk, of? KrnKje
'Meneer van Puffelen, hier ben ik niet van gediend. Dit soort aandacht moet u bij mevrouw van Puffelen zoeken. Ik ben verpleegkundige, geen prostituee. Ik wil dat u met uw handen van me af blijft.'quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:32 schreef kaasplankje het volgende:Wat zei je? oow opa wat doet u nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kreeg m niet omhoog hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
Leintjuh, je hebt hem misschien TE goed gewassen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Vork het volgende:Lijkt me sterk, hij probeert t niet meer bij mn andere vrouwelijke collega's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het werkte wel. Of je andere vrouwelijke collega's zijn hopeloos lelijke gedrochten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Lijkt me sterk, hij probeert t niet meer bij mn andere vrouwelijke collega's.
Mijn telefoontje is best stylish en niet duur. Onder de 100 euro, met camera, bluetooth enzo, en je kan er ook mee bellenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil een nieuwe telefoon maar er is zoveel keus
en ik loop ook niet fijn over straat met een ding van 300 euro in m'n zak
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:40 schreef Vork het volgende:
Dus het werkte wel. Of je andere vrouwelijke collega's zijn hopeloos lelijke gedrochten.
De gezondheidszorg is ook niet meer wat het is geweestquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
Er zijn in ieder geval 2 weinig appetijtelijke lesbo's!
Binnen een jaar tijd kan een geluksvogel Dokter Isa en Zuster Lein aan bed krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:45 schreef Vork het volgende:
De gezondheidszorg is ook niet meer wat het is geweest.
Wat? binnen een dag als het moetquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Binnen een jaar tijd kan een geluksvogel Dokter Isa en Zuster Lein aan bed krijgen
Wat moetje dan? een shock-proof fona? Of een stilo lady one?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil een nieuwe telefoon maar er is zoveel keus
en ik loop ook niet fijn over straat met een ding van 300 euro in m'n zak
Dan wel in Nijmegen, als het echt moet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:49 schreef kaasplankje het volgende:
Wat? binnen een dag als het moetik ga morgen op een auto crashen
Ik wil een n95, of een htc diamond touch, zo iets.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat moetje dan? een shock-proof fona? Of een stilo lady one?
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:45 schreef Vork het volgende:
[..]
De gezondheidszorg is ook niet meer wat het is geweest.
Ik dacht al: wat ruik ik toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ik kom er niet echt vaak maar wist dat ik die cadeaubon er wel kwijt zou kunnen haha, twijfelde eerst bij de zeep enzo maar ik heb zopveel van dat spul ik kan me de komende 50jaar wel wassendus toen bij de dromenvangers en mobiles kijken en op weg naar de kassa zag ik de citruspers, kon m niet laten staan vooral niet zo afgeprijsd. Mijn ouders kochten er wel eens van die auto's enzo die dan van blikjes gemaakt zijn enzo als cadeau
ik heb de lg viewty paars besteldquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil een n95, of een htc diamond touch, zo iets.
gewoon een mannen pwn
Die is zeker heel duur simlock vrij?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb de lg viewty paars besteld
denk het welquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die is zeker heel duur simlock vrij?
Er zijn weinig mannelijke verpleegkundigen in ziekenhuizen. Komt omdat er zoveel stomme zure zeikwijven in ziekenhuizen werken. Er werken veel mannen in de psychiatriequote:Op dinsdag 9 september 2008 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
De gezondheidszorg is ook niet meer wat geweest is?
Toen ik 3 jaar geleden in het ziekenhuis lag, miste ik eigenlijk mannelijke verpleegkundigen. Er was er maar 1.
En die prikte ook nog het ienieminie trombose spuitje in m'n been, waar het zeer deed. Want: ik was aan m'n buik geopereerd, dus dat was zielig.......Men, ik heb zat buik, die kan daar wel tegen!
Dat crash gebeuren is niet echt aan te bevelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat? binnen een dag als het moetik ga morgen op een auto crashen
Ja heh heh, waarom was je midden in de nacht in een ziekenhuis met hobje bij een verpleger met gouden schoenen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was een keer met hobje in het ziekenhuis, midden in de nacht, don;t askdaar liep echt een hippe mannelijke verpleger rond met gouden schoenen
ik had vorig jaar zo'n leuke anesthesistquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
De gezondheidszorg is ook niet meer wat geweest is?
Toen ik 3 jaar geleden in het ziekenhuis lag, miste ik eigenlijk mannelijke verpleegkundigen. Er was er maar 1.
En die prikte ook nog het ienieminie trombose spuitje in m'n been, waar het zeer deed. Want: ik was aan m'n buik geopereerd, dus dat was zielig.......Men, ik heb zat buik, die kan daar wel tegen!
of een Belgquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
En dan zal je altijd zien, net als met alle echt leuke mannen: dan is het een homo of hij is getrouwd.
Als je een zuur zeikwijf treft op een afdeling, is het er óf maar één, óf is het hele team zo. Vraag maar aan Isa.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, ik heb maar 1 zeikwijf meegemaakt....Die wist echt alles beter zeg! Zo'n mens dat met de dokter meeloopt, niet luistert en na een kwartier vrolijk meldt dat de drain eruit mag. Terwijl de arts die lekker nog liet zitten.......
Misschien zitten de zure zeikwijven dan in het management?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:27 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik had vorig jaar zo'n leuke anesthesistBest prettig als dat het laatste is wat je ziet voordat de narcose begint te werken
Het was er maar 1, van 1 afdeling. Op andere afdelingen nooit zo gezien gelukkig. Lijkt me idd vervelend voor collega's.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je een zuur zeikwijf treft op een afdeling, is het er óf maar één, óf is het hele team zo. Vraag maar aan Isa.
Ik let nooit zo op hoe mannen klinken als ik verliefd ben......quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:32 schreef octopussy het volgende:
Ik vind alle Vlaamse mannen op de radio gay klinken
Onder narcose krijg je dormicum, er zijn mensen die daar zeer expliciet (en erotisch getint) van gaan dromen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Heeft er wel eens iemand gedroomd tijdens een narcose? Ze zeggen altijd: droom lekker, maar ik heb nog nooit gedroomd.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog nooit onder narcose geweest
ik heb ook nog nooit iets gebrokenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook nieten ik heb nog nooit iets gebroken
*klopt af*
en crashen is auw
Ik heb twee keer narcose gehad en niet gedroomdquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onder narcose krijg je dormicum, er zijn mensen die daar zeer expliciet (en erotisch getint) van gaan dromen.
[overreact]quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
Jaze had toch minstens ff bij hem op schoot kunnen gaan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/overreact]
Je moet ook dirty denken vlak voordat je 'under' gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb twee keer narcose gehad en niet gedroomd!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[overreact]respect though, en het was een flauw grapje, en kijk me niet zo streng aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/overreact]
![]()
Mocht ik perongeluk ooit nog geopereerd worden, dan zal ik eraan denken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet ook dirty denken vlak voordat je 'under' gaat
Omg ja, dat was ernstig haha!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was een keer met hobje in het ziekenhuis, midden in de nacht, don;t askdaar liep echt een hippe mannelijke verpleger rond met gouden schoenen
Prada gympen? Is dat het avontuur van het JumpMasterHob-verhaal?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:48 schreef MissHobje het volgende:
Omg ja, dat was ernstig haha!
verpleger?het was de arts
met zijn prada gympen
Paar dagen later vertelde zijn collega cq vriend arts dat ie meteen een maandje in Boston zat
artsen met prada gympen.. daar betaal je nou voor![]()
Ps hij was wel lekker
Streng? Je krijgt gewoon de stink-eyequote:Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
respect though, en het was een flauw grapje, en kijk me niet zo streng aan
Hoe denk jij dat ik aan die tag ben gekomenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heh heh, waarom was je midden in de nacht in een ziekenhuis met hobje bij een verpleger met gouden schoenen?
Ja iets met karaoke, ik dansen, mensen duwde me omver en werd opgevangen door 6 handen en al door enkel geklaptquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Prada gympen? Is dat het avontuur van het JumpMasterHob-verhaal?
in de wachtruimte was het ook gezellig de een naar de ander onder het bloed kwam binnenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat ik aan die tag ben gekomen![]()
Afijn verrekte enkelbanden enzo
het was een poging tot jumpen toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja iets met karaoke, ik dansen, mensen duwde me omver en werd opgevangen door 6 handen en al door enkel geklapt
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was een poging tot jumpen toch?
Ja soort vanquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was een poging tot jumpen toch?
charmingquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja soort vanging goed ook tot die mensen kwamen
Je had het tentje moeten zienquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
charmingdus je had wat ruimtegebrek?
Sinds vorige week zaterdag nacht.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ah bah wat verschrikkelijk!! Sinds wanneer ligt hij in coma dan?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Fuck fuck fuck. Ik had verteld van mn neef, die in coma ligt toch? Nu 9 dagen. Het ging wat beter, hij was van de intensive care af, kon weer zelf ademen, was zelfs op zaal geweest een dagje. Sinds het weekend gaat het weer slechter met hem, en hij heeft nu longontsteking. Hij is weer geïntubeerd en ligt weer op IC. Things are looking grim
Ik heb drie readers en drie website's,quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
PF, klasgenoot bellen?
Krakje, leuk toch? Goede dingen zijn altijd fijn
Ik meld mij alvast ziek.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Binnen een jaar tijd kan een geluksvogel Dokter Isa en Zuster Lein aan bed krijgen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[overreact]Blijven werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/overreact]
Trutjequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga geloof ik 5.5 uur reizen om een nokia n95 voor 125 te kopen.
quote:
Hahahaha!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het wel een redelijke prijs en heb toch ov. Alleen moet er wel iemand mee voor het geval het een engerd is
'Zelfstandige werkuren invullen'quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe noem je huiswerk op 't hbo?
en ga ik naar school of ga ik naar eh... school?
oh ik heb al wel gehoord dat ik over werk-, hoorcollege of een projectgroepje heb. Geen les.
Wat doe je toch met die exen en stipjes etc.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben terug van etentje met ex. Heerlijke verse sushi, op z'n Japans van de lopende band.![]()
![]()
Ik was de laatste maanden zo ontzettend vergeten waarom we 4 mooie jaren hebben gehad, maar nu weet ik het weer helemaal.Tevens is zij minder over mij heen dan ik over haar
wat jammer is, want idealitair kun je beter allebei op een gelijk niveau zitten.
Afijn, ik kijk terug op een mooie avond. Wat fijn om te kunnen praten met iemand die je volkomen begrijpt.
Nu twee papers lezen over botmechanica.![]()
Tot morgen allemaal!
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:12 schreef AKnynke het volgende:
Het chagarijnige is weg, en m'n oma is uit het ziekenhuis!
Doe niet zo negatief! Ik heb oprecht een mooie avond gehad met haar, dat kán. Ondanks de gemiddelde tendens met exxen hier in de SC. En daar ben ik blij om.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat doe je toch met die exen en stipjes etc.
Zoek eens een nieuwe
Nou, omdat je zelf steeds heel negatief over haar was, en dan is het uiteindelijk toch leuk. Of ben je nog een grotere zeurpiet dan ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief! Ik heb oprecht een mooie avond gehad met haar, dat kán. Ondanks de gemiddelde tendens met exxen hier in de SC. En daar ben ik blij om.
Tips: het is vermoeiend, maar zet alles op alles om een goede kamer te vinden. Misschien zelfs eentje waar je tijdelijk even in kan wonen, maar waarbij het makkelijker is om verder te zoeken in Amsterdam. Van reizen word je murw....quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil een kamerDat reizen en steeds logeren is vermoeiend
En ik kan echt niet zelfstandig studie uren invullen met een heel leuk vriendje naast me.
Ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou, omdat je zelf steeds heel negatief over haar was, en dan is het uiteindelijk toch leuk. Of ben je nog een grotere zeurpiet dan ik?
Ik ben pas op 5% van wat ik deze 3 weken had moeten doenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tips: het is vermoeiend, maar zet alles op alles om een goede kamer te vinden. Misschien zelfs eentje waar je tijdelijk even in kan wonen, maar waarbij het makkelijker is om verder te zoeken in Amsterdam. Van reizen word je murw....
nou, hup, zoek een kamer! Je kunt vast nog veel harder zoeken dan dat je zoekt. Heb je je ingeschreven op kamernet, briefjes opgehangen in de supermarkt etc?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben pas op 5% van wat ik deze 3 weken had moeten doenEn dan ga ik morgen avond "iets leuks doen" maar we de hele dag leren en dan slaap ik in Adam zodat ik niet om 5 uur op moet.. MAAR.. hier thuis voel ik me niet meer echt thuis, heb ik geen eigen plekje om te leren (waar dat lukt) + dat ik elke dag doodmoe thuiskom van die kutbussen+trein en dan maar even ga ontspannen - o is het al zo laat o jeej. etc. En van trainen komt niks terecht net als een sociaal leven. Ja alleen met
wat ik ook wel leuk vind maar.. Het moet niet lang zo doorgaan!
grmbl.
Zeker de slimste thuis, dat zusje.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Yes, we can!
Oh, m'n zusje weet wat m'n nick is hier.
Ja ik kan nog veel harder zoekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, hup, zoek een kamer! Je kunt vast nog veel harder zoeken dan dat je zoekt. Heb je je ingeschreven op kamernet, briefjes opgehangen in de supermarkt etc?
Oh.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:22 schreef AKnynke het volgende:
Yes, we can!
Oh, m'n zusje weet wat m'n nick is hier.
wtf, waarom moeten je ouders dat doen?> En je heoft ook niet gelijk een appartementje te vinden. Mijn eerste kamer in Zwolle van 6m2, met een schuin dak. Zo begin je, en van daaruit ga je verder kijken!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik kan nog veel harder zoeken![]()
*stampvoet* maar dat moeten papa en mama doen ik wil gewoon nu en kamer*stampvoet*
Ergens is het ook wel leuk, zoveel nieuwe dingen, en eindelijk weer eens iets actiefs etc!
Er hoeft alleen maar een bed in! That's al.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf, waarom moeten je ouders dat doen?> En je heoft ook niet gelijk een appartementje te vinden. Mijn eerste kamer in Zwolle van 6m2, met een schuin dak. Zo begin je, en van daaruit ga je verder kijken!
Haha, ik voel je.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens vind ik het moeilijkst om te *beginnen* aan iets. Als ik eenmaal in de flow zit, gaat het wel. Beginnen is belangrijk. En ophouden met fokken ook. grmbl.
oh, en voor mij helpt het om het op papier te zetten. dan heb ik wat tastbaars om me aan vast te houden. Zo weet ik nu al wat ik morgen wil doen. Alhoewle, tegenwoordig doe ik dat in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens vind ik het moeilijkst om te *beginnen* aan iets. Als ik eenmaal in de flow zit, gaat het wel. Beginnen is belangrijk. En ophouden met fokken ook. grmbl.
Hm, dus je moet eigenlijk al een heel goed beeld hebben van alles, hoeveel werk het is en wat het is. Ik word echt gillend gek als ik mij dat probeer voor te stellen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:24 schreef AKnynke het volgende:
oh, en PF: plannen is op een dag bedenken wat je af wilt hebben op die dag. En voor een week bedenken wat 'reasonable' is voor die week, en vervolgens per dag niet gaan slapen voordat je dat af hebt.
Voor mij betekend dat dat ik alles wil lezen voor het college van de volgende dag.
En als ik bijv. een paper moet schrijven betekend dat dat ik van te voren een planning maak, wanneer ik de intro af willen hebben (op het eind), wanneer ik welk hoofdstuk af willen hebben, etc.
Natuurlijk kun je soms flexibel zijn, maar meestal ben ik redelijk streng voor mezelf. DAarom baalde ik vanmorgen dat ik nog niet alles had gelezen voordat ik naar college ging.
Beterquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
PF, schrijf Amsterdam voluit, dat staat minder raar.
Ja. Maar langzamerhand wordt je daar vanzelf goed in. Ondertussen weet ik wel hoelang ik er over doe om een gemiddeld artikel van een pagina of 20 te lezen, niet te moeilijk geschreven en daarbij aantekeningen te maken. (ongeveer een uur, als ik gemiddeld geconcenreerd ben. Als ik geconcentreerder ben minder..)quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm, dus je moet eigenlijk al een heel goed beeld hebben van alles, hoeveel werk het is en wat het is. Ik word echt gillend gek als ik mij dat probeer voor te stellen.
Ik heb nu meestal zo van: o kut dat moet morgen ECHT af, o nou ff doorwerken tot het af is!
ik meot m'n bank nog tot bed omtoveren..quote:
Doe niet zo vies steerquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag geen vieze opmerkingen meer maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |