Tja, soms is het jammer dat de doodstraf is afgeschaft.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:14 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme als je dit ziet:
http://www.ad.nl/denhaag/2596238/Brute_mishandeling_op_film.html
Hier kan ik me zo boos om maken he. Ik zou helemaal wild worden als zulke kankerettertjes dit deden. Schijt dat er nog iets van 10 man bij staat, ik zou net zo lang doormeppen totdat ik er bij neer viel. Wat een achterlijk kankertuig is dit.
Zo dit moest ik even kwijt
quote:
Mss wil Trip m wel doorsturenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heb ik die nooit mogen ontvangen?
quote:30 anders is het binnen 3 weken feest
quote:Coprolagnie
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Coprolagnie, coprofilie of poepseks (ook wel scat of kaviar-spiele) is een vorm van seks waarbij iemand genoegen beleeft aan seksuele contacten waarin ontlasting een belangrijke rol speelt.
Het kan hierbij gaan om het kijken naar een zich ontlastende sekspartner of zelf bekeken te worden tijdens het poepen. Ook kan men het opwindend vinden om bepoept te worden of zelf over de partner te ontlasten (brown shower). Een opwindend aspect hierbij is dat men elkaar insmeert met verse ontlasting. In sommige gevallen eet men ook de eigen uitwerpselen of die van de partner. Dit wordt dan coprofagie genoemd. De besmeurde persoon wordt soms afgespoeld met urine (golden shower).
Als de seksuele voorkeur te veel uit de pas gaat lopen met de normen of eisen van de omgeving, kan er sprake zijn van een psychische aandoening.
quote:het is middag even op de deurbel drukken
Ik praat niet meer met je.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mss wil Trip m wel doorsturen?
Thanks trip!!!quote:
quote:
quote:Zo kunnen we een collectief vormen tegen de heersende orde. Verder nog wensen
?
Op 9 September 2008 14:22 schreef dagdag het volgende:
waarom plaats je dit
straks open je er nog een topic over en krijg ik weer gezeik
gvd kan ik weer me tafel verschuiven
Maar wie zijn die 3 vriendinnen dan? Zien er ook wel geil uit.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Vanaf wanneer staat die Fascination ding erin?
Mis ik iets?quote:
d4t sijnN me ChiCkieSquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wie zijn die 3 vriendinnen dan? Zien er ook wel geil uit.
Lus je een breezer?quote:
Ah okee, link naar hun hyves ff pmen dan?quote:
Jij hebt niet eens Hyvesquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee, link naar hun hyves ff pmen dan?dan praat ik weer met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |