Ik ga m meteen even luisterenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:32 schreef Triptamine het volgende:
take me down to the paradise city
where the grass is green and the girls are pretty
oh wont you please take me home
![]()
Rock On!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga m meteen even luisteren!
Cool, niet te lang enzoquote:
Hahaha, nou het is WEEKsalaris he, en ik werk maar 12 uur per weekquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dure schoenen en jurk dan. Of je verdiend weinig, dat kan ook
Oh danquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, nou het is WEEKsalaris he, en ik werk maar 12 uur per weekdus zo duur is het niet.
Maar die is wel een beetje duur, 75 euro ofzoquote:
Loop je de deur uit scheurt het jurkje kapot aan de deurquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar die is wel een beetje duur, 75 euro ofzoaangezien ik noooit voorzichtig met mn spullen kan zijn.
Heb mn LG viewty nu pas een week en al minstens 10 keer laten vallentoen heb ik er maar een beschermhoesje voor besteld die er nu omheen zit
Dat zou wel echt iets voor mij zijn hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Loop je de deur uit scheurt het jurkje kapot aan de deur![]()
Wel zonde van die mooie telefoon. Heel cool ding is dat
Tel gekregen van ouders of zelf betaald?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou wel echt iets voor mij zijn hoorof dat ik ermee val ofzo. Hahaha
!
En ja ben er ook heel blij mee
Gratis gehad bij aboquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Tel gekregen van ouders of zelf betaald?
Chillequote:
Die vind ik niet grappigquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:55 schreef Triptamine het volgende:
effe een klassieker erin gooien
Put it in you zakjah!
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik m gekregen moeten hebben?
Ik lig elke keer helemaal dubbelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |