IT Negert!! Snap je, snap jequote:Op dinsdag 9 september 2008 21:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik maak altijd de typvaud "itneger" in plaats van "integer" rofl lololeins!111
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef NJ het volgende:
Dan ben je dus gewoon de übernerd van de afdeling.
En dan klopt het ook nog eens niet. Een lege string is niet hetzelfde als NULL.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
'Ik probeer altijd Strings naar NULL te krijgen'
(voor de niet IT-ers hier: Als een String NULL is, zit er niks in. Een lege String die eerst wel gevuld was, betekent dat datgene wat er in zat, geen String meer aan heeft... (en de rest mag je zelf bedenken))
epic fail?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Bij mij op 't werk is er ook altijd wel een malloot die "syntax error" roept als je je verspreekt, of "epic fail" roept wanneer eens iets mis gaat of zo.
Zijn jullie collega's???quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Bij mij op 't werk is er ook altijd wel een malloot die "syntax error" roept als je je verspreekt, of "epic fail" roept wanneer eens iets mis gaat of zo.
Gast, jij verdient een portie nerd smack!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee het is geen LVF het is een Starport. En nee LVF is niet hetzelfde voor alle machten want Harkonnen heeft geen Trikes maar alleen Quads in de LVF.
Starport wel. Ordos Launchers.![]()
Oh, en ga met mij aub geen discussie aan over Dune, want die verlies je van iemand die alle boeken, alle computerspellen, de film (VHS en DVD), beide miniseries EN een bordspel uit 1984 heeft!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee het is geen LVF het is een Starport. En nee LVF is niet hetzelfde voor alle machten want Harkonnen heeft geen Trikes maar alleen Quads in de LVF.
Starport wel. Ordos Launchers.![]()
Elke factie kan LVF bouwen, eens (Ik zei trouwens geeneens dat ze geen LVF konden bouwen)quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, jij verdient een portie nerd smack!
Kijk hier eens: http://dune2k.com/Duniverse/Games/DuneII/Structures
Elke factie kon de LVF bouwen. Elke factie kon trikes en quads bouwen. De Ordos konden daarnaast ook de Raider Trike bouwen in de LVF, maar dat had niks te maken met het gebouw zelf, hoe dat er uit zag in de building list of op de kaart zelf.
Het is dus WEL een LVF
De Harkonnen kunnen dus WEL een trike bouwen
We hebben het over Dune II, niet over de rest van de lore. En ga DosBox ff downloaden en Dune II nog een keer spelen voordat je jezelf nog meer voor lul zet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, en ga met mij aub geen discussie aan over Dune, want die verlies je van iemand die alle boeken, alle computerspellen, de film (VHS en DVD), beide miniseries EN een bordspel uit 1984 heeft!
Dan heeft ie je broekstring op NULL gezetquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:31 schreef THeeF het volgende:
Ben ook programmeur, en hier zakt mijn broek van af..
Euh, jij zei ergens in pagina 1 of 2 van dit topic dat je avatar een plaatje uit de eerste Dune is. Dat vind ik toch wel een staatje van episch falen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, en ga met mij aub geen discussie aan over Dune, want die verlies je van iemand die alle boeken, alle computerspellen, de film (VHS en DVD), beide miniseries EN een bordspel uit 1984 heeft!
"Ik studeer medicijnen, maar ik weet zeker dat ik geen baan in de zorg wil!"quote:Op woensdag 10 september 2008 00:49 schreef Thomass het volgende:
Tering, ik studeer Informatica en ik weet nu al dat ik later dus GEEN beroep in de IT wil. Als dit de norm is, t lijkt op Jensen humor
Is gewoon te lui om te werken, joh. Wedden dat hij hierna rechten gaat studeren..quote:Op woensdag 10 september 2008 09:00 schreef Core2 het volgende:
[..]
"Ik studeer medicijnen, maar ik weet zeker dat ik geen baan in de zorg wil!"
Inderdaad. Vooral dat TS zich nu belachelijk maakt in de hele Dune discussie.quote:
Whehe.. 2x gepwnd worden in je eigen topic..quote:Op woensdag 10 september 2008 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral dat TS zich nu belachelijk maakt in de hele Dune discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |