En dan klopt het ook nog eens niet. Een lege string is niet hetzelfde als NULL.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
'Ik probeer altijd Strings naar NULL te krijgen'
(voor de niet IT-ers hier: Als een String NULL is, zit er niks in. Een lege String die eerst wel gevuld was, betekent dat datgene wat er in zat, geen String meer aan heeft... (en de rest mag je zelf bedenken))
epic fail?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Bij mij op 't werk is er ook altijd wel een malloot die "syntax error" roept als je je verspreekt, of "epic fail" roept wanneer eens iets mis gaat of zo.
Zijn jullie collega's???quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Bij mij op 't werk is er ook altijd wel een malloot die "syntax error" roept als je je verspreekt, of "epic fail" roept wanneer eens iets mis gaat of zo.
Gast, jij verdient een portie nerd smack!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee het is geen LVF het is een Starport. En nee LVF is niet hetzelfde voor alle machten want Harkonnen heeft geen Trikes maar alleen Quads in de LVF.
Starport wel. Ordos Launchers.![]()
Oh, en ga met mij aub geen discussie aan over Dune, want die verlies je van iemand die alle boeken, alle computerspellen, de film (VHS en DVD), beide miniseries EN een bordspel uit 1984 heeft!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee het is geen LVF het is een Starport. En nee LVF is niet hetzelfde voor alle machten want Harkonnen heeft geen Trikes maar alleen Quads in de LVF.
Starport wel. Ordos Launchers.![]()
Elke factie kan LVF bouwen, eens (Ik zei trouwens geeneens dat ze geen LVF konden bouwen)quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, jij verdient een portie nerd smack!
Kijk hier eens: http://dune2k.com/Duniverse/Games/DuneII/Structures
Elke factie kon de LVF bouwen. Elke factie kon trikes en quads bouwen. De Ordos konden daarnaast ook de Raider Trike bouwen in de LVF, maar dat had niks te maken met het gebouw zelf, hoe dat er uit zag in de building list of op de kaart zelf.
Het is dus WEL een LVF
De Harkonnen kunnen dus WEL een trike bouwen
We hebben het over Dune II, niet over de rest van de lore. En ga DosBox ff downloaden en Dune II nog een keer spelen voordat je jezelf nog meer voor lul zet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, en ga met mij aub geen discussie aan over Dune, want die verlies je van iemand die alle boeken, alle computerspellen, de film (VHS en DVD), beide miniseries EN een bordspel uit 1984 heeft!
Dan heeft ie je broekstring op NULL gezetquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:31 schreef THeeF het volgende:
Ben ook programmeur, en hier zakt mijn broek van af..
Euh, jij zei ergens in pagina 1 of 2 van dit topic dat je avatar een plaatje uit de eerste Dune is. Dat vind ik toch wel een staatje van episch falen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, en ga met mij aub geen discussie aan over Dune, want die verlies je van iemand die alle boeken, alle computerspellen, de film (VHS en DVD), beide miniseries EN een bordspel uit 1984 heeft!
"Ik studeer medicijnen, maar ik weet zeker dat ik geen baan in de zorg wil!"quote:Op woensdag 10 september 2008 00:49 schreef Thomass het volgende:
Tering, ik studeer Informatica en ik weet nu al dat ik later dus GEEN beroep in de IT wil. Als dit de norm is, t lijkt op Jensen humor
Is gewoon te lui om te werken, joh. Wedden dat hij hierna rechten gaat studeren..quote:Op woensdag 10 september 2008 09:00 schreef Core2 het volgende:
[..]
"Ik studeer medicijnen, maar ik weet zeker dat ik geen baan in de zorg wil!"
Inderdaad. Vooral dat TS zich nu belachelijk maakt in de hele Dune discussie.quote:
Whehe.. 2x gepwnd worden in je eigen topic..quote:Op woensdag 10 september 2008 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral dat TS zich nu belachelijk maakt in de hele Dune discussie.
Ik zei dat het niet van Dune 2 was.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:16 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Euh, jij zei ergens in pagina 1 of 2 van dit topic dat je avatar een plaatje uit de eerste Dune is. Dat vind ik toch wel een staatje van episch falen.![]()
Dune I, II en 2000 FTW, even terzijde.
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zei dat het niet van Dune 2 was.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | { Boolean outBool = true; switch (fokUser) { case "Tuvai.net": outBool = true; break; case "stbabylon": outBool = false; break; default: outBool = true; break; } return outBool; } protected void Page_Load(Object sender, EventArgs e) { if (!hasDune2Knowledge("stbabylon")) { Response.End(); } } |
Maar deze is toch wel van Dune 1?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat is het wel, noob.![]()
[ code verwijderd ]
Zo.
Nee, volgens mij is die van zo'n verfilmde Dune.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar deze is toch wel van Dune 1?
[ afbeelding ]
Dat is tenminste wat ik zie.
Aargh, ik heb teveel ava's. Ik zie zelf deze:quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat is het wel, noob.![]()
[ code verwijderd ]
Zo.
Dat kun je instellen bij opties, of je webicons of usericons wil zien.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik begrijp dan niet waarom Fok sommige mensen de Webicon laat zien en andere de usericon :S
Na een tijdje zoeken heb ik het gevonden. Lekker makkelijk. Tijd om mijn webicon gelijk te maken aan mijn usericonquote:Op woensdag 10 september 2008 10:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kun je instellen bij opties, of je webicons of usericons wil zien.
Bij deze.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Excuses richting mij voor dat stukje code lijkt me gepast.
Alsof je studie bepaalt wat voor een baan je later krijgt, niet dusquote:Op woensdag 10 september 2008 09:00 schreef Core2 het volgende:
[..]
"Ik studeer medicijnen, maar ik weet zeker dat ik geen baan in de zorg wil!"
Elk persoon die ook maar een beetje programmeur is, is wel eens met een 'String' datatype aan de slag geweest. Waarschijnlijk denkt 99% van die mensen op het moment van het eerste gebruik daarvan iets in de trant van "omfg lolol string!111". Daarna is het niet meer grappig.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:00 schreef Emeau het volgende:
Nou, ik heb deze zogenaamde grap aan wat programmeurs verteld, ze snappen er ook niks van. Het is gewoon een pauper-grap, maar je wil dat gewoon niet accepteren. Epic fail noemen we dat.
Nu zie ik de LVF.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zei dat het niet van Dune 2 was.
En jij bent een ICT-er? eerder een noob, met je kut grapjes.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na een tijdje zoeken heb ik het gevonden. Lekker makkelijk. Tijd om mijn webicon gelijk te maken aan mijn usericon
Gast... serieus... Ben je gewoon jong en onervaren, of heb je werkelijk geen idee over hoeveel verschillende vaardigheden er in de IT zitten. Ik ben software engineer, geen fok-opties-kenner. (mag ik even aannemen dat jij zo'n figuur bent die denkt dat elke programmeur je printer kan fixen, want die werken toch met computers...)quote:Op woensdag 10 september 2008 13:56 schreef jmdeking het volgende:
[..]
En jij bent een ICT-er? eerder een noob, met je kut grapjes.
Topic kan gesloten worden wat mij betreft.
* Hoeveel ga ik verdienen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:22 schreef Waaghals het volgende:
net zo slecht als die grap van 90% netwerkbelasting
maar we betalen toch voor 100??
Rembo & rembo?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
* Hoeveel ga ik verdienen?
- ¤10,00 per uur. Maar dat wordt later meer.
* Dan kom ik wel later.EINZ!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |