Niet elke taal is hetzelfdequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
nou maar ik had m zonder uitleg ook niet door. En vroeger ook geprogrammeerd.
Strings check je toch niet op NULL maar op LEN(String) = 0 ?
if (len(<String>) = 0)
begin
print "string is leeg"
else
print "string is niet leeg"
endif
wel eens een FAIL plaatje gezien?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet elke taal is hetzelfde
In Java bijvoorbeeld (en dit heb ik al een vrij lange tijd niet gedaan, dus ik hoop dat dit klopt qua syntax):
String a = "Hallo";
String b = "";
String c = "Andere String";
c = null;
if (a != null) {
System.out.println(a);
} else {
System.out.println("Hijs null, pak dat wijf waar het om heen zat!");
}
if (b != null) {
System.out.println("Hier staat b: "+b);
} else {
}
if (c != null) {
System.out.println(c);
} else {
}
Dat krijgt als output:
Hallo
Hier staat b:
Hijs null, pak dat wijf waar het om heen zat!
Maar je snapte hem wel, en daar gaat het hier om.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:33 schreef koekiemonster het volgende:
dune II avatar redt de boel nog een beetje... grap is inderdaad verre van geniaal.
Dune II voor PC, Atreides Starport structurequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je snapte hem wel, en daar gaat het hier om.
(overigens is dat wel van Dune, maar niet van het 2de spel)
Hmmm, ok, blijkbaar zien sommige mensen die ava nog. Ik heb er twee atm. De andere is een Sandworm.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dune II voor PC, Atreides Starport structure
Nee het is geen LVF het is een Starport. En nee LVF is niet hetzelfde voor alle machten want Harkonnen heeft geen Trikes maar alleen Quads in de LVF.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm, ok, blijkbaar zien sommige mensen die ava nog. Ik heb er twee atm. De andere is een Sandworm.
En het is A) een Light Vehicle Factory en B) beide de LVF als de Starport zijn voor alle strijdende machten hetzelfde.
godver, m'n koffiequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef Heathen. het volgende:
Maar wat moet je nou met een lege str.. aaaaaaah nou snap ik hem. Jij bent er zo eentje die aan die dingen ruikt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |