Doet mij een beetje denken aan het flesje whisky wat ik nog op moet drinken! De rest was iig heel erg lekkerquote:Op zondag 28 september 2008 22:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
idd
maar wel superschattigen dat kleine flesje whiskey erbij doet het hem
Hmz, dat zou wel de grootste reden zijn om er geen te gebruiken...quote:Op zondag 28 september 2008 13:45 schreef minilot het volgende:
[..]
- Er zit maar één bakje met een deksel in (afgezien van het dipsausdingetje), en dat bakje schijnt niet echt lekvrij te zijn. De overige bakjes hebben geen deksel en er zit ook wat ruimte tussen de bovenrand van de bakjes en het deksel van de hele doos.
Daarbij moet je er rekening mee houden dat je een Laptop Lunchbox vaak op z'n zij vervoert, dus je lunch wordt al snel een rommeltje door al het schuiven. Geen punt bij pasta, druiven en bonen zoals op de foto hierboven, maar bij een wat delicatere lunch lijkt de Laptop Lunchbox me niet ideaal.
Weet ik, daar heb ik 'm namelijk ook vandaan. Punt was dat ze een paar maanden geleden een heel flinke selectie hadden van bentoboxen in precies die maat en van dat merk. En nu maar een paar, en die vind ik niet zo leuk.quote:Op zondag 28 september 2008 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voor het geval je precies dezelfde wil bestellen, ik heb 'm gevonden: http://www.jbox.com/PRODUCT/PRIM024
Ze hebben daar ook diverse bakjes in hetzelfde formaat. Zou het nou niet vreselijk zijn als je nóg een bento moest bestellen omdat je het dekseltje nodig had?
Jahaa! Bentofoto's! (Ik kan er eindelijk ook weer mee beginnen als mijn J-Listbestelling binnen is!) Wat vonden je collega's/klasgenoten ervan?quote:
Ik gebruik restjes ook vaak als ontbijt!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dingen op maat snijdt voor de bento en dan uiteindelijk tijdens het maken al een halve bento op heeft of gebeurt dat meer mensen?![]()
Voordeel is wel dat ik nu dus ook ontbijt.
Die ziet er heel leuk en vooral ook héérlijk uit! Mjammie!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:15 schreef kruimel_20 het volgende:
nog een poging
[ afbeelding ]
wraps met philadelphia met paprika, kaas en komkommer met een paprika dressing
wafel
hazelnoten
tomaatjes
musli reep
wafel
koala-koekjes
Het was mjammie!
quote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef Sylvana het volgende:
@ Beelzebufo: Voor jou kan ik de volgende set nog samenstellen:
roze beer
blauwe auto
groene vis
oranje konijn
Ik ga zaterdag L eieren kopen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat ze aangekomen zijnIk zelf gebruik altijd L, omdat de vormpjes best wel diep zijn op zich.
Ja, dat is kaas jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef kruimel_20 het volgende:
leuk die hartjes sylvana! is dat kaas?
Die koalakoekjes had ik zo goed als op toen dat bericht over de melamine naar buiten kwam.
(ik leef nog)
Idd, daar heb ik dus ook een hele stapel van ( onder andere dus dat grote hart)quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:21 schreef huuphuup het volgende:
Anders moet je even bij Xenos langs ofzo. Daar hebben ze van die siliconen bak-vormpjes. Ideaal, buigen lekker mee dus je kunt ze mooi in een hoekje proppenen ze zijn uiteraard afwasbaar. Ohja en je kunt als ze iets te hoog zijn gewoon zonder problemen een stukje van de bovenkant afknippen.
Olie in een bakje doen, flesje inknijpen, tuitje in de olie hangen en flesje weer in vorm laten komen. Dan vul je ze zonder gedoe en smeerboel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:28 schreef Innocence het volgende:
[ afbeelding ]
Olijven, chocoladetruffels, mini-broodjes, olijfolie en kaasblokjes.
Ook nog een grote bak rucola en tomaatjes bij me, dus heb een lekkere salade op.
Die broodjes van de Xenos zijn wel erg droog, dus die heb ik verkruimeld door m'n salade gegeten.
Waar verkopen ze trechtertjes om dressing in die flesjes te krijgen? Want ik stond nu zo te knoeien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |