Belgischeman bied 50 euroquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ach ja...waarom 69,95 betalen voor een nieuwe sapmachine als je dezelfde bij Freddy kan krijgen voor maar 26 eurootjes meer??
http://link.marktplaats.nl/199913268
en
http://www.voeljegezond.nl/product/21239/juice-extractor/
Onzichtbare doos?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ach ja...waarom 69,95 betalen voor een nieuwe sapmachine als je dezelfde bij Freddy kan krijgen voor maar 26 eurootjes meer??
http://link.marktplaats.nl/199913268
en
http://www.voeljegezond.nl/product/21239/juice-extractor/
Hoe kan de doos en het apparaat nou op verschillende fotos staanquote:
jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:44 schreef childintime het volgende:
Sickert? Heb ik dat goed, want nou wil ik het weten ook
Deze vind ik niet zo fout hoor. Eerder een welgemeende oproep, die ik zelf als ik "in de markt" was nog wel serieus zou nemen...quote:
Niets mis mee, toch?quote:Wie kan me uitleggen waarom het zo moeilijk is om iemand te vinden waarmee je op een lijn zit…
Die, net als ik, niet meer zit te wachten op een partner die je opslokt. Die je vrijheid kan geven. Maar die zich wel echt wil verbinden in emotionele zin. Iemand die een luisterend oor heeft maar zich niet opdringt en elke dag naast je op de bank wil zitten. Iemand waarmee je een evenwichtige latrelatie kan opbouwen. Die wil samensmelten maar ook zijn eigenheid wil blijven bewaren. Ik zou zo graag nog eens…
Maar
Ik ben bang voor de liefde.
Bang om mezelf te verliezen.
Liefde doet pijn…
Ik wil niet meer bang zijn.
Ik wil ervoor openstaan.
Vertrouwen hebben dat niet beschaamd wordt.
De liefde bedrijven ipv seks hebben
Hoe krijg je dat voor elkaar? Vertel het me ajb.
omgquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Sickert het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D7%26fs%3D1
ik ging letterlijk kapot
een tostie as
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:04 schreef n8n het volgende:
Paranormaal.
Welke Vrouw weet raad
Robothond Sony Aibo Hyves Praatgroep
welke vrouw wil er 50 euro verdienen
even lachen zijn we wel aan toe toch
Herkent iemand mij nog (fotomoment)
20 jaar samen... en 20 jaar alleen
Wie kan me uitleggen
zoek meiden op witte sokken
volgende keer meer
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:07 schreef makkie88 het volgende:
Regels:
› Plaats een link naar de advertentie(s).
› Tevens de inhoud van de advertentie(s) of screenshot(s) posten, aangezien advertenties op den duur verwijderd worden, waardoor dan uiteindelijk alleen dode links overblijven.
› Bij voorbaat dank. [ afbeelding ]
Mensen moeten echt een forum opzoeken :' ) Hoewel zo bereik je een groot deel van NLquote:Genoeg heb ik er van, altijd maar andere mensen helpen.Ik heb vaak ervaren dat je stank voor dank krijgt, soms ging het ook nog eens ten koste van mezelf, maar ik heb besloten om wat meer voor mezelf te kiezen.
Als iemand in nood zit, ok, dan bied ik een helpende hand, maar niet meer uit luxe en niet meer ten koste van mezelf.Klinkt misschien heel ego (ben ik niet) maar zo maakt de maatschappij je!
quote:wie heeft er vragen aan ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht Nieuws Bezorger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom gaan de Vrouwen niet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oproep voor een vrouw met ligbad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
acht zo goed als nieuwe onderleen plaaten
van ongeveer 190 by 122
en 18 dik
kan in een keer weg
http://link.marktplaats.nl/200615055
Is onderleenplaat tegenwoordig de vrije vertaling van underlayment?Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG!! Kan iemand werkelijk zo dom zijn![]()
(heb de tekst gecopieerd, er stonden namen in, die heb ik hier weggelaten)![]()
Omg, dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:51 schreef childintime het volgende:
En zo goed als nieuw....? Volgens mij is er een stukkie weggerot.....
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
Jaja gozer, dat was echte liefde hoor...als je je eigen kind niet eens meer mag zien...pfff!And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Trouwens..is de SHIT en BOXSCHORT van Freddy al langs gekomen?![]()
http://link.marktplaats.nl/199706505
Ik kan het niet helpen, maar ik vind die gozer echt hilarisch...en de stroom advertenties blijft ook maar doorgaan....elke dag wel lachen
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
een mooie shits en boxschort kleur is grijs maat xlquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Trouwens..is de SHIT en BOXSCHORT van Freddy al langs gekomen?![]()
http://link.marktplaats.nl/199706505
Ik kan het niet helpen, maar ik vind die gozer echt hilarisch...en de stroom advertenties blijft ook maar doorgaan....elke dag wel lachen
Veeg me op.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
Hahaha hijs leuk!
2 zeeman/wibra usb sticks
58 euro
me reeeeeeet.
hijs bezig met nieuwe advertenties erop aant zetten
zo ook een veiligheishesje
en 'n brandblusser voor 175 euro
waar haalt die gast z'n spullen vandaan man.....
check ditt
Die had ik eerst ook![]()
![]()
zekers geen 80 euro waard.
Deed het voor geen meter.
Striving to be more than average.![]()
En dan die foto erbij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
een mooie shits en boxschort kleur is grijs maat xl
Veeg me op.
![]()
Of beter gezegd: die 3 vrijwel identieke foto`s.![]()
Blijft lachen, met Freddy.![]()
Als ik te lang naar de foto kijk in combinatie met de naam Freddy, hoe slechter ik slaap vanavond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dan die foto erbij.![]()
[ afbeelding ]
Of beter gezegd: die 3 vrijwel identieke foto`s.![]()
Blijft lachen, met Freddy.
zeker weten dat je niet stiekem gerelateerd aan Freddy ben, dit is al het 2e artikel wat hij heeft en jij ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef Daniane het volgende:
![]()
![]()
Wellicht voordattie homo werd ofzo...![]()
![]()
![]()
Nah ben z'n zus enzo....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zeker weten dat je niet stiekem gerelateerd aan Freddy ben, dit is al het 2e artikel wat hij heeft en jij ook![]()
Wellicht voordattie homo werd ofzo...![]()
![]()
Haha nee puur (enorm enge) toeval.
ik zou maar eens in de was kijken, voor je het weet staat je vuile ondergoed op marktplaats, en loopt Freddy binnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nah ben z'n zus enzo....![]()
Haha nee puur (enorm enge) toeval.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha moet er niet aan denken!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik zou maar eens in de was kijken, voor je het weet staat je vuile ondergoed op marktplaats, en loopt Freddy binnen![]()
![]()
Haar schoenen staan er alquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik zou maar eens in de was kijken, voor je het weet staat je vuile ondergoed op marktplaats, en loopt Freddy binnen![]()
![]()
die dameslaarzen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Haar schoenen staan er aldie dameslaarzen
god nee. lelijke dingen.
ps: ik heb maat 37.
Ik heb een mail gestuurd om te vragen of de Heineken flessen wel vol zijn. Ik ga natuurlijk geen 58 euro betalen voor lege flessen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef Daniane het volgende:
check ditt
![]()
Grammaticaal wonderquote:te koop
een mooie disco light cassette karaokesete de disco light doet draai kleur is roze en grijs![]()
![]()
Iemand die bv doof is, afasie heeft of dyslectisch is kan over het algemeen ook niet zo foutloos Nederlands schrijven......
Maar wat dit is......? Misschien heeft hij het allemaal![]()
![]()
Hij heeft 143 advertenties maar volgens mij is er op geen enkele een bod gedaan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef childintime het volgende:
Ik heb een mail gestuurd om te vragen of de Heineken flessen wel vol zijn. Ik ga natuurlijk geen 58 euro betalen voor lege flessen
![]()
![]()
te koop
4 knuffeldieren 2 twee beren en aap en een olijfolie het liefste in een keer weg of per stuks 2,00 euro
http://link.marktplaats.nl/200742274
Ik ga voor de olijfolieknuffel...
Ik ga er dan ook automatisch van uit dat de beste man de key layout ook in zijn OS aanpast.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij denkt dat als je de knopjes verwisselt dat dat zin heeft, verander nu eens de a en de b, denk je dan dat als je op de b drukt dat je dan een b krijgt
Maja.![]()
haha mooie advertenties.
Dit is ook een idiote..
Hallo lezer, lezeres,
Mijn geheim is dat ik ervan droom/fantaseer dat ik bij iemand die een volledige prothese (kunstgebit) heeft, ik dat uit zijn/haar mond mag nemen.
Al van jongs af aan intrigeert mij dat en fantaseer ik daarover.
Zelf zou ik ook graag een kunstgebit hebben, maar omdat dit mijn geheim is durf ik daar moeilijk in het openbaar over te spreken.
Dus wie wil darover mailen? Of bij wie mag ik dat ens doen???
Oh ik ben zo benieuwd of mijn wens fantasie of hoe je het noemt eens uit komt.
JohnnyJe weet..![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:42 schreef MissBitchy het volgende:
te koop
4 knuffeldieren 2 twee beren en aap en een olijfolie het liefste in een keer weg of per stuks 2,00 euro
http://link.marktplaats.nl/200742274
Ik ga voor de olijfolieknuffel...
Ik zat hier op werk serieus hard op te lachen. Bedoelt ie daarmee een olifant
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: