Mensen moeten echt een forum opzoeken :' ) Hoewel zo bereik je een groot deel van NLquote:Genoeg heb ik er van, altijd maar andere mensen helpen.Ik heb vaak ervaren dat je stank voor dank krijgt, soms ging het ook nog eens ten koste van mezelf, maar ik heb besloten om wat meer voor mezelf te kiezen.
Als iemand in nood zit, ok, dan bied ik een helpende hand, maar niet meer uit luxe en niet meer ten koste van mezelf.Klinkt misschien heel ego (ben ik niet) maar zo maakt de maatschappij je!
quote:wie heeft er vragen aan ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht Nieuws Bezorger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom gaan de Vrouwen niet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oproep voor een vrouw met ligbad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
acht zo goed als nieuwe onderleen plaaten
van ongeveer 190 by 122
en 18 dik
kan in een keer weg
http://link.marktplaats.nl/200615055
Is onderleenplaat tegenwoordig de vrije vertaling van underlayment?Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG!! Kan iemand werkelijk zo dom zijn![]()
(heb de tekst gecopieerd, er stonden namen in, die heb ik hier weggelaten)![]()
Omg, dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:51 schreef childintime het volgende:
En zo goed als nieuw....? Volgens mij is er een stukkie weggerot.....
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
Jaja gozer, dat was echte liefde hoor...als je je eigen kind niet eens meer mag zien...pfff!And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Trouwens..is de SHIT en BOXSCHORT van Freddy al langs gekomen?![]()
http://link.marktplaats.nl/199706505
Ik kan het niet helpen, maar ik vind die gozer echt hilarisch...en de stroom advertenties blijft ook maar doorgaan....elke dag wel lachen
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
een mooie shits en boxschort kleur is grijs maat xlquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Trouwens..is de SHIT en BOXSCHORT van Freddy al langs gekomen?![]()
http://link.marktplaats.nl/199706505
Ik kan het niet helpen, maar ik vind die gozer echt hilarisch...en de stroom advertenties blijft ook maar doorgaan....elke dag wel lachen
Veeg me op.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
Hahaha hijs leuk!
2 zeeman/wibra usb sticks
58 euro
me reeeeeeet.
hijs bezig met nieuwe advertenties erop aant zetten
zo ook een veiligheishesje
en 'n brandblusser voor 175 euro
waar haalt die gast z'n spullen vandaan man.....
check ditt
Die had ik eerst ook![]()
![]()
zekers geen 80 euro waard.
Deed het voor geen meter.
Striving to be more than average.![]()
En dan die foto erbij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
een mooie shits en boxschort kleur is grijs maat xl
Veeg me op.
![]()
Of beter gezegd: die 3 vrijwel identieke foto`s.![]()
Blijft lachen, met Freddy.![]()
Als ik te lang naar de foto kijk in combinatie met de naam Freddy, hoe slechter ik slaap vanavond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dan die foto erbij.![]()
[ afbeelding ]
Of beter gezegd: die 3 vrijwel identieke foto`s.![]()
Blijft lachen, met Freddy.
zeker weten dat je niet stiekem gerelateerd aan Freddy ben, dit is al het 2e artikel wat hij heeft en jij ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef Daniane het volgende:
Die had ik eerst ook![]()
![]()
zekers geen 80 euro waard.
Deed het voor geen meter.
![]()
Wellicht voordattie homo werd ofzo...![]()
![]()
![]()
Nah ben z'n zus enzo....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zeker weten dat je niet stiekem gerelateerd aan Freddy ben, dit is al het 2e artikel wat hij heeft en jij ook![]()
Wellicht voordattie homo werd ofzo...![]()
![]()
Haha nee puur (enorm enge) toeval.
Striving to be more than average.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: