La valse a mille temps misschien? (Jaques Brel of Acda en De Munnik)?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef jaja26 het volgende:
ik ben op zoek naar een frans nummer. het is een beetje uptempo en volgens mij best oud, omdat het tussen allemaal oude nummers werd gedraaid en het wordt gezongen door een man..
gaat zo:
c'est de chant de chant de chant
(iets wat ik niet kan verstaan)
et pourtant pourtant pourtant
(weer 2 regels die ik niet kan verstaan)
de tekst gaat niet zo, want ik kan het namelijk niet vinden via google, maar het klinkt wel zo.
Nee dat is 'm niet...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:54 schreef Wheatus het volgende:
[..]
Ik denk dat je Les Poppys - Non, non, rien n'a changé bedoelt.
is 'm ook niet..quote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef Murloc het volgende:
[..]
La valse a mille temps misschien? (Jaques Brel of Acda en De Munnik)?
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef Ottaav het volgende:
Ik zoek een (redelijk) nieuw popnummer, gezongen door een vrouw, waarbij in het reffrein iedere 16e tel even iets hoger gezongen wordt.
Veel meer informatie heb ik niet, behalve dat er iets van "love" in het reffrein zatzou het knap vinden als iemand hier wat mee kan
Hij zou hier tussen moeten staan.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:47 schreef Soldier2000 het volgende:
Komt uit:
Sopranos 6.08 47ste minuut waar Anthony in een Club zit te chillen:
http://home.planet.nl/~pete6247/Sopranos1.mp3
Wie weet welk clubnr dit is _/-\o_
Deze misschienquote:Op woensdag 10 september 2008 19:50 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer, volgens mij zit Busta Rhymes er in, op Wild fm staat hij in de Wild 6 @ 6 op nr 2. Kan op de site daar niks vinden! Iemand?
Heb mezelf al geholpen.. het was inderdaad een nummer van Live namelijk:quote:Op woensdag 10 september 2008 11:51 schreef Exterminator het volgende:
Hey Mensen,
Ben op zoek naar 'n nummer dat vaak bij ons in de kroeg word gedraait.
De stem laat me denken aan die van de zanger van Live.... maar weet nie tzeker of 't 'm is.
Verder is 't een akoustisch achtig nummer en 't refrein is wat meer up-tempo...
volgens mij wordt er iets in gezongen zoals... "sometimes i feel like.." (het nummer van deep purple is 't in ieder geval niet)
Klinkt als een rip-off of juist inspiratiebron van onderstaand nummer:quote:Op donderdag 11 september 2008 20:55 schreef mcjoel het volgende:
http://www.sendspace.com/file/zrfbrb
dit liedje kan niet op mijn mobiel dan krijg ik fout bestand kan iemand hem om zetten voor me of een naam van hoe die heet gecen
alvast bedankt.!
Dat dacht ik ook maar nee 't was niet van Aphex Twin leek er wel veel op.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:37 schreef cemeteryslut het volgende:
aphex twns - ghost in the shell?
Deze misschienquote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef Ottaav het volgende:
Ik zoek een (redelijk) nieuw popnummer, gezongen door een vrouw, waarbij in het reffrein iedere 16e tel even iets hoger gezongen wordt.
Veel meer informatie heb ik niet, behalve dat er iets van "love" in het reffrein zatzou het knap vinden als iemand hier wat mee kan
Nee, heb em net geluisterd en dat is em niet. Kate Nash - Foundations ook niet. Ik heb het nummer vaker gehoord, maar het is niet echt een bekend nummer voor zover ik weet.quote:
Waar heb je 'm gehoord? Welk genre?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:51 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Nee, heb em net geluisterd en dat is em niet. Kate Nash - Foundations ook niet. Ik heb het nummer vaker gehoord, maar het is niet echt een bekend nummer voor zover ik weet.
Mocht iemand toch nog een poging willen wagen: graag!
Deze misschienquote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ik was vanochtend aan het zappen en kwam langs MTV.
Net op 't moment dat ik door wilde zappen hoorde ik 'n erg mooi nummer.
Het klonk een beetje blij, de clip was (geloof ik) op een strand en het deed me een beetje denken aan Hawaii.
Helaas lieten ze aan het einde van het nummer niet zien hoe 't heette of wie 't gemaakt had...
Kan het helaas ook nergens vinden. Is er iemand die dat toevallig ook gezien heeft?
Tijd: 11:30 ongeveer.
Programma: Breakfast club top 10. (althans, dat stond in de rechter bovenhoek)
Stem: Man (klonk Brits)
Genre: Geen idee
D'r kwamen wel een soort van trommels in voor, maar vraag me niet wat... (wederom, Hawaii)
Meer weet ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |