Idd. Spannende games vandaag tot nu toe. Ik dacht echt ff dat de Packers zouden choken maar gelukkig hielp Kitna op het laatst ouderwets mee.quote:
Saaie game tot nu toequote:Op maandag 15 september 2008 02:19 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Idd. Spannende games vandaag tot nu toe. Ik dacht echt ff dat de Packers zouden choken maar gelukkig hielp Kitna op het laatst ouderwets mee.De Troetelbeertjes en Vikes verliezen ook dus een zeer mooie Zondag tot nu toe.
Ik ben benieuwd of de Browns beter zullen spelen dan vorige week, vooral defensief. Slechter kan denk ik niet.![]()
Das het mooie van football , het blijft je verassen!quote:Op maandag 15 september 2008 09:44 schreef Theoden het volgende:
Panthers: Weer een wedstrijd waar ze heerlijk terugkomen. Al moet ik zeggen dat ze echt retarded speelden de eerste helft...niet normaal hoeveel penalties ze kregen. Volgende week is Smith erweer dus het wordt alleen maar mooier!
Patriots: Kunnen het ook zonder Brady!
Dolphins: Same old same old.....
Chargers/Vikings: Waar zijn de superbowl kanshebbers mee bezig? Volgens mijn zijn deze twee teams way too over estimated.
quote:The Seattle Seahawks select Tim Tebow with the No. 1 pick in the NFL 2009.
quote:Op maandag 15 september 2008 14:49 schreef Plastic_Power het volgende:
Even mijn samenvatting van gisteren:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |