Goede tip.quote:
Dat valt best nog wel mee danquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:32 schreef Agiath het volgende:
ik heb nooit zin om te gaan slapen voor 12en/1en.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:36 schreef Robier het volgende:
Ja, morgen moet ik er ook 7 uur weer uit maar slaap zeker niet voor 3 uur.
Waar baseer je dat nou weer op ?quote:
Ah, goed dan, ik ging even van je post uit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 02:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op ?![]()
Dat ik weet wat kalmerende middelen zijn wilt niet zeggen dat ik ze gebruik.
TS kan ze goed gebruiken om in te slapen en door te slapenquote:Op dinsdag 9 september 2008 02:08 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ah, goed dan, ik ging even van je post uit.
Beter nog Oxazempam en Lorazempamquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
Ah okay dat valt idd wel mee.
Erhm ..
Diazepam !
Temazepam !
En je bent nu slapend aan het Fokken?quote:Op dinsdag 9 september 2008 02:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik lig steevast om half 11 s'avonds netjes in bed
quote:Op dinsdag 9 september 2008 02:44 schreef Superfast het volgende:
[..]
Beter nog Oxazempam en Lorazempam![]()
Seroquel kan ook maar zijn stuk voor stuk verslavend daarnaast werken ze als je ze te vaak neemt gewoon niet meer (gewenning) en komt je probleem weer terug + heb je er een verslaving bij![]()
Ik heb wel een tip voor mensen die moeilijk doorslapen of in slaap komen probeer dan Promethazine eens![]()
Promethazine is oorspronkelijk een middel tegen allergie en reisziekte en is NIET verslavend omdat de bijwerking "sufheid" is .
Als je deze slikt op dagen dat je nog erg druk bent of juist op dagen dat je lekker kunt uitslapen werkt het perfect.
Je kan ze ook gewoon dagelijks gaan gebruiken maar dan voel je er geen flikker meer van
Ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 9 september 2008 02:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je hebt er wel verstand van.
Die twee die ik opnoemde werken prima
En idd Promethazine werkt ook maar niet voor langere tijd
Same problem. Thing is. Hele dag ben je bezig met verplichte dingen. Kom je thuis dan wil je je vrije tijd zo lang mogelijk rekken(tis nou eenmaal belangrijker dan dat verplichte nummertje genaamd werk en ja FUCK Balkenende). Vervolgens ben ik dus tot een uur of 2 a 3 wakker. Nou hoef ik pas om 12PM op mijn werk te zijn maar toch.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:32 schreef Agiath het volgende:
Pre-samenvatting: Geen discipline om vroeg naar bed te gaan. Scroll snel naar beneden voor je kut-post zonder de OP gelezen te hebben!
|
|
|
V
Elke ochtend sta ik vroeger op en voel me vermoeider in college.
Elke dag meer koffie.
Elke dag meer gapen.
|
|
| je bent er bijna
V
Tot ik weer thuis ben, dan ga ik chillen/sporten/bier drinken.
Nope...quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
Oplossing: vroeg opstaan.
Dan wil je wel slapen 's avonds
Echt wel (tenzij je een stoornis hebt). Je wordt daar namelijk moe van, en wel zo moe dat je vanzelf in slaap valt 's avonds.quote:
Ik sta op zondagochtend na om 7 uur op, eens in de zoveel weken tank ik even bij door toch nog even te slapen overdag, nog nooit heeft vroeg opstaan sinds mijn 12de geholpen om vroeg te kunnen slapen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Echt wel (tenzij je een stoornis hebt). Je wordt daar namelijk moe van, en wel zo moe dat je vanzelf in slaap valt 's avonds.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:33 schreef cheqy het volgende:
Bekende klacht.
's ochtends niet eruit kunnen komen en je dan voornemen om 's avonds vroeg naar bed te gaan.
'S avonds weer helemaal fit en je nest niet in willen de volgende dag hetzelfde verhaal. Ik geloof dat ik nu al 4 á 5 jaar zo bezig ben. Ik zit in een cirkel waar ik niet meer uit kom.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Puur een kwestie van discipline. Ik zie het probleem niet.
Nou ja, je moet ook niet om 10 uur naar bed gaan, maar half 12, 12 uur is toch prima te doen denk ik. Half zeven/zeven uur op, ruim voldoende slaap.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik sta op zondagochtend na om 7 uur op, eens in de zoveel weken tank ik even bij door toch nog even te slapen overdag, nog nooit heeft vroeg opstaan sinds mijn 12de geholpen om vroeg te kunnen slapen.
Ik lig gewoon wakker dan tot een uur of 1 zeker, meestal langer tot mijn ellende.
Als ik steevast vroeg naar bed ga ga ik steeds slechter slapen, ga ik om 12 uur naar bed dan slaap ik redelijk snel(half uurtje ofzo).
Heb weleens een aantal weken gepoogd vroeg te gaan slapen, tot ik het een uur of 3 zag worden minimaal in mijn bed, toen maar weer gewoon gaa slapen rond een uur of 12 en dat ging een stuk beter.
mén, ik heb PRECIES hetzelfde!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:33 schreef cheqy het volgende:
Bekende klacht.
's ochtends niet eruit kunnen komen en je dan voornemen om 's avonds vroeg naar bed te gaan.
'S avonds weer helemaal fit en je nest niet in willen de volgende dag hetzelfde verhaal. Ik geloof dat ik nu al 4 á 5 jaar zo bezig ben. Ik zit in een cirkel waar ik niet meer uit kom.
Oh ik kan wel slapen rond dat tijd stip.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:56 schreef Lyzio het volgende:
Ren je eens een dag helemaal de tyfus, drink geen koffie, eet 'savonds behoorlijk, ga daarna in bad, drink een kop rooibosthee en je bent zeker weten voor 00.00 onder zeil
Wel kut iddquote:Op woensdag 10 september 2008 04:15 schreef Adidah het volgende:
I feel your pain. Ik heb mij al enkele weken voorgenomen om voor 23.00 uur naar bed te gaan. En zie hier, gemiddeld genomen ga ik nu rond 4.00 uur 's morgens naar bed. Gelukkig hoef ik er elke dag pas rond 8.00 uur uit te gaan maar toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |