Ach man, dit is niets. Een paar maanden geleden werd dit gezien als 'snel' FOK!ken.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:01 schreef cyberbull het volgende:
inderdaad.
snel is echt wel anders.. moet soms paar keer klikken voor ik result krijg.
hahaha!!!!11quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
HAHAH IK DACHT NOG DAT HET AAN ZIGGO LACH
"Wij normale fokkers".quote:Op maandag 8 september 2008 23:54 schreef NelisZ het volgende:
De snelheid is op dit moment zeker om te janken, in ieder geval als je zon huilie bent als Roi
Dat komt door alle nieuwe features voor abbo-houders. Deze kosten zoveel bandbreedte dat wij normale Fok!kers niet meer normaal kunnen Fok!ken
Die zijn de hogere klasse he.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Die abbomensen hebben zeker nergens last van
hahaahha idd mensen die betalen voor een forum ahhahah danny heeft geld zat joh van de advertenties enzo hahahahaquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat dus, 3dubbel gePWND met je betalen.
hahahahaha ja toch echt he hahahahahah echt dom he hahahaha die heeft toch zat geld enzo hahahahahaquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hahaahha idd mensen die betalen voor een forum ahhahah danny heeft geld zat joh van de advertenties enzo hahahaha
En gelijk hebben de arbeiders!quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:20 schreef The_Terminator het volgende:
Al een hele tijd gaat het erg goed met de snelheid, echter hoor je mensen er dan niet over. Maar ow wee als het een beetje langzaam wordt en er een paar seconden langer gewacht moet worden, dan heb je de poppen aan het dansen.
Daar is men Hollander voorquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:20 schreef The_Terminator het volgende:
Al een hele tijd gaat het erg goed met de snelheid, echter hoor je mensen er dan niet over. Maar ow wee als het een beetje langzaam wordt en er een paar seconden langer gewacht moet worden, dan heb je de poppen aan het dansen.
Ze wil jequote:Op dinsdag 9 september 2008 00:19 schreef Reddiablo het volgende:
volgens mij is Hyves ook dramatisch nu -- Ellen Hoog heeft net 6x m'n vriendjes verzoek geaccepteerd![]()
![]()
![]()
Paar seconden? Eerder halve minutenquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:20 schreef The_Terminator het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:20 schreef The_Terminator het volgende:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Het is dan ook vrij normaal dat sites fatsoenlijk laden. Als nou het hele internet traag was, behalve FOK!, dan waren de topics vast een stuk positieverquote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 00:20 schreef The_Terminator het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als het werkt valt er niks te klagen natuurlijk.
Een paar seconden?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:20 schreef The_Terminator het volgende:
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt.
Echter een keer een positief topic openen als de snelheid wel op orde is en dat al een hele tijd is, is natuurlijk teveel gevraagt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een paar seconden?Je kan ondertussen uitgebreid gaan schijten man.
Het is heel frustrerend, maar zo werkt de wereld nou eenmaalquote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt.
Echter een keer een positief topic openen als de snelheid wel op orde is en dat al een hele tijd is, is natuurlijk teveel gevraagt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt.
Als het een hele tijd langdurig traag is en er vervolgens een oplossing wordt gevonden dan vind ik dat wel een complimentje waard ja. Maar het is maar net wat je er om geeft. Mij boeit het echter weinig, dit soort hickups zijn wel vaker voorgekomen, morgen is het vast wel weer op snelheid.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zo werkt het niet.
Je gaat ook niet met de garage bellen en zeggen dat je auto gewoon rijdt.
Zo, is jouw ene hersencel ook weer wakker?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Die abbomensen hebben zeker nergens last van
Mij gaat het vooral om die hele snelle klaagbaak reeksen die ook allemaal gesloten worden,quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als het een hele tijd langdurig traag is en er vervolgens een oplossing wordt gevonden dan vind ik dat wel een complimentje waard ja. Maar het is maar net wat je er om geeft. Mij boeit het echter weinig, dit soort hickups zijn wel vaker voorgekomen, morgen is het vast wel weer op snelheid.
Het moet wel verdient worden. Dus niet 1 dag snel....quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als het een hele tijd langdurig traag is en er vervolgens een oplossing wordt gevonden dan vind ik dat wel een complimentje waard ja. Maar het is maar net wat je er om geeft. Mij boeit het echter weinig, dit soort hickups zijn wel vaker voorgekomen, morgen is het vast wel weer op snelheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |